DutchMike
Experimenterende gebruiker
Harro beste (l)uitjes,
Nadat ik hier een goed uitgelegde thread had gevonden over het wassen van speed,
namelijk deze link: http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
Had ik besloten om het zelf ook eens te proberen - na zorgvuldig beraam,
want de speed die ik had - was na een week nog geler dan het behang in een rook ruimte..
Dus had het goed gevolgd zoals daarboven zo vriendelijk werd uitgelegd.
De PURE aceton eerst voorverwarmd in een bak met kokend water (nooit open vuur gebruiken),
voor 15 minuten - soms de dop afgedraaid om de druk in het flesje erin te verminderen.
Daarna de ontzettend plakkerige, gele (wel droog & kleingemaakt), speed gemixt met de aceton in een glas & 5 minuten liggen roeren, de aceton werd onmiddelijk geel.
(Ik had 3 gram speed, dus ik heb in verhouding ongeveer 70ML aceton gebruikt)
Toen het mengseltje in een koffie filter, die in een ander glas klaarstond, erin gegoten.
De aceton liep rechtstreeks erdoorheen & spier witte speed is wat overbleef.
Had het rustig eraf geschraapt & het was bijna 60% in volume verminderd,
dus er zat behoorlijk veel caffeine & andere rotzooi in, jammer genoeg.
Daarna de glazen goed schoongemaakt & de aceton in de WC met voldoende water door gespoeld - de koffie filter gewoon in de vuilnis emmer gedaan.
De speed die ik nu heb werkt echt... uitermate.
Totaal niet plakkerig & ruikt ook bijna niet.
Kortom, volledig tevreden!
Nadat ik hier een goed uitgelegde thread had gevonden over het wassen van speed,
namelijk deze link: http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
Had ik besloten om het zelf ook eens te proberen - na zorgvuldig beraam,
want de speed die ik had - was na een week nog geler dan het behang in een rook ruimte..
Dus had het goed gevolgd zoals daarboven zo vriendelijk werd uitgelegd.
De PURE aceton eerst voorverwarmd in een bak met kokend water (nooit open vuur gebruiken),
voor 15 minuten - soms de dop afgedraaid om de druk in het flesje erin te verminderen.
Daarna de ontzettend plakkerige, gele (wel droog & kleingemaakt), speed gemixt met de aceton in een glas & 5 minuten liggen roeren, de aceton werd onmiddelijk geel.
(Ik had 3 gram speed, dus ik heb in verhouding ongeveer 70ML aceton gebruikt)
Toen het mengseltje in een koffie filter, die in een ander glas klaarstond, erin gegoten.
De aceton liep rechtstreeks erdoorheen & spier witte speed is wat overbleef.
Had het rustig eraf geschraapt & het was bijna 60% in volume verminderd,
dus er zat behoorlijk veel caffeine & andere rotzooi in, jammer genoeg.
Daarna de glazen goed schoongemaakt & de aceton in de WC met voldoende water door gespoeld - de koffie filter gewoon in de vuilnis emmer gedaan.
De speed die ik nu heb werkt echt... uitermate.
Totaal niet plakkerig & ruikt ook bijna niet.
Kortom, volledig tevreden!