Speed

lysergic bink

Bewuste gebruiker
@De Dunne

nog een weetje:

speed is heel slecht voor je tanden, dus goed poetsen straks! :)

een speedjunk is te herkennen aan heel mager, slechte huid vol puisten en wat tanden uit zijn mond.

Dan ben ik zeker nog geen junk
...hoogstens nzweetkoppie
Douchen
.poetsen
Vreten
Niemand merkt het
Ga ook nooit onder de 100 kg
Dan gaat er een alarm af
Kappen en aanvreten

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb geen droge mond zoals met xtc of blowen. Dus dat is dan weer beter voor je gebit. Speeksel is eennatuurlijke beschermer voor je tanden?

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Hahaha naja.... Toch nog 1 klein lijntje genomen net. Weer een mini lijntje maar dannog iets minder. Zal vast niet slapen. Zit nu op gok ik zo tussen de 250 en 275 mg....
Nu stop ik!
Erg he @SanneBanne !

Hier zie je het sneaky bijpakaapje van de pep al fluisteren.
De volgende gedachte kan dan zijn. ..
Ach ga toch niet slapen nog nlijn
Anders plafonddienst....vermaak me nu

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Heb geen droge mond zoals met xtc of blowen. Dus dat is dan weer beter voor je gebit. Speeksel is eennatuurlijke beschermer voor je tanden?

Klopt, ik heb het soms heel erg bij speed (met bijpassend dus ook idioot vaak plassen) maar soms ook amper. Dat je melk drinkt zal het al stukken voorkomen denk ik. Inderdaad is het gebrek aan speeksel het schadelijke voor het gebit ja.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ook dat verandert bij gewenning, zelfs eerder weinig plassen of plasuitstelling tijdens het praten of whatever your focus is.
En de droge mond heb ik enkel bij lijnen.
Het is ergens , dacht op jellinek zelfs beschreven dat je speed beter ziet aan de gebruiker als ie snuift?
Maarja dan heb je weer mensen met tere organen voor wie bommen gevaarlijk is.
Ik had vlugger brandend maagzuur van teveel koffie of men speedbinges, (als hij zuiver was )
brandend maagzuur door speed bommen kan caffeine of ergere zooi betekenen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ook dat verandert bij gewenning, zelfs eerder weinig plassen of plasuitstelling tijdens het praten of whatever your focus is.
En de droge mond heb ik enkel bij lijnen.
Het is ergens , dacht op jellinek zelfs beschreven dat je speed beter ziet aan de gebruiker als ie snuift?
Maarja dan heb je weer mensen met tere organen voor wie bommen gevaarlijk is.
Ik had vlugger brandend maagzuur van teveel koffie of men speedbinges, (als hij zuiver was )
brandend maagzuur door speed bommen kan caffeine of ergere zooi betekenen.
B Ij mij zie je niks aan me. Geen grote pupillen niks. Geen hyper stuiter gedrag oid.
Als ik t op een feest of festival eens ga doen neem ik wel bommetjes. Ik ben sowieso niet van snuiven. Al moet ik zeggen dat ik echt geen verstopte neus heb nu. Helemaal nergens last van. Met coke wel heel erg. Een week de colombiaanse verkoudheid. Incl mega veel niezen.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
B Ij mij zie je niks aan me. Geen grote pupillen niks. Geen hyper stuiter gedrag oid.
Als ik t op een feest of festival eens ga doen neem ik wel bommetjes. Ik ben sowieso niet van snuiven. Al moet ik zeggen dat ik echt geen verstopte neus heb nu. Helemaal ergens last van. Met coke wel heel erg. Een week de colombiaanse verkoudheid. Incl mega veel niezen.
Had ik nu pep op, had ik de kans gegrepen,
een 1200 zinnen lang betoog tegen coke te houden.
En had je je gekaapt gevoeld,but pep hates coke,
en wil het met verve hier in woorden neer doen dalen,
die al dan niet betekenissen vormen in jullie grijze massa.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bijpakaapje. :dogface::lolol:

Hou je bijpakaapje in bedwang Dunne!
jaaa ik merk dat bijpakaapje wel op ja... Heb het zakje incl alle benodigdheden al opgeborgen. Zit u met een jointje maar hebniet echt veel rook behoefte merk ik.
Bedankt voor de waarschuwing!

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Bijpakaapje. :dogface::lolol:

Hou je bijpakaapje in bedwang Dunne!

Tkan een hele lelijke grote aap worden, die zijn middenvinger uitsteekt naar de burgers die achter je wandelen

in de shopstraten...

en krijg je ellende
en die aap voed hem met die ellende, omdat ie je gaat doen snatsen.

Om die ellende te vergeten intussen al de grondlijn aan het kappen in je bord voor de volgende conflicten die weggesnatst worden.

En de aap lacht , nbeetje zoals die vliegende apen uit de wizard of oz maar valse smoelwerken zoals de clown in de oude
IT.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik vind coke en speed wel echt verschillend. Speed is leuk in je eentje thuis maar met coke heb ik dat niet. Heb al 2,5 jaar een kwart gram nog in de kast maar taal er niet naar.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Die plek waar je de coke bewaard doet het nog te veel eer aan.
Jij houd er dus niet van. Is iets persoonlijks. Mijn favo is t ook niet en heb maar paar x gebruikt ooit maar zou t vast nog wel eens willen. Heeft toch wel wat hoor. Tis alleen veel en veel te duur.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
coke is ook niet mijn favo hoewel echt goeie coke op zijn tijd best leuk is.

speed is veel leuker, werkt langer en is een stuk goedkoper.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
nou, veel plezier, ik ben er weg van. zal misschien straks nog wel kijken naar de reacties hier.

Johan Derksen, here i come! :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik vind coke en speed wel echt verschillend. Speed is leuk in je eentje thuis maar met coke heb ik dat niet. Heb al 2,5 jaar een kwart gram nog in de kast maar taal er niet naar.

Ik ben blijkbaar dan geen fijnproever wat betreft drugs, want ik vond ze toch behoorlijk veel van elkaar weg hebben... Ik kom hier nog op terug als ik een advanced junk ben (grapje hoor) en meer geoefend heb.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Update:
Bloeddruk 153 - 91 hartslag 66.
Tikkie klam en zweterig maar toch een beetje koud. Joint valt goed en merk m wel maar minder sterk. Voel me (nog?) goed in deze combi.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja nu echt eten want word wat misselijk van de honger nu. Raar toch, speed en kunnen eten :unamused:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik denk door dat je kan eten,
en je hartslag
gezien de kwaliteit,
dat je het gezond en verstandig
hield
en de algemene consensus hier
houd daar wel van
essentie vant forum
ontrafeld
kernachtig
verwoord

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zo, das fijn! De cravings zijn weg. Ik heb geen trek meer in meer speed. Zal het jointje zijn. Wiet is en blijft namelijk mijn favo drug.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk door dat je kan eten,
en je hartslag
gezien de kwaliteit,
dat je het gezond en verstandig
hield
en de algemene consensus hier
houd daar wel van
essentie vant forum
ontrafeld
kernachtig
verwoord
Dank. Maar ik ga meestal wel vrij goed om met drugs. Zeker nieuwe drugs. Ben vaak wat té voorzichtig zelfs. Is een adhd ding misschien. Ik wil heel graag alles goed gepland hebben en niks te gek of gevaarlijk.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Tuurlijk,
we willen ons leven verrijken met een ervaring,
zoeken een meerwaarde,iets diepers,
een korte vlucht voor sommige,
maar ieder gaat toch eerst afwachten hoe je
lichaam reageerd?
Alvorens gestaag , de grens te verleggen
Voordeel van speed is dat het zeer signaleerd
wanneer het te veel wordt!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
maar ieder gaat toch eerst afwachten hoe je
lichaam reageerd?
Nou hier op t forum lees je wel eens anders :tearsofjoy: “Ik heb 6 xtc pillen op 3 dagen achter elkaar nu voel ik me slecht, hoe komt dat nou?” Dat soort vragen komen er dan voorbij. Of nog erger.

Voordeel van speed is dat het zeer signaleerd
wanneer het te veel wordt!
Ja dat is duidelijk. Heb geleerd, dat laatste lijntje was niet nodig. Heb nu meer last van bijwerkingen. Zweten, klam en iets strakke kaken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Neemt niet weg dat ik me nog steeds lekker voel! Eten is wel raar. Heb wel echt honger gevoel enook wel trek maar t lukt toch niet zo heel makkelijk. Geenjachtschotel maar yoghurt met een banaan.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Nou hier op t forum lees je wel eens anders :tearsofjoy: “Ik heb 6 xtc pillen op 3 dagen achter elkaar nu voel ik me slecht, hoe komt dat nou?” Dat soort vragen komen er dan voorbij. Of nog erger.

Ja dat is duidelijk. Heb geleerd, dat laatste lijntje was niet nodig. Heb nu meer last van bijwerkingen. Zweten, klam en iets strakke kaken.
Precies ...en hartkloppingen. ..jeukjes. ...vergiftigingssignaaltjes.
Dan pak je niet meer bij hoor...
Luisteren naar je lichaam dus.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Precies ...en hartkloppingen. ..jeukjes. ...vergiftigingssignaaltjes.
Dan pak je niet meer bij hoor...
Luisteren naar je lichaam dus.
Doe ik zeker, dont worry. Echt hartkloppingen niet maar ik liep net ff de tuin in en terug en mijn hartslag steeg toch behoorlijk. Nu weer normaal. 65. Beweging heeft dus erge invloed.
Jeuk ook niet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Komen bommetjes eigenlijk harder aan of minder hard? Bedoel heb je er meer of minder van nodig danmet snuiven? Werkt t ook langer als je slikt?
Ik weet nu een klein beetje wat voor mij prettig is qua dosering. Ik zal nog eens snuiven een andere x en dan lijntjes met een weegschaal afwegen. Dan weet ik precies hoeveel ik neem. Bommetjes lijken mij wel fijner dan snuiven.

@ alle speed ervaren mensen?

Maddog

Bewuste gebruiker
Komen bommetjes eigenlijk harder aan of minder hard? Bedoel heb je er meer of minder van nodig danmet snuiven? Werkt t ook langer als je slikt?
Ik weet nu een klein beetje wat voor mij prettig is qua dosering. Ik zal nog eens snuiven een andere x en dan lijntjes met een weegschaal afwegen. Dan weet ik precies hoeveel ik neem. Bommetjes lijken mij wel fijner dan snuiven.

@ alle speed ervaren mensen?

bij mij komt een bommetje langzamer opzetten, de piek iets minder hoog, en duurt wat langer. als ik dezelfde hoeveelheid neem.

Bovenaan