lotske1984-
Wijs gebruiker
Amaai ben slecht aan het gaan op de speed dat ik nu heb pfffffff..voel mij klote amaai..
Denk te veel genome..Is het de speed?
Of ligt het aan de :
1 hoeveelheid?
2 fysieke gesteldheid
3 mentale gesteldheid
4 hoelang ben je al bezig?
In 1x of over langere tijd?Denk te veel genome..
Over langere tijd..voelde lichamelijk mij niet goed..raar gevoel..In 1x of over langere tijd?
Fysiek slecht of mentaal?
Ja hoor eet goed.,drink voldoende denk ik en slaap zo goed als elke nacht..gebruik wel inslapers..Zorg je, buiten je gebruik om, nog wel goed voor je lichaam? Blijf je eten naar binnen gooien, goed drinken, regelmatig slapen?
gebruik wel inslapers..
Ja ik weet het maar zonder inslapers slaap ik niet..ja mss na zovele dage wakker of als het slechte speed is..Geen volle nachtrust dus. Beste nachtrust blijft de natuurlijke nachtrust uiteraard.
Ja of je gebruikt ff niet
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..Dit. Je weet wanneer je dagelijks gebruikt er negatieve bijwerkingen ontstaan.
Je kan ook kiezen om te stoppen en de onderliggende reden waarom je gebruikt aan te gaan en je leven te verbeteren.
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..Goed bezig! Houden zo en succes verder. Loopt de begeleiding goed?
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..
Met mij gaat het wel met jou.?ja momenteel nog altijd clean..Hoe gaat het nu? Nog steeds van de drugs af?
Hoe gaat het nu met je Lotske? Mag je al binnen gaan !
Veel succes alvast ! Het is geen pretje om in die pep te blijven hangen , spreek uit ervaring .
Heb het nu al 13 maand niet meer aangeraakt .
Hopelijk sta jij volgend jaar waar ik nu sta groetjes
Oei wa scheelt er.?update : 1 week clean zucht , zonde , had hier beter mijn bek gehouden.
Oei wa scheelt er.?
Oei das minder..maar ben blij dat je jou terug herpakt heb..met mij gaat het wel he..ik neem eigenlijk ook nog benzo's lometezepam om te kunne slapen..Hey Lotske, een kleine terugval gehad met pep door dat ik ook een terugval heb gehad met benzo's eind juni begin juli.
Door de verminderde angsten van benzo's en door dat ik ze vroeger vaak samen nam speed en benzo's brengt het een het ander mee.
Ben dus nkleine week hervallen na 14 maanden clean , nu weer clean en veel spijt.
Nuchter heb ik geen trek maar medicatie kan een valkuil zijn , wees behoedzaam.
Hoe gaat het met u?
Dat heet juist tolerantie wat je hier beschrijft...Ff vraagje. Kun je ook een amfetamine intolerantie opbouwen? Heb vandaag in een keer een dosering van 70mg zuivere dextro-amfetamine op en merk er helemaal niets van! Vroeger ging ik nog wel eens van 30mg uit me dak.
Dat heet juist tolerantie wat je hier beschrijft...
En als je uberhaupt met doseringen van 70mg dex aan de slag gaat kun je het beter een lange tijd laten liggen. 20 a 30mg zou zonder tolerantie meer dan genoeg moeten zijn inderdaad.