Info Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Green

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik gebruik zo'n 20 tal jaren (heel veel!) Speed.
In de loop der jaren heb ik heel veel van de kwaliteit zien afnemen. Er zijn van die periodes dat de speed gewoon lekker is en er zijn helaas ook periodes dat het wel rattenvergif lijkt ... maar snuiven deed ik,altijd! Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, die van mij is hoe harder hij piekt in de neus en hoe scherper hij is,hoe beter! Kan niet zwaar genoeg zijn. Tijd geleden dat ik nog gesnoven had,en nu weer een klein maandje bezig maar pppfffff... wat een verschil met 7jaar geleden van kwaliteit!!! Toen ik dacht,ik koop nog een laatste 10gr had ik er mij alweer bij neergelegd dat de kwaliteit niet top zou zijn. En al kort na het in mijn zak gestoken gekregen te hebben wist ik al genoeg... bweik,en wat een vreselijke niet speed geur.ik al behoorlijk kwaad op de man maar aangezien alles snel gebeurde in het centrum van de grote stad kon en wou ik niet beginnen klagen, maar toch... thuis gekomen en alles gedroogd en gekapt... en een paar lijntjes naar binnen! Ik werd letterlijk ziek van de smaak en de geur! Ik snuif 20jaar speed dus ik weet wel een beetje hoe of wat... maar dit kon echt niet en ik stond op het punt de brave man te bellen en hem beleefd om uitleg vragen. Tot ik ineens het artikel dat ik hier had gelezen van "speed wassen" van SanneBanne!

Heel raar maar ik had zelf nooit en ook niet in de vele kraakpanden waar ik mij bevond gehoord van "speed wassen" nooit gedaan en nooit iemand zien doen. Ik dacht,niks te verliezen nu ik probeer het. Aceton gehaald,precies dezelfde als op het filmke en eraan begonnen. Helemaal het filmke nagedaan en dan laten uitdruppelen. Ik dacht dat kan niet,die speed zal wel gewoon weg zijn. Maar nee, een mooie witte pastalaag bleef over. Uit de filter geschraapt,gedroogd,gekapt en gesnoven... wooooow wat is dat.... na een minuscuul lijnte zit ik nu even te relaxen op de bank... mijn huis blinkt van boven tot beneden... en das lang geleden hoor...

Wie kan mij dat uitleggen? Heb ik nu alle rommel eruit gewassen en is dit pure amfetamine??

Groeten Green.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik gebruik zo'n 20 tal jaren (heel veel!) Speed.
In de loop der jaren heb ik heel veel van de kwaliteit zien afnemen.
Ooit van tolerantie gehoord?

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, die van mij is hoe harder hij piekt in de neus en hoe scherper hij is,hoe beter! Kan niet zwaar genoeg zijn.
Volledig zuivere speed ruikt niet en brand niet, het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat. Maar die geur en het branden komen door achtergebleven chemicaliën, niet door amfetamine....

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat
Dat heb ik met deze speed die ik nu en ook. 73% en gewassen. Zo fijn dat het echt poeder is en plakt. Liever iets grovere.
Kun je kwaliteit speed hebben zoals ik hierboven zei en dan niet zo poederig?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat heb ik met deze speed die ik nu en ook. 73% en gewassen. Zo fijn dat het echt poeder is en plakt. Liever iets grovere.
Volgens mij niet, amfetamine sulfaat is gewoon een heel fijn poeder.

Green

Ooit van tolerantie gehoord?

Volledig zuivere speed ruikt niet en brand niet, het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat. Maar die geur en het branden komen door achtergebleven chemicaliën, niet door amfetamine....
Ik heb zeker van tolerantie gehoord. Maar ik ben sinds kort weer bezig en ben dus nog beetje zoekende naar een eerlijke dealer. op die manier heb ik nu bij 3 verschillende mensen gekocht en is het gewoon heel overduidelijk dat iedereen het boeltje aanbrengt om 2euro extra te kunnen verdienen.
De gekende geur van speed heeft toch altijd een beetje mentaal gewerkt, als je hem hebt en je ruikt eraan en ruikt die sterke "speedgeur" dan zit het goed.
Maar ik weet niet wat die ander er laatst had bijgedaan maar ik ben in al die jaren nooit ziek geworden van speed, maar deze deed mijn maag draaien hoor.

Green

Ja volgens mij kan dat heel goed.
Da's toch een kwestie van alleen te kappen met een bankkaartje? Vele gaan dan nog met zwaar geschut het gekapte nog helemaal gaan overrollen met een zwaar gewicht zodat het echt poeder word.
Voor mij is kappen met kaartje voldoende. Af en toe een extra korreltje door je neus vind ik wel lekker

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik vind het toch altijd wel verbijsterend te vernemen dat bepaalde mensen (in dit geval @Green ) die soms al 20 jaar flink aan een bepaalde drug zitten zooo weinig af weten van de drug in kwestie, en daarnaast nooit de moeite hebben genomen om hun favo goedje te laten testen.

• Like
Waarderingen: Bas

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Da's toch een kwestie van alleen te kappen met een bankkaartje? Vele gaan dan nog met zwaar geschut het gekapte nog helemaal gaan overrollen met een zwaar gewicht zodat het echt poeder word.
Voor mij is kappen met kaartje voldoende. Af en toe een extra korreltje door je neus vind ik wel lekker
Nee. Te fijne poeder speed is al te fijn. Dus hakken kan niet meer. Moet juist iets grover zijn om het makkelijk te snuiven.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je de berichten en commentaar hier nou gewoon leest en je eigen ervaringen die blijkbaar niks met zuivere speed te maken hebben even aan de kant zet, dan zul je zien dat zuivere speed gewoon heel fijn is en ook niet ruikt...

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter

Maar als een speedje 73% zuiver is, kan er toch niks meer inzitten? Die achtergebleven chems zouden dan % moeten hebben toch? Mijn speed is 73% zuiver, ruikt zeer sterk en brand m'n toeter uit, tot tranen aan toe. Of is dat dan net te weinig om bijvoorbeeld teruggezien te worden. Gewassen met aceton versie brand nog steeds, wel iets minder.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar als een speedje 73% zuiver is, kan er toch niks meer inzitten? Die achtergebleven chems zouden dan % moeten hebben toch? Mijn speed is 73% zuiver, ruikt zeer sterk en brand m'n toeter uit, tot tranen aan toe. Of is dat dan net te weinig om bijvoorbeeld teruggezien te worden. Gewassen met aceton versie brand nog steeds, wel iets minder.
Waarschijnlijk is het dan net te weinig, niet voor niets wordt het minder als je het wast. Anders zou wassen toch geen zin hebben als je er niet iets uithaalt?
Bovendien zijn de speed testen tegenwoordig niet meer zo nauwkeurig als een paar jaar geleden, het werkelijke resultaat kan best wel wat procenten verschillen met de huidige test methode.

Wat betreft het branden hebben we het volgens mij al eens eerder over gehad en wij hebben volgens een andere definitie van branden. Ik vind gewassen, zuivere speed niet branden persoonlijk. Maar dat betekent niet dat het geen pijn doet in mijn neus. Het is meer dat het zo droog is dat het snel doorschiet richting mijn keel en dat ik daarvan begin te hoesten of tranen in mijn ogen van krijg.

ATGC

Bewuste gebruiker
Bedenk ook dat je een chemische stof tegen je neusslijmvlies aandondert met als doel deze zo snel en/of efficient in de bloedbaan te krijgen. Daar is dat slijmvlies nooit voor bedoeld geweest , het is een "hack".
En als je neus het merkt krijg je de pijn en irritatie als waarschuwing. Voor zover ik weet komt dat door de osmotische waarde, speed is een sulfaatzout wat goed wateroplosbaar is. Het is dus een beetje vergelijkbaar met een sterke keukenzoutoplossing of droog zout opsnuiven. Cellen zullen uitdrogen doordat het water eruit wil richting de speed.

Gelukkig is er ook die neussprayuitleg, dat is al een verbetering.

ATGC

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst ook maar eens een zuiveringspoging gedaan. Een vriend had wat liggen en 2g voor onderzoeksdoeleinden gekocht.

Uit ongeduldigheid de aceton die ik had direct gebruikt. Er bleef heel erg weinig van over. Omdat ik zeker wilde zijn dat dit niet door water kwam heb ik de aceton later met in de oven gedroogd gips (CaSO4) behandeld.

Helaas bleeft de opbrengst laag. Er bleef ca 70mg van 1.21g "speed" over. Dat is maar iets van 6%...

Interessant is dat als je de meuk laat indrogen je een "patroon" van de verschillende stofjes krijgt die er bij zijn gegooid. Waarschijnlijk is dat een onbedoelde vorm van wat men in de scheikunde fractionele kristallisatie noemt. Elk stofje dat in de aceton oplost doet dat met een bepaalde max. concentratie dus bij verdampen zullen de slechtst oplosbare stoffen als eerst uit oplossing komen.

Een idee wat ik ook had was het niet weggooien van de aceton met afval maar deze te hergebruiken omdat aceton in de toekomst waarschijnlijk moeilijker is te krijgen. Je zou het in de vriezer kunnen gooien om de stofjes deels er uit te krijgen. Je hebt dan geen zuivere aceton maar het is wel bruikbaar om de bulk van troep te verwijderen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Interessant is dat als je de meuk laat indrogen je een "patroon" van de verschillende stofjes krijgt die er bij zijn gegooid.

Wauw. Dit wist ik niet! Ik vroeg me al af waar die verschillen in zaten. Ik heb zoveel verschillende gehad.
Dit zijn er zomaar een paar:
photo_2018-06-26_00-35-44.jpg

20180812_102543.jpg

20171209_102451.jpg

Incubi666

Belezen gebruiker
Als ik aan meth zou kunnen geraken zou aceton het fmdan ook zuiverder kunnen maken? Rest en doe ik zelf nooit bij centrum. Speed blijft een favorite wordt in mijn stad alleen zoeken waar een goede persoon zit.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als ik aan meth zou kunnen geraken zou aceton het fmdan ook zuiverder kunnen maken? Rest en doe ik zelf nooit bij centrum. Speed blijft een favorite wordt in mijn stad alleen zoeken waar een goede persoon zit.
Ik ga het toch zeggen... Je hebt nu al vaak gemeld dat je niet aan speed etc kunt komen en geen connecties hebt. Klinkt erg alsof je een dealer aan het zoeken bent. Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Check de forumregels nog eens. Just a tip..

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Begint inderdaad een beetje triest te worden.

En ga gewoon naar het testcentrum, ze bijten je daar echt niet en een en ander is gewoon anoniem. Ingeleverde poeders hebben ze maar 150mg nodig dus je lijdt er niks mee.

Expex

Vraagje: ik heb natte speed (pasta) gekocht. Moet ik deze eerst helemaal laten drogen alvorens ik hem kan wassen met aceton, of kan ik ook meteen de natte pasta wassen met aceton?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Als ik aan meth zou kunnen geraken zou aceton het fmdan ook zuiverder kunnen maken?

Meth (Crystal) is een kristalvorm en word niet gewassen met aceton voor zover ik weet. Vermoed dat de onzuiverheid daarin (geen cafeïne in ieder geval) niet zal oplossen in aceton. Meth in de vorm van pillen (kom even niet op naam van dat oeroude medicijn in tabletvorm) zal vooral bindmiddel bevatten, en ook dat lost voor zover ik weet niet op in aceton.

ATGC

Bewuste gebruiker
Natte speed is gewoon een verkapte manier van versnijden. Zonet een nieuwe "sample" binnengekregen, er bleef veel meer over dan de vorige troep die ik testte, maar het was duidelijk veel geconcentreerder, iets van 40% van het inputgewicht bleef over. Ligt wss deels aan oplosmiddel van de pasta en vervuilingen. Wel nog een klein geurtje maar dat vind ik handig ter identificatie . Er zat een paarsachtige kleur aan maar die is met de aceton meegegaan.

Ik had nog wat vuile instrumenten, allemaal met water afgespoeld en in een glas gedaan om in te drogen

ATGC

Bewuste gebruiker
Meth (Crystal) is een kristalvorm en word niet gewassen met aceton voor zover ik weet. Vermoed dat de onzuiverheid daarin (geen cafeïne in ieder geval) niet zal oplossen in aceton. Meth in de vorm van pillen (kom even niet op naam van dat oeroude medicijn in tabletvorm) zal vooral bindmiddel bevatten, en ook dat lost voor zover ik weet niet op in aceton.

Met elk zout kan je kristallen vormen. Je kan er ook hagelwitte poeders van maken door het te vermalen. Meth pillen zou je kunnen vermalen en met water kunnen zeven. Het bindmiddel is vrijwel altijd cellulose wat niet in water oplost.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ATGC
Natte speed is gewoon een verkapte manier van versnijden.
Neen, dat is niet waar, bullshit!

Natte speed is het een na laatste stadium in het proces, het enige dat er nog moet gebeuren is drogen en dat kan de consument zelf wel, scheelt de producent een hoop werk.

Maar natte speed KAN worden aangelengd met een andere vloeistof en/of een droog versnijdingsmiddel. ALs jij maar 40% overhoudt na drogen en wassen dan is JOUW natte speed verlengd of versneden, maar dat zegt uiteraard niks over andermans speedpasta.

ATGC

Bewuste gebruiker
Het middel wat het nat maakt is geen werkzame stof maar wordt wel bij het verkoopgewicht meegeteld. Je kan pas bij indrogen zien hoeveel materiaal het echt is.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als jij bereid bent om net zo veel te betalen voor natte als voor droge speed ga gerust je gang, maar maak niet de fout door te stellen dat iedereen daar dan maar akkoord mee gaat.

Ik hou zelf ongeveer 2/3 over na drogen en wassen, en als dat te veel gaat afwijken dan ga ik wel naar een andere dealer.

Expex

Ik hield droog maar 25% over t.o.v. nat. Maar goeie shit hoor, dat wel.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Psychotica Soberlie
Het is geen hogere scheikunde of zo hoor dat wassen van je speed met aceton. Het enige dat je hoeft te weten is dat versnijdingsmiddelen/onzuiverheden oplossen in aceton en speed niet, en die kan je dan uit je mengsel filteren. En aangezien aceton supervluchtig is verdwijnt die in no time uit je gefilterde speed.

Maar aceton is dus wel degelijk een uiterst agressief en corrosief goedje, daar moet je dus wel rekening mee houden dus heel goed uitkijken dat die niet op je huid of in je ogen komt of er mee knoeit, want het vreet alles weg. Daarnaast goed luchten want aceton in gasvorm is nogal explosief als er een vlammetje bij komt.

Beetje veilig werken en er is niks aan de hand. Waarschijnlijk is het je nog nooit opgevallen maar ook jij hebt een hoop gevaarlijke stoffen in huis, kijk maar eens naar de etiketten op je schoonmaakmiddelen bijvoorbeeld.

ATGC

Bewuste gebruiker
@Psychotica Soberlie

Maar aceton is dus wel degelijk een uiterst agressief en corrosief goedje, daar moet je dus wel rekening mee houden dus heel goed uitkijken dat die niet op je huid of in je ogen komt of er mee knoeit, want het vreet alles weg. Daarnaast goed luchten want aceton in gasvorm is nogal explosief als er een vlammetje bij komt.

Aceton is vluchtig en daardoor sterk brandgevaarlijk en bedwelmend. Het is niet verschrikkelijk giftig maar wel sterk ontvettend dus je handen kunnen erg droog worden. Geldt trouwens voor veel oplosmiddelen zoals wasbenzine, thinner e.d.
Het tast ook diverse plastics aan dus bij gebruik van een plastic fles opletten of deze voor aceton geschikt is. Gooi dus lege flessen niet weg maar markeer ze. Je kunt aan de resin code (driehoekje met nummer) zien welk plastic iets is. Op zoekmachines kun je zat vinden over waar materialen wel en niet tegen kunnen.

jij hebt een hoop gevaarlijke stoffen in huis, kijk maar eens naar de etiketten op je schoonmaakmiddelen bijvoorbeeld.

De stoffen zijn gevaarlijk maar met gezond verstand is het risico klein. Zeep en bleek zijn vaak verdikt waardoor ze weinig spetteren. Het gevaar is vooral voor kinderen die onbewust van de gevaren zijn.

Oh jah, en gebruik nooit zomaar flessen van ongevaarlijke vloeistoffen om dingen in te stoppen die juist gevaarlijk zijn. Zo heb ik 3% waterstofperoxide en isopropanol in mijn ogen gestopt, want ik pakte zonder lenzen in flesjes van een wastafel waar iemand anders een lenzenreiniger had neergezet en ik had IPA voor ontsmetting in een oud vloeistofflesje gedaan. Gelukkig heeft het geen schade aangericht.

Dit artikel en de rest van de weblogcategorie is leesvoer over echt gevaarlijke chemicaliën voor degenen met interesse.

het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat.

Dat probleem had ik dus ook. Ik maak praktisch bij elk feestje mijn pep schoon en veel vrienden vinden dat ook veel fijner omdat je dus minder rare bijwerkingen krijgt en minder nodig hebt.(niet iedereen vind dat trouwens) -smaken verschillen.

Na redelijk wat uitproberen en een beetje research, Heb ik wellicht een oplossing. Klinkt gek maar; wanneer het (te fijne)poeder volledig gedroogd is kan je er wat water bijvoegen, maar een druppeltje of 2/3 per gram ongeveer. Dat even mengen als een soort van beslag. Dit kun je herhalen na het drogen indien je nog niet het gewenste resultaat hebt.
*Beter iets te weinig water dan teveel!*

Het poeder gaat zich zo iets beter binden o.i.d. waardoor het -als het weer gedroogd is- gewoon iets "groffer" is en persoonlijk vind ik dat stukken beter.

Ik weet niet precies wat dit chemisch gezien daadwerkelijk met het poeder doet, maar vooralsnog werkt het prima voor mij persoonlijk.

Vergeef mij als ik dit bericht verkeerd of onduidelijk heb neergezet; ben nieuw hier.

ATGC

Bewuste gebruiker
Ik weet niet precies wat dit chemisch gezien daadwerkelijk met het poeder doet, maar vooralsnog werkt het prima voor mij persoonlijk.

Omdat amfetaminesulfaat wateroplosbaar los je plaatselijk de pep op. Daar klontert weer amfetamine"stof" mee samen. Na opdrogen heb je meer grote korrels.
Dat is beter want te stoffig en het vliegt je longen in of komt op een plek zonder doorbloed slijmvlies.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Leve de pepneusspray!

Uiterst stabiel in gewoon kraanwater ook nog. Nooit meer snuiven terwijl je elke keer dat je pep gebruikt meteen je slijmvlies vochtig houdt.

• Like
Waarderingen: ATGC

ATGC

Bewuste gebruiker
Je hebt ook vrij goedkope flesjes zout water van de appie, €2.35 of zoiets. Ze zijn ook groter dan de standaard sprays, 15 ipv 10 ml en demontabel.

Over kraanwater, ik weet niet of dat op langere tijd stabiel is. Ook met pep erin kunnen er bacteriën in groeien. Neussprays (xylometazoline of zout water) bevatten daarom ook conserveringsmiddelen.

Verder moet de osmotische waarde zoveel mogelijk overeenkomen met die van het bloed. En aangezien pep een zout is krijg je bij versch. sterktes verschillen in osmotische waarde. Maar het blijft natuurlijk beter dan willekeurig meuk je neus instampen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ATGC
Neem maar van mij aan dat het langere tijd stabiel blijft, sowieso een maand of 3. Pep is gewoon een uiterst stabiel middel, en dan ga ik niet moeilijk lopen doen. Voor andere stoffen gebruik ik een mengsel van water en propeenglycol om die stabiel te houden, maar die PG prikt toch wel wat in je neus.

Mijn lege neussprays zijn overigens 20ml, een maat van me bestelt die altijd direct uit china. Volgende partij is zelfs 30ml dacht ik.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
@ATGC
Neem maar van mij aan dat het langere tijd stabiel blijft, sowieso een maand of 3. Pep is gewoon een uiterst stabiel middel, en dan ga ik niet moeilijk lopen doen. Voor andere stoffen gebruik ik een mengsel van water en propeenglycol om die stabiel te houden, maar die PG prikt toch wel wat in je neus.
Met propyleenglycol kan je het toch ook roken?

Bovenaan