Speed wassen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi. Twee vriendinnetjes en ik wilden over een paar weken weer eens aan de speed gaan maar we wilden dit eigenlijk graag zelf proberen te wassen. Ik heb nog wat liggen van 2 maanden geleden, iets meer of minder dan een halve gram, ik denk dat het net niet genoeg is (we doen het in bommetjes).
Vroeg me af of dat als ik nu een gram bijkoop ik dit door elkaar kan gooien en tegelijk kan wassen? Of is dit een heel raar idee? Of maakt het niet uit dat het zo weinig is dan en kan ik het gewoon apart wassen? Heb het nog nooit eerder gedaan namelijk.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Als ik al eens speed was dan doe ik dat met Aceton. Aceton toevoegen aan je speed, eventjes roeren en dan het geheel in een filter gieten. De Aceton verdampt en je speed ligt in het filtertje.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Er gaat toch altijd wel wat verloren als je het wast. Ik zou het nooit doen met minder dan een paar gram, een halve gram blijft weinig van over...

Je kan altijd vragen sturen, heb het vaker gedaan

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Er gaat toch altijd wel wat verloren als je het wast. Ik zou het nooit doen met minder dan een paar gram, een halve gram blijft weinig van over...

Je kan altijd vragen sturen, heb het vaker gedaan

Hetgeen wat er dan verloren gaat zijn dan toch enkel bijproducten?
van de pure pep gaat niets verloren toch?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ah yes super, dankjewel! Dat topic maakt veel duidelijk.

Ja, dat er weinig overblijft zat ik ook al mee, aan de andere kant, je haalt alleen troep eruit.. Maar goed we moeten wel genoeg overhouden voor ons drieën natuurlijk, dus twijfel nu een beetje of ik dan 1 of 2 gram erbij haal.

Alleen het is wel zo dat ik het hierna best lang weer niet ga gebruiken, ik denk dan pas in januari weer een keer of zo. Is dat heel erg?

Frank123

Wijs gebruiker
Misschien dat dit helpt:

URL link: http://oi43.tinypic.com/21cdwew.jpg

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Ja, dat er weinig overblijft zat ik ook al mee, aan de andere kant, je haalt alleen troep eruit.. Maar goed we moeten wel genoeg overhouden voor ons drieën natuurlijk

Dan maakt het toch niet uit als alleen de troep eruit is, moet je gewoon minder snuiven voor hetzelfde effect, wat ook al een voordeel is vind ik.

Weinig snuiven en hard gaan is beter dan veel snuiven en hard gaan toch?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh ja, dat is inderdaad wel logisch haha. En ja je hebt gelijk! Gelukkig dat wij het niet gaan snuiven maar in vloeitjes proppen ^_^

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
mandragora zei:
Hetgeen wat er dan verloren gaat zijn dan toch enkel bijproducten?
van de pure pep gaat niets verloren toch?

De speed zal inderdaad niet oplossen, maar als je je speed in een koffiefiltertje flikkert krijg je het er nooit weer allemaal uit. Als je speed gaat wassen neem ik toch wel aan dat er 50% of meer bijproducten in zitten, anders is het bijna de moeite niet.

Als je dan 500mg wast gaat er 50% gewicht vanaf, plus nog wat speed wat achterblijft in het filtertje. Dat is een kleine 250mg als het mee zit, en waarschijnlijk nog wel wat minder.

Lijkt mij niet de moeite.. Ook afhankelijk van wat voor bijproducten erin zitten natuurlijk, met cafeïne is het minder belangrijk dan met andere zooi.

Ik had laatst speed met 48% speed en 39% cafeïne. In een gram speed zit dan dus 390mg cafeïne. Geciteert van Jellinek:

Een kop koffie bevat 50 tot 150 milligram (mg) cafeïne
Een kop thee bevat 25 tot 75 mg
Een glas cola bevat 15 tot 60 mg

Als je dus een bommetje van 100mg neemt van die speed, krijg je 39mg cafeïne binnen. Minder dan een gemiddelde kop koffie :grin:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
In plaats van een koffiefilter gewoon een keukenrol of doek gebruiken om de aceton weg te deppen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is allemaal gelukt hoor, thanks. Het is echt spierwit geworden, zag er wel mooi uit. Alleen per ongeluk hersenloos aceton in een plastic maatbekertje gegooid. Doei maatbekertje.
We hadden eerst 1400 en was 1100mg overgebleven. Maar waarschijnlijk waren we ook wel best onhandig bezig voor de eerste keer haha.

leonradeon

Experimenterende gebruiker
Ik dacht : " als ik nou eens 4 liter aceton met 4 gram speed in de frituurpan doe , dan ga ik ondertussen naar de kroeg en laat dit een paar uur borrelen en dan hou ik hele waanzinnig goede speed over " . Maar dat was eigenlijk niet zo,n goed idee....

Ziehier de foto die mijn buurman heeft gemaakt

Bijlagen

• huis 22a.jpg
    huis 22a.jpg
    32,3 KB · Weergaven: 2.246

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
:tearsofjoy:

Zit je buurman bij de politie? Hij moet je huis wel al een tijdje in de gaten hebben gehouden, als ie klaar zat met een camera in de aanslag :grin:

Bovenaan