Info Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Pepperoni

Bewuste gebruiker
Ik ga een sample van de nog vuile speed laten testen ook, maar denk niet dat het "gezien/gemeten" word wat het is. Ik denk zelf dat het een soort olie/vet is dat ze niet goed eruit gehaald hebben of zo. Het was bij de vorige batch namelijk ook, maar veel minder als deze keer. Het stinkt enorm.

@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?

Peptalking

Bewuste gebruiker
Zonde hoor ! Vind je het gek dat ze veels te veel van die troep nemen!
De gemiddelde speed gebruiker weet niet beter!
Terwijl pure speed ( 73%) bij heeele kleine hoeveelheden al een heel andere drugsbeleving is dan al dat gif!!
Echt zonde dat iedereen er genoegen mee neemt!
Ik gun iedereen pure eerlijke spullen zodat je weet hoe het zou moeten wezen!!

Grt Peptalking

Peptalking

Bewuste gebruiker
@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?
Lijkt me dat bij de spreiding je onderwaarde vrij laag zullen zijn en dat er zeker geen maximum score(73%) bij de bovenwaarde mogelijk is!?
Heb ik nag nooit zien Appelsap, spiegelei, pannekoek?!
Toch stiekum wel heeel blij met onze buurman!!??
Of niet dan Pepperoni!?

Pepperoni

Bewuste gebruiker
Inmiddels zijn de testresultaten bekend. De speed bevat 49% amfetamine (34 - 64) en 32% cafeïne (17 - 47). De breedte van de spreiding vind ik opvallend groot wat een behoorlijke onzekerheid impliceert. Het aandeel cafeïne is een motivatie om de volgende keer de cafeïne vooraf met aceton eruit te wassen wat hopelijk minder fysieke bijwerkingen geeft.

:mrgreen:

Memento

Bewuste gebruiker
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.

Fool

Badass junkie
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
Je wast er ook productieresten mee uit, persoonlijk vind ik dat nog steeds de moeite waard. :)

Pepperoni

Bewuste gebruiker
Hoi!

Bij een percentage van 62% word dat (bijna) niet gedaan. Maar het wassen van je spulletjes kan nooit kwaad. Volgens mij heb je redelijk goeie pep, alleen ben ik benieuwd of er bij jouw uitslag wel/geen sprake is geweest van een spreiding.

Memento

Bewuste gebruiker
Bij een percentage van 62% word dat (bijna) niet gedaan. Maar het wassen van je spulletjes kan nooit kwaad. Volgens mij heb je redelijk goeie pep, alleen ben ik benieuwd of er bij jouw uitslag wel/geen sprake is geweest van een spreiding.

Ik heb dit nog nagevraagd en er was geen spreiding, de man van het testcentrum gaf ook aan dat ik hier wel tevreden mee mocht zijn :blush:

Peptalking

Bewuste gebruiker
Ik heb dit nog nagevraagd en er was geen spreiding, de man van het testcentrum gaf ook aan dat ik hier wel tevreden mee mocht zijn :blush:
Er was geen spreiding ok
Dan is 62% uit 73% niet slecht maar kan dus nog beter!
Dacht dat ze tegenwoordig onder en bovenwaarde gaven?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
@SanneBanne

(*Anyone, correct me if i'm wrong...):downarrow:

Volgens mij betekend spreiding bij pillen dat als dezelfde pil (merk/kleur/gewicht/lengte, dezelfde batch/druk naar alle waarschijnlijkheid dus) de ene keer 220mg MDMA bevat en de andere keer 190mg. Dat spreiding dus betekend dat bij het maken van de pillen de MDMA niet exact in iedere pil gelijk was. (Productiefouten)

Bij het testen van speed zou het woord "spreiding" per definitie al niet correct zijn, aangezien speed poeder is, en je niet kunt stellen dat die van een zelfde lab komen als een ander sample.

Voor zover ik weet kunnen ze bij het testlab (waar de testcentra de samples dus heen sturen) op twee manieren testen. Of het gaat om verschillende test laboratoria, testmachines of bezuinigingen weet ik niet, maar de ene "manier" geeft een vast resultaat bijvoorbeeld: 58% amfetamine en 33% cafeïne. Ze geven in de resultaten alleen aan welke "werkende" stoffen erin zitten. Als er bijvoorbeeld bakmeel in zit, chemicaliën die niet goed uitgewassen zijn, of een andere niet werkende stof, melden zij dat dus niet. Je kunt wel uitrekenen hoeveel "niet werkende" stoffen (vervuiling/opvulling) er in jouw speed zit, want je weet dat het max 73% kan zijn. Als je speed dus een uitslag heeft van 55% amfetamine en 0% cafeïne, dan zit er dus tot 73% een stof in die niets doet, of niet gemeten KAN worden, omdat die stof bijvoorbeeld nog niet bekend is.

(Met aceton wassen wil dus ook niet zeggen dat het daarna perse 73% amfetamine is, omdat een stof die niet oplost in aceton, dus gewoon aanwezig blijft.)

In het andere geval (ik denk dus een machine die minder exact kan meten, allicht goedkoper, aangezien ik de laatste tijd vooral van deze niet- exacte uitslagen lees) krijg je een uitslag dat het amfetamine gehalte tussen de ..% en ..% zal zitten. (En diezelfde info ook over andere "werkende" stoffen die in je sample zaten bijvoorbeeld cafeïne. Ook hier worden de "niet werkende" stoffen niet genoemd.

Ik denk dus dat die uitslag op zich niets met je speed te maken heeft, puur met de wijze waarop men test.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Drugs zijn op zich niet zo eng maar het vervuilen voor winst wel!

Ik denk niet dat dat de intentie was met die speed van mij. Mijn speed was vooral smerig door een fout in de productie denk ik. Lullig, en ranzig, maar niet expres gedaan denk ik. Als ze meer winst willen hebben is het toevoegen van bergen cafeïne veel makkelijker dan dit.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
(*Anyone, correct me if i'm wrong...):downarrow:
Je antwoord klopt redelijk, maar een paar puntjes ter verduidelijking:
Volgens mij betekend spreiding bij pillen dat als dezelfde pil (merk/kleur/gewicht/lengte, dezelfde batch/druk naar alle waarschijnlijkheid dus) de ene keer 220mg MDMA bevat en de andere keer 190mg. Dat spreiding dus betekend dat bij het maken van de pillen de MDMA niet exact in iedere pil gelijk was. (Productiefouten)
Spreiding is een statistisch gegeven en dus per definitie niet een productiefout, sterker nog zelfs de farmaceutische industrie produceert pillen met spreiding. Echter hebben zij hun productiemethoden zo ingericht dat de spreiding te verwaarlozen valt. Het ligt dus voor de hand dat illegaal geproduceerde pillen ook spreiding hebben, maar hoe beter dat proces hoe kleiner de spreiding.

Hoe komt het testlab dan bij de spreiding voor pillen? Elke pil die ze testen uit een batch krijgt een exacte gemeete waarde van wat er in die pil zit, testen ze genoeg pillen dan kun je de verdeling hiervan bepalen met een beetje statistiek en een aanname over de verdeling (vermoedelijk normaal verdeeld). Dat is gewoon statistische inferentie die men bijvoorbeeld ook toepast op enquetes. Je neemt een sample uit een grotere populatie en daarmee kun je bijvoorbeeld met 95 of 99% zekerheid iets zeggen over de verdeling van de grotere populatie. (Even voor de duidelijkheid, hoe groter de statische zekerheid hoe groter de spreiding ook zal worden, dat is een tradeoff).

Bij het testen van speed zou het woord "spreiding" per definitie al niet correct zijn, aangezien speed poeder is, en je niet kunt stellen dat die van een zelfde lab komen als een ander sample.
Ja en nee, neem 2 samples uit een gram speed en je zult bij beiden niet exact dezelfde uitkomsten krijgen waarschijnlijk. Echter is dat inderdaad niet de spreiding waar ze het over hebben bij speed uitslagen. Ook onderzoeksmethoden kunnen een bepaalde onderzekerheid hebben en sinds een jaar of twee worden er minder betrouwbare test methodes gebruikt voor oa speed ivm het drukken van de kosten. Maar omdat die methodes dus minder betrouwbaar zijn krijg je dus helaas ook minder betrouwbare testresultaten en vandaar dat ze een spreiding opgeven.

Destijds stond er een uitleg op de website van het DIMS over hun nieuwe methode, maar kan die niet zo snel meer vinden helaas. Als ik het me goed herinner ging het om Infraroodspectroscopie. Een methode die betrouwbaar het soort molecuul kan bepalen, maar niet heel betrouwbaar de exacte zuiverheid.

Om de zoveel tijd zal het DIMS besluiten om toch nog GC-MS (waarmee dus wel betrouwbaar de zuiverheid bepaald kan worden) in te zetten om vermoedelijk twee redenen, allereerst om te checken of er geen gekke/gevaarlijke samples worden ingeleverd en ten tweede om af en toe de betrouwbaarheid van de infraroodtest te verifieren.

Nee dat heeft er niks mee te maken, om de hierboven uitgelegde redenen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik denk bij het woord spreiding alleen maar aan hele stoffige statistiekvakken uit het verleden. :pensive: Standaardafwijkingen, interkwartielafstanden enzo.

Vind het in deze context een stuk interessanter though!

Tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topic.

Peptalking

Bewuste gebruiker
Je antwoord klopt redelijk, maar een paar puntjes ter verduidelijking:

Spreiding is een statistisch gegeven en dus per definitie niet een productiefout, sterker nog zelfs de farmaceutische industrie produceert pillen met spreiding. Echter hebben zij hun productiemethoden zo ingericht dat de spreiding te verwaarlozen valt. Het ligt dus voor de hand dat illegaal geproduceerde pillen ook spreiding hebben, maar hoe beter dat proces hoe kleiner de spreiding.

Hoe komt het testlab dan bij de spreiding voor pillen? Elke pil die ze testen uit een batch krijgt een exacte gemeete waarde van wat er in die pil zit, testen ze genoeg pillen dan kun je de verdeling hiervan bepalen met een beetje statistiek en een aanname over de verdeling (vermoedelijk normaal verdeeld). Dat is gewoon statistische inferentie die men bijvoorbeeld ook toepast op enquetes. Je neemt een sample uit een grotere populatie en daarmee kun je bijvoorbeeld met 95 of 99% zekerheid iets zeggen over de verdeling van de grotere populatie. (Even voor de duidelijkheid, hoe groter de statische zekerheid hoe groter de spreiding ook zal worden, dat is een tradeoff).

Ja en nee, neem 2 samples uit een gram speed en je zult bij beiden niet exact dezelfde uitkomsten krijgen waarschijnlijk. Echter is dat inderdaad niet de spreiding waar ze het over hebben bij speed uitslagen. Ook onderzoeksmethoden kunnen een bepaalde onderzekerheid hebben en sinds een jaar of twee worden er minder betrouwbare test methodes gebruikt voor oa speed ivm het drukken van de kosten. Maar omdat die methodes dus minder betrouwbaar zijn krijg je dus helaas ook minder betrouwbare testresultaten en vandaar dat ze een spreiding opgeven.

Destijds stond er een uitleg op de website van het DIMS over hun nieuwe methode, maar kan die niet zo snel meer vinden helaas. Als ik het me goed herinner ging het om Infraroodspectroscopie. Een methode die betrouwbaar het soort molecuul kan bepalen, maar niet heel betrouwbaar de exacte zuiverheid.

Om de zoveel tijd zal het DIMS besluiten om toch nog GC-MS (waarmee dus wel betrouwbaar de zuiverheid bepaald kan worden) in te zetten om vermoedelijk twee redenen, allereerst om te checken of er geen gekke/gevaarlijke samples worden ingeleverd en ten tweede om af en toe de betrouwbaarheid van de infraroodtest te verifieren.

Nee dat heeft er niks mee te maken, om de hierboven uitgelegde redenen.
Juistem !

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Uitslagen binnen. Die waar die vieze gele vervuiling in zat: 73% amfetamine. Had inmiddels ook nog speed via iemand in de buurt dus die had ik ook weggebracht. Had al grammetje van gewassen waarbij ik gewicht verloor en cafeïne uit de verdampte aceton te zien was, dus had er al rekening mee gehouden, maar met 21% amfetamine en 58% cafeïne, meer dan ik hoopte.
vaffe.jpg
Aparte structuur van de cafeïne uit de gram 21% amfetamine/58% cafeïne na verdamping van gebruikte aceton.

Wel weer voor mezelf de bevestiging dat ik cafeïne in speed, toch lekkerder vind dan speed zonder cafeïne. Ik vind dat fysieke ervan echt wat hebben. Uiteraard vind ik deze verhouding ook niet top, maar heb besloten 'em niet te wassen. Zodra ik weer wat 73% speed heb, ga ik die twee gewoon mengen. Dan krik ik de verhouding amfetamine daarmee op. Daarna op basis van de ervaring eens zien of ik kan berekenen wat een fijne verhouding is, en dan ga ik voortaan zelf cafeïne poeder toevoegen aan de zuivere.

Peptalking

Bewuste gebruiker
Uitslagen binnen. Die waar die vieze gele vervuiling in zat: 73% amfetamine. Had inmiddels ook nog speed via iemand in de buurt dus die had ik ook weggebracht. Had al grammetje van gewassen waarbij ik gewicht verloor en cafeïne uit de verdampte aceton te zien was, dus had er al rekening mee gehouden, maar met 21% amfetamine en 58% cafeïne, meer dan ik hoopte.
Bekijk bijlage 3242
Aparte structuur van de cafeïne uit de gram 21% amfetamine/58% cafeïne na verdamping van gebruikte aceton.

Wel weer voor mezelf de bevestiging dat ik cafeïne in speed, toch lekkerder vind dan speed zonder cafeïne. Ik vind dat fysieke ervan echt wat hebben. Uiteraard vind ik deze verhouding ook niet top, maar heb besloten 'em niet te wassen. Zodra ik weer wat 73% speed heb, ga ik die twee gewoon mengen. Dan krik ik de verhouding amfetamine daarmee op. Daarna op basis van de ervaring eens zien of ik kan berekenen wat een fijne verhouding is, en dan ga ik voortaan zelf cafeïne poeder toevoegen aan de zuivere.
73% amfet. Ondanks de rare gele vervuiling niet slecht!
Wat was je spreiding dan ? Ik begreep van de testcentra dat ze alleen nog maar met de goedkopere test werken en dat is de test met spreiding? Ook vertellen ze niet wat die vervuiling was wat heel goed een productie fout kan wezen.
Wel mooi dat je 73% eruit haalde kan je die andere 21% toch upgraden?

Grt Peptalking

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Bekijk bijlage 3242

Hou je er wel rekening mee dat de combi extra belastend kan zijn voor je hart? En je neus gaat er ook niet blij van worden denk ik. Al zal het in kleine hoeveelheden misschien niet zoveel uitmaken, toch wel even iets om in je achterhoofd te houden lijkt me?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hou je er wel rekening mee dat de combi extra belastend kan zijn voor je hart? En je neus gaat er ook niet blij van worden denk ik. Al zal het in kleine hoeveelheden misschien niet zoveel uitmaken, toch wel even iets om in je achterhoofd te houden lijkt me?

@Roze olifant
Is 21% amfetamine met de rest cafeïne slechter voor je lijf en hart dan sterke speed van 73%? Ik heb zelf nog nooit speed met cafeine gebruikt dus ik zou qua gevoel het verschil niet weten.

@SanneBanne , wat voelt er precies lekkerder door de cafeïne? En werkt t korter of langer dan speed?
Ik drink wel koffie en soms cola maar verder nooit iets met cafeïne. Voor zo ver ik weet dan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze olifant
Is 21% amfetamine met de rest cafeïne slechter voor je lijf en hart dan sterke speed van 73%? Ik heb zelf nog nooit speed met cafeine gebruikt dus ik zou qua gevoel het verschil niet weten.

Hmmm, dat lijkt me niet. Maar ik reageerde vooral op het idee van Sanne om het te gaan mengen of om zelf cafeïnepoeder te gaan toevoegen. Ik moet zeggen dat ik inhoudelijk ook niet genoeg weet over de interactie cafeïne en amfetamine om hier echt heel veel zinnigs over te zeggen. Heb zelf wel gemerkt dat als ik bij methylfenidaat of dexamfetamine teveel sterke koffie drink, dat ik soms uit het niets ineens een heel opgefokte fysieke reactie krijg (een serieuze tachycardie zeg maar, echt een racend hart). Is altijd maar kort, maar voelt niet erg gezond aan. Nu ben ik in mijn eentje niet representatief voor de rest van de bevolking (N=1 :tongueout:), maar het is algemeen bekend dat de combinatie een extra aanslag is op hart en bloedvaten.

Ik denk dat het opzich geen kwaad kan om een koffietje of redbulletje te drinken bij amfetamine (doe ik dus zelf ook regelmatig om het te boosten), maar om het echt bewust op deze manier te gaan mengen of zelfs toevoegen... zou ik afraden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bekijk bijlage 3242

Nou de structuur die je op de foto ziet heeft niks met de cafeïne te maken, cafeïne is een wit vlokkerig poeder. Wat je ziet is de troep aan productie resten die je eruit wast, dat is gewoon pure troep en wil je niet in je lichaam hebben.

Ga je nou die slechtere sample met je zuivere mengen? Sowieso lijkt het me een slecht idee om bewust cafeïne aan je speed toe te voegen, maar als je dat al doet kun je beter gewoon zuivere cafeïne poeder kopen. Dat kost geen reet en dan heb je tenminste 2 zuivere stoffen bij elkaar en weet je ook beter wat de verhoudingen zijn en dat het vrij van productie resten is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat het opzich geen kwaad kan om een koffietje of redbulletje te drinken bij amfetamine (doe ik dus zelf ook regelmatig om het te boosten), maar om het echt bewust op deze manier te gaan mengen of zelfs toevoegen... zou ik afraden.
Dit inderdaad. Bovendien krijg je van het snuiven van cafeïne ook heftigere bijwerkingen, zoals eigenlijk altijd als je iets snuift.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit inderdaad. Bovendien krijg je van het snuiven van cafeïne ook heftigere bijwerkingen, zoals eigenlijk altijd als je iets snuift.

Welke heftige bijwerkingen bedoel je? Ik heb in de neus na speedgebruik nergens last van. Nou heb ik tot nu toe alleen zuivere speed gesnoven, 70+% en gewassen.
Ik heb een paar x coke gesnoven in mijn leven en toen wel last van de neus gehad elke keer. Was 63% maar met cafeine en niet gewassen. Alle keren had ik dagen lang een zwaar kriebelende neus en moest ik veel niezen en snuiten. Eigenlijk flink de Colombiaanse verkoudheid. Kan dat ook door cocaïne komen of zal dat de cafeïne en andere bende zijn?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Welke heftige bijwerkingen bedoel je?
Gewoon de normale bijwerkingen die je van teveel koffie kunt krijgen, dus opgefokt gevoel, nervositeit, hartkloppingen, etc. Maar als je cafeïne snuift krijg je dat veel eerder.

En dan heb ik het dus nog niet eens over de combi met speed.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gewoon de normale bijwerkingen die je van teveel koffie kunt krijgen, dus opgefokt gevoel, nervositeit, hartkloppingen, etc. Maar als je cafeïne snuift krijg je dat veel eerder.
.
Aha thanks voor de uitleg. Ik heb zo goed als geen ervaring met die klachten door cafeïne. Ik drink weinig koffie en nooit energy drinks of iets. Van wat teveel speed ken ik t wel. Had de eerste keer wat teveel genomen uit onervarenheid en merkte dat gelijk.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Wat was je spreiding dan ? Ik begreep van de testcentra dat ze alleen nog maar met de goedkopere test werken en dat is de test met spreiding?
Geen, mijn testcentrum geeft nog steeds exacte uitslagen.

Hou je er wel rekening mee dat de combi extra belastend kan zijn voor je hart? En je neus gaat er ook niet blij van worden denk ik
Uiteraard, ik ga de verhouding ook heel laag houden. Max 10% of zo. Allicht voegt het dan niks meer toe, maar ben daar wel benieuwd naar. Die ik nu heb met die 21% amfetamine en 58% cafeïne is echt flut natuurlijk. Je hebt na een lijn een cafeïne rush. En als je heel veel neemt voel je de amfetamine ook nog een beetje. Maar dan heb je dus al bijna een gram op. Heb deze speed inmiddels dus ook gewassen.

wat voelt er precies lekkerder door de cafeïne? En werkt t korter of langer dan speed?
Ik vind de rush wel leuk. Ik kan me ook voorstellen dat mensen het nemen en denken oeh, sterke speed. Maar die rush is kort en fysiek wat heftiger qua hartslag, spierspanning e.d. Ik denk dat het heel persoonlijk is of je dat lekker of vervelend vind. Sowieso is speed zonder cafeïne minder ongezond voor je lijf.

Ga je nou die slechtere sample met je zuivere mengen? Sowieso lijkt het me een slecht idee om bewust cafeïne aan je speed toe te voegen, maar als je dat al doet kun je beter gewoon zuivere cafeïne poeder kopen. Dat kost geen reet en dan heb je tenminste 2 zuivere stoffen bij elkaar en weet je ook beter wat de verhoudingen zijn en dat het vrij van productie resten is.
Nee, dat was een vrij impulsieve gedachte inderdaad. Ik heb deze inmiddels gewoon gewassen en als ik ga mengen koop ik inderdaad gewoon losse cafeïne.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind de rush wel leuk. Ik kan me ook voorstellen dat mensen het nemen en denken oeh, sterke speed. Maar die rush is kort en fysiek wat heftiger qua hartslag, spierspanning e.d. Ik denk dat het heel persoonlijk is of je dat lekker of vervelend vind. Sowieso is speed zonder cafeïne minder ongezond voor je lijf.
Snuif anders eens pure cafeïne :tongueclosed:, heb ik overigens wel eens gedaan uit verveling haha.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Haha! Zal dat inderdaad dan wel doen! Ik vraag me dus vooral ook af hoe dat elkaar dus versterkt. Ik drink ook wel eens (hele sterke) koffie tijdens 73% speed, maar dan heb ik niet zo'n rush. Dus apart ga ik zeker uittesten. :grimacing::nerd::sneeze:

lotske1984-

Wijs gebruiker
Hierbij een video met een stap voor stap uitleg hoe je gemakkelijk speed kunt wassen met aceton. Ook de bijpassende uitslagen van de speed voor en na het wassen, worden aan het einde van de video vermeld.

*Na verschillende wasjes te hebben gedaan wil ik deze info nog toevoegen: In sommige gevallen blijkt 1x wassen niet voldoende te zijn. Ook kan een minuut langer of korter, of met te weinig aceton wassen verschillen geven in de uitslagen/ervaringen. Ik zou aanraden je speed na het wassen alsnog te laten testen. Als je in het buitenland woont, en dat om welke reden dan ook niet kan of echt geen zin in hebt, blijf het wassen dan herhalen tot (ernstig) gewichtsverlies stopt.
Amaai dieje houd veel over..had dus echt slechte speed..

Bullit

Newbie
Hi, ik lees ‘t al... van jullie kan ik leren. Heb een aardig klusje speed van iemandgekregen en wil dit getest hebben. Moet ik het eerst wassen voordat ik het naar een testlab stuur en waar vind ik zo’n testlab bytheway. Heb er hier in Zeeland nog nooit iemand over gehoord nl.. Heb het zelf ook nog nooit gewassen bytheway, dat is wel een uitdaging mag ik zeggen..:rockband:

Bovenaan