na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met aceton
Beetje oude post i know, maar heb net hetzelfde vieze goedje als jij had na een aceton wasje. (zie foto)
Waar heb jij dat van die vicks gevonden?
(als ik zo een binnen-tuubje los pruts lost dat toch 0,0 op in water die vezels)
Of heb iemand anders ondertussen een andere (geteste) verklaring?
Na 2jaar nog maar eens opnieuw een poging gedaan om Pep te scoren, nadat ik het omwille van alle zwakke zooi had opgegeven en op 3mmc was overgestapt. dit keer van iemand die al jaren actief is in onze koekenstad, verkoopt zogezegd al jaren enkel puur spul. 🙈🤣🤣
(ja ook Belg hier van't Stad. k*t dat we amper mogelijkheid hebben om te laten testen wat voor brakke rommel we hier krijgen),
De natte pep (was vers 'geklopt' so he claimed) zag er goed uit, structuur glad en fijn, geur was lekker en eens eindelijk gedroogd (duurde meer dan 2 dagen en zelf dan bleef het plakkerig en klonterig) zat de smaak wel ook redelijk goed.
Wel meer verlies dan het 1/4-1/3de wat ik vroeger gewoon was want er bleef droog amper 42% over.
Test puntje loste perfect op zonder enige fiber of residu in paar druppels water.
MAAR een puntje en zelfs een dikke lijn gaven geen enkel pep-effect, ook geen caffeine rush gelijk alle vorige zooi die je hier kon fixen tijdens corona, tegendeel zelf ipv hartslag omhoog ging deze zelfs naar beneden, beetje gevoel als bij een beta-blocker. 🤔
Nog nooit gehoord van versnijding met beta blocker eigenlijk. 🤔??
Zondag dan eindelijk effe tijd gehad om wasje te doen zoals we al tig keer gedaan hebben met droge aceton.
Wasje ging best normaal, 'Pep' nadien direct poederdroog, geurloos en semi normaal van smaak, maar nog steeds geen enkel pep-effect.
Paar uur later (en daar heb ik jammer geen foto van) was het glas met uitgedampte acetone tot aan de rand vol gewoekerd met die rare vezel.
Eens je alles naar beneden geduwd werd het zo een gelig-vies papje, lijkt het wel cellulose of glas vezels. en een dag later is het nog steeds niet uitgedroogd...
Restantje A-olie perhaps? al dacht ik dat dat ook verdampte bij kamer temperatuur?
Heb hoe dan ook toch maar een sampeltje van 150mg appart gehouden en maar is kijken om eens de grens over te steken een me toch een testje te scoren via via. Ik moet weten met wat ze ons nu proberen te vergiftigen/oplichten!
Is hoe dan ook wel duidelijk dat er iets van nieuwe stof/molecule is gevormd door reactie van iets wat niet in speed hoort te zitten met de acetone lijkt mij...
Heb al veel meegemaakt van bijna puur caffeine tot 'edelweiss krijt' maar deze gore rommel spant echt wel de kroon.
Edit:
Na een paar uurtjes het WWW af te speuren, met de vicks en eigen idee van cellulose in het achterhoofd, Maar effe men eigen puzzeltje opgelost en gelijk een nieuw versnijdingsmiddel ontdekt, (blijkbaar populair voor fake pep-paste) namelijk:
"sodium Carboxy Methyl Cellulose" NaCmC