speed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Daar ben je hiervoor op de juist plek gekomen :wink:

stap 1; meng 1 kilo suiker met zout.
stap 2: gooi er 4 eitjes bij combinatie wat melk en meng het goed.
stap 3: Doe het in de koelkast en laat het 3 uurtjes reizen.
Stap 4: laat het vocht verdampen en zegen het met wat wierrook.

et voila je hebt speed van 73% :) .

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
criminal87 zei:
hoe maak ik speed en wat heb je nodig daarvoor!

paddo's met lsd mengen tot het ghb word, beetje xtc erdoor en 10 min in de magnetron,.. even water opzetten tot de hasj goed door de salmiak zit en laten indampen tot je het hebt drooggekookt, het residu is zelfs methamfetamine!!!

Petrovic zei:

Zeker chill, nu hoef ik niet meer via-via mijn speed te regelen!
Shit man, echt bedankt :grin:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ik wil geeen goooooogle

ik wil YYYYYaaaaaaaaaaaaaahhhhhoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!

hahaahhahahah

:rock: :rock: :rock: :rock:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ik heb 75% pure PAP

zelf gekookt

stap 1: men neemt 200 ml gepasturiseerde calcium houdend vloeistof

stap 2: je neemt 200g vezel/graan/ mix {doe dit met handschoenen,beschermkapje,en rubberen laarsen. Want je moet er niet aan denken dat er iets op je voeten of handen terecht komt}

VEILIGHEID BOVEN ALLES!!!!!!!!!!!!!!

stap 3: neem een porseleinen hittebestendig ronde schaal met uitholling in het midden{je kunt ook een hittebestendig glazen schaal{liefst Pyrex} gebruiken.

ATTENTIE: DOORDAT ER STRAKS HITTE GEBRUIKT WORD ZORG ER VOOR DAT JE EEN BRANDBLUSSER/BRANDDEKEN/BIJ DE HAND HEBT!!!!!!!!!!!!!

stap 4: stop de calciumvloeistof in de porseleinen schaal met uitholling,voeg daarna de 200g vezel/graan mix aan toe in tussenpozen van 30sec. {doe je het te snel bind de mix niet goed met de vloeistof en krijg je ophoping door dat de vloeistof geen tijd krijgt omzich te mengen omzo de reactie opgang te brengen!!!!!!!}

stap 5: stop de ronde schaal met uitholling in een microgolf opwekkend apparaat en zet het op 240sec. door de microgolven gaan de atomen bewegen en komt er hitte vrij.
Dit heb je nodig om de supstantie te doen oplossen en werk als een katalysator.

stap 6: haal de schaal met uitholling uit de microgolf opwekkend apparaat.

ATTENTIE: OMDAT DE SUPSTANTIE "SUPERHEATED" IS KAN HET SPUTTEREN DUS KIJK UIT GEBRUIK HIERVOOR EEN LASBRIL OM JE OGEN TE BESCHERMEN!!!!!!!!

stap7: neem 25mg zoetkristallen en meng deze "MET EEN HOUTEN LEPEL" langzaam door de supstantie, ijzer geleid de warmte en word dus loei heet.

Als de supstantie te waterig is voeg je nog wat mix toe en doe stap 5 nog een keer tot je de gewenste dikte hebt.

EN VOILLA 75% pure "PAP"" succes :wink:

roy23

Newbie
Petrovic zei:

dus zo maak je speed hoeveel zout moet er in en ik heb ook iets gehoort van glaswezel er in ofzo gr roy

trem

Experimenterende gebruiker
roy23 zei:
Petrovic zei:

dus zo maak je speed hoeveel zout moet er in en ik heb ook iets gehoort van glaswezel er in ofzo gr roy

en wat batterijzuur niet te vergeten! :wink:

eekamouse

Newbie
Je zet water op een hoog vuurtje. Voeg wat kattenhaar bij , liefst van een kitten. Laat dit even sudderen .Dan hak je een rode kool in kleine stukjes tot ze niet meer kleiner kunnen. Voeg dit bij het mengsel van water en kattenhaar. Normaal zou je nu een fluo gele kleur moeten hebben. Indien wel geel maar niet fluo , voeg wat nootmuskaat toe tot je echt een fluogeel kleur hebt. Vervolgens is het belangrijk dat je van eenzelfde mannetjesvarken beide oren toevoegt. Eventueel mag de staart er ook bij maar ik heb dit niet zo graag. Dit geeft namelijk een speciale geur aan je speed. Normaal zou het fluogeel moeten overgaan naar een witte kleur. Indien je al zover zit ben je er bijna. Nog wat bloed erbij van een wilde eekhoorn. En laten afkoken , en ziezo , je hebt speed gemaakt.

MeejheM

Badass junkie
zout moet minimaal grof zeezout zijn. als het niet meteen werkt is je zout niet biologisch genoeg, en moet je tafel zeezout in een bio-winkel vragen.

wat betreft de suiker, je moet zegmaar die spuiten insuline zien te scoren van een diabetespatient.

ps, als je de precursoren van amfetaminesulfaat niet snapt, dan moet je zeker weten niet snuiven wat je gemaakt hebt. als je je boek uit 3 havo nog hebt zou je er zelf achterkomen. het heet "scheikunde" geen "zwarte magie".

MeejheM

Badass junkie
LOL, hij is nou ook zo ongeveer een half jaar opgerot.

zie je wel dat lotgenoten contact je de goede kant op stuurt, en niet de verkeerde.

ik hoop dat hij voor organische chemie is gaan studeren natuurlijk. een mooi diploma op zak is nooit mis.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Diploma niet nodig om Speed te maken. Gewoon eerstejaars praktijk lessen volgen :openmouth:
Maat van mij studeerd organische chemie. MDMA en Amfetamine hebben ze beide al eens gesynthetiseerd. :openmouth: :smoke:

Fool

Badass junkie
dubbel0seven zei:
Diploma niet nodig om Speed te maken. Gewoon eerstejaars praktijk lessen volgen :openmouth:
Maat van mij studeerd organische chemie. MDMA en Amfetamine hebben ze beide al eens gesynthetiseerd. :openmouth: :smoke:
Zal best ja, maar ik zou ook de eerstejaars theorie lessen volgen, dan kun je zelf bedenken wat voor enge reactieproducten je nog meer zou krijgen waar je voor op zou moeten passen. :P

Maar waarschijnlijk weet die maat van jou er meer van, want ik studeer geen chemie. :P

MeejheM

Badass junkie
ik ben tot havo 3 gekomen, en daarmee de havo verlaten voor het mbo, maar heb de sythese ondertussen vaak genoeg gezien dat ik weet wat er in welke volgorde moet gebeuren. heel ingewikkeld is het niet. echter, als de ingredienten veranderen weet ik niet meer wat er precies gebeuren moet, en als iets afwijkt van de mij bekende methodes heb ik zelf misschien met behulp van internet en dergelijke wel de kennis om bij te sturen, maar waarschijnlijk niet de tijd. gezien de mogelijke gevaarlijke reacties, en gevaarlijke eindproducten zou een zinnig mens met onvoldoende kennis en ervaring dit aan anderen overlaten.

@agent 00,7: methylgroepen en isomeren etc. zullen ze best behandelen, maar al jij denkt dat ze op een school Methamphetaminen gaan syntheticeren ben je niet goed bij je hoofd. ik stel voor dat je je muil houd voordat je suggereerd dat ze op een opleidng ook maar de verboden ingedienten om speed te maken in huis hebben.

natuurlijk kun je via een enorme omweg maken wat je wilt, zo groot is het periodiek systeem der elementen nou ook weer niet, maar wat jij suggereerd is van de pot gerukt, en pure stoerdoennerij.

toen ik nog kabeltv had zeiden ze in de reclames dat je alleen moet bluffen als het geloofwaardig was, dat heb jij zeker gemist, of bij deze verspild. ga lekker ergens anders interessant doen, want je verhaal raakt kant nog wal.

doei! flikker maar weer een half jaar op.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Gelukkig altijd alleen met onzin op dit topic gereageerd, maar aangezien er nog steeds mensen serieus komen vragen hoeveel zout er in moet gooi ik er maar een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan