speedgebruik 2009

Chris Pontius

Badass junkie
1x een bom van rond de 300 gepakt en toen kon ik mijn stoel niet meer uit.
5 uur lang heel voorzichtig gezeten omdat ik dacht dat mijn hart het zou begeven :P

Immo

Badass junkie
4 sleutel puntjes op tot zo ver in 2010, aardig gezond de eerste maand doorgekomen lijkt me zo. :P

haaitand

Experimenterende gebruiker
10 maand * 30dagen * 2 * 20 mg = 12000 mg of 12gram pure dex (medicinaal) zonder gebruik in mijne vrije tijd

speedjunky69

Bewuste gebruiker
zon 3 tot 6-7 gram in de week afhankelijk van mn financiele status.....

laten we zeggen dat 300 gram er in de buurt komt met een gemiddelde van zon 5 gr per week...

-spaceman-

Badass junkie
Jammer dat ik in januarie nog in Nederland was... Anders was mijn pepgebruik 2009: 0 gram. Ik vertrok de 29ste. Van 1 tot 29 misschien een gram pep.

WeLoveIt

Newbie
Dit zal ik toch moeten schatten :P
Heb eigenlijk ongeveer pas vanaf de zomer geexperimenteerd met speed en vond het de ideale drugs :grin: Denk totaal tussen de 35 en 40 gram, maar ook weer wel wat enkele keren gedeeld met paar maatjes dus denk dat er ergens bij de 25 gram bij mezelf naar binnen is gegaan.

Klaara

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
Axxess zei:
1,5 a 2 gram.

Niet echt mn ding, soms een nakkie prima :)
Ik denk er echt precies hetzelfde over. :grin:
Liever mdma.
als ik mdma op heb in het weekend kan ik doordeweeks echt niet presteren, met pep gaat dat bij mij wel. Maar mdma is wel leuker natuurlijk! :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
speedjunky69 zei:

laten we zeggen dat 300 gram er in de buurt komt met een gemiddelde van zon 5 gr per week...

Slaap jij dan nog een nacht in de week of heb je zulke slechte pep?

Winehouse

Badass junkie
Oom Klaas zei:
speedjunky69 zei:

Slaap jij dan nog een nacht in de week of heb je zulke slechte pep?

Dit noemt men tolerantie, gewenning en verslaving

it'sme

Belezen gebruiker
In 2009 kende ik het spul nog niet, alleen van naam. Maar moet zeggen in 2010 leren kennen en denk al een gram of 7-9 wel gehad......... Toch maar eens kappen ermee voor een tijdje...........geen zin om dadelijk een hoop problemen ermee te krijgen......... (maar ja die dingen bedenk je je als je gehad hebt, maar als je zin hebt denk je ineens heel anders :( ) Tussendoor vaak genoeg 2-3 weken niks, maar moet zeggen dan begint het toch te kriebelen....En stoppen voordat zakje leeg is blijft toch moeilijk :P

it'sme

Belezen gebruiker
Tja, moeilijke keuze :P Met alle andere soorten drugs nooit problemen gehad. XTC gebruik in nu sinds 6 jaar of zo, maar netjes altijd de 3-4 maanden aangehouden. Daarbij houd ik het ook altijd bij 2 pilletjes. Coke 1 keer geprobeerd, vind ik niks aan. Wiet 11 jaar geleden mee begonnen, rook ik af en toe als er toevallig iemand is die ook rookt, maar dat blijft maar bij paar teugjes. Paddo's geprobeerd, maar na een erg freaky en enge trip waag ik me daar niet meer aan. Maar ja, speed...... moet zeggen die drugs bevalt me gewoon gigantisch. En als ik begin blijf ik constant toch zin hebben in meer, maar als zakje (1 gr) op is dan kap ik ook, ga niet nog wat bijhalen. Maar dat gebeurt dan vanzelf weer een week of 2 later :confused: Misschien dan maar juist van die drugs gaan afblijven en het bij de pilletjes om de 3 maanden houden.

Verder de enige drug die ook nogal moeilijk is om te laten staan is alcohol. Niet dat ik flessen zuip, maar in ieder geval voldoende :wink:

Bovenaan