gebruiker292744
Bewuste gebruiker
Nee propyleenglycol zit ook in vapes enzo.
Nee propyleenglycol zit ook in vapes enzo.
Je hebt ook vrij goedkope flesjes zout water van de appie, €2.35 of zoiets. Ze zijn ook groter dan de standaard sprays, 15 ipv 10 ml en demontabel.
Over kraanwater, ik weet niet of dat op langere tijd stabiel is. Ook met pep erin kunnen er bacteriën in groeien. Neussprays (xylometazoline of zout water) bevatten daarom ook conserveringsmiddelen.
Verder moet de osmotische waarde zoveel mogelijk overeenkomen met die van het bloed. En aangezien pep een zout is krijg je bij versch. sterktes verschillen in osmotische waarde. Maar het blijft natuurlijk beter dan willekeurig meuk je neus instampen.
Ik vroeg me af of ik de natte pep eerst moet drogen en dan moet wassen, of dat ik meteen de natte pep in aceton kan oplossen.
Correct ja, sommige versnijdingsmiddelen.toen ik de titel las , waatttt speed wassen met aceton? was ik erg achterdogtig maar ik begreep door het wassen, dat je de troep er uit haalt?
Dit is van 2015....Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR
Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga ontvangen. Ik ben er bang voor. Ze gaan ons serieus dwingen nog slechtere drugs te gebruiken als we onze speed niet meer kunnen reinigen.
Zie bijlage voor de wettelijke info.
Ja, maar er is nu pas daadwerkelijk toegepast blijkbaar, gamma heeft t uit de handel genomen en ook bol.com en anderen zijn gestopt.Dit is van 2015....
Hmm apart. Zal binnenkort eens kijken bij de drogist.Ja, maar er is nu pas daadwerkelijk toegepast blijkbaar, gamma heeft t uit de handel genomen en ook bol.com en anderen zijn gestopt.
Heb het er even bijgezet.
Ja, maar er is nu pas daadwerkelijk toegepast blijkbaar, gamma heeft t uit de handel genomen en ook bol.com en anderen zijn gestopt.
Heb het er even bijgezet.
| Naam | Categorie | CAS | Maximale verkoop aan consumenten | |
| Aceton | Categorie 3 | 67-64-1 | <20 |