Speed VS Coke

Wat vinden jullie lekkerder ?

• Speed

Stemmen: 120 50,4%
  • Coke

Stemmen: 118 49,6%

• Totaal aantal stemmers
    238

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Heb de fout gemaakt dat ik eerst een keer goeie coke had gehad, en dan ook echt hele goeie voordat ik ooit eens speed had gehad. En die speed die ik de eerste keer had was echt bagger slecht. Vind speed over het algemeen smerig kut spul, voel ik me ongemakkelijk bij.
Heb 1 keer goeie speed gehad uit duitsland en die smaakte me wel erg goed, maar coke is lekkerder.
Goeie lekkere coke ga ik dus voor, het liefste flakes, met die kei harde kristallen. :hearteyes:
En owee als er speed door de coke zit, dat proef ik meteen en verpest de hele smaak van de coke.

sve1200

Experimenterende gebruiker
Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik merkte het meteen aan de kater.
Ook niet meer zo'n lekker dronken/nuchter gevoel, nee meteen harstikke nuchter/alert.
Jammer want je neemt of goeie sp of goeie sos en niet sp door sos want dan werkt het tegen elkaar.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
sve1200 zei:
Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik merkte het meteen aan de kater.
Ook niet meer zo'n lekker dronken/nuchter gevoel, nee meteen harstikke nuchter/alert.
Jammer want je neemt of goeie sp of goeie sos en niet sp door sos want dan werkt het tegen elkaar.

Inderdaad, zonde. Dan kun je het beter niet doen.

overdose

Newbie
coke!

zeker weten, damn ik heb één keer pep geprobeerd en ik heb een afkick gehad waar echt geen woorden voor waren. echt vreemd, van mdma en xtc en coke heb ik nooit afkick, ik heb echt nog nooit een echte afkick ervaren.

maar wtf van die pep ben ik 2 dagen van school moeten thuisblijven. hele nacht niet geslapen, sochtends misselijk, ik kon niet rechtstaan zonder dat het zwart werd voor mn ogen.. toen ik ging zeiken ben ik flauwgevallen ( niet tijdens het zeiken :wink: )

echt wow, nooit meer pep, je ziet ook aan de prijs dat het rommel is

het kan zijn dat ik ook echt gewoon supersmerige rommel had maar ik waag het er niet meer op!

peace

anoniempje

Bewuste gebruiker
ligt eraan en in welke situatie, en op welke manier je wil gebruiken,
van speed wordt ik altijd zo moe, en als ik met anderen ben die het ook gebruiken, kan ik me irriteren dat ze helemaal van de wereld zijn en vaag, dan heb ik weer de neiging zoveel te gaan snuiven omdat ik ook zo raar wil worden haha, wat dan maar niet lukt, dan ga je toch weer andere middelen zoeken om er bij te gaan gebruiken.
van coca is zo iritant dat het zo kort duurt en zo snel op is en dat je steeds meer wil, en gevolg dat ik dan maar weer een downer nodig heb(bruin ofzo)
conclusie voor mij hoeft het allebei gewoon niet meer.

heb wel vandaag weer dexamfetamine sulfaaat(adhd) gekregen , kijken hoe ik er nu op reageer, mischien zijn de zaken veranderd

anoniempje

Bewuste gebruiker
Cole zei:
Coke!
Speed is fun, maar na enkele dagen ben ik het volledig beugesnoven en begin ik stemmen te horen etc ...

Coke is duur en eenmaal ik eraan begin is de gram natuurlijk snel op, maar dan word ik pas griezelig en zit overal ng achter een brokje te zoeken en nog blijven proberen om die smaak uit mn neus terug te halen. Dan ben ik echt volledig depressief ...

maar ooo wat een hemels gevoel en een hemelse smaak is cocaine toch :hearteyes:

pas maar op als je als stemmen gaat horen met speed, ben je er gevoelig voor, en kan dat met cocaine ook gaan gebeuren !!!!!!!
heb zulke griezelige dingen meegemaakt, met mensen die in psychose raken

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik hou persoonlijk niet zo van coke, ik vind alleen de eerste lijn lekker wanneer je het eerste half uur lekker bent.. Hierna pak je alleen maar bij om weer naar dat moment terug te gaan, hierbij ook nog eens de belachelijk hoge prijs, de extreem verslavende werking en het grote risico op kutkwaliteit.. Speed geeft me een veel lekkerdere roes op de lange termijn, ik heb dan wel altijd goede speed, en het is niet duur, je bent niet te helder(nuchter), en je hebt niet constant dat vieze gevoel dat je weer meer moet gaan nemen elk uur.. Katers heb ik op speed de ene keer wel en de andere keer niet, met coke hetzelfde, die van speed zijn wel heftiger dan maar als je niet teveel nachten doortrekt en niet te gek doet valt dat ook wel mee..

binnert

haha lol:P
in het speed topic stond precies dezelfde vraag en hoe verrasend was het voor mij om te ondekken dat daar de meeste mensen voor speed gaan :P
Persoonlijk ben ik voor speed,beter en langer effect en de prijs he :mrgreen:
binnert

Sterreh

Ik ga voor Speed !
Telkens als ik Coke deed kreeg ik verschrikkelijke hoofdpijn ... dat doe ik dus niet meer !!

Holden

Bewuste gebruiker
Coke. Afkick van speed ervaar ik veel intenser terwijl ik mij er tijdens de werking fucking nuchter op voel. Is voor mij niet de bedoeling van een drug..

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Speed en coke zijn eigenlijk niet echt te vergelijken vind ik, beide een totaal verschillend effect.
Maar als ik toch moet kiezen stem ik op speed. Hier zijn meerdere redenen voor.
- Ik vind het totale effect van coke niet zo fijn. Het begint leuk met een 'king of the world'-gevoel, maar na een half uur kan je hier al niet meer van genieten omdat je al aan het denken bent aan je volgende lijn. Met speed heb ik dit verlangen ook maar véél minder en zeker niet dat het de pret bederft.
- Van coke kan ik onrustig worden, van speed niet. Als ik will chillen op speed gaat dat, als ik wil actief bezig zijn gaat dat, als ik wil babbel-kicken gaat dat, als ik stil wil genieten gaat dat,...veel meer mogelijkheden dus.
- Van coke worden mensen arrogant. Den enige druggebruikers die ik meestal niet kan uitstaan zijn degene onder de coke.
- Beide middelen verscherpen men zintuigen enkel speed doet dit veel intenser.

Het enige voordeel dat coke heeft is dat het minder lichamelijk nadelig is. Maar als je je gezond verstand bij de speed houd (veel én gezond eten, veel slapen, lichaamsbeweging) en het enkel gebruikt op de juiste momenten, is dit geen probleem.

binnert

hahaha,eten en slapen word moeilijk maar de lichaamsbewing lukt zeker wel :grin:
groetjes binnert

cropp

Badass junkie
dollegekske zei:
ilovecoke, speed vind ik verslavend kutspul en bij coke word ik hiervan weerhoude door de prijs.

ik vind het een verstandiger besluit van mij om geen 125 euro op een avondje op te snuiven...

wave

Belezen gebruiker
maar mensen moeten speed dan ook niet als coke gebruiken, wat je bij het uitgaan al snel doet.
je hebt maar heel weinig nodig.

Dopezilla

Badass junkie
Coke is lekkerder, leuker, en je ligt er inderdaad niet 'n hele nacht van wakker.
Tenzij het versneden is met speed, natuurlijk. ><
En ik krijg er ook totaal geen kater van, dus dat is wel een fijn voordeel.

Maar ik ga het de komende maanden niet opnieuw gebruiken, omdat ik toch wel merk dat het een redelijk verslavende drug is.

Dus als ik de komende tijd weer eens iets pak, gaat het wel pep worden.

Olle

jelle_s

Newbie
Als je pep regelmatig (van 1gr in de week tot 1gr in de maand) dan raak je die geur en smaak echt wel gewend, ik doe het alleen op feestjes, en ik moet zeggen, dat ik liever spoil (speed) heb, van coke vind ik persoonlijk dat mensen een te groot ego krijgen, en in het hardcore milieu waar ik uitga is speed het meest gebruikte ook, niet dat ik speed gebruik om er bij te horen of dergelijke, maar als ik moet kiezen toch wel spoil(speed). voor iemand die nog studeerd is het niet zo eenvoudig om ieder feestje een berg coke door je neusgaten te jagen, als ik uitga op coke ben ik gemakkelijk 100€ kwijt, indien ik nog entree en een lekker zakje wiet wil, en met speed ben ik ongeveer de helft ervan kwijt, wat direct maakt dat ik de nacht erna ook nog kan uitgaan, en dan weet ik het wel hoor :grin:

geekos

Bewuste gebruiker
Liefst geen van beide, als ik dan toch moet kiezen dan kan ik niet kiezen want heb nog nooit speed gebruikt. Coke zuigt in elk geval, daar geef ik geen enkele euro meer aan, speed zal ik eerst eens moeten proberen om te oordelen over de "prijs/kwaliteit".

Heb er geen haast bij, nooit de drang gevoeld om speed voor de 1e keer te proberen, is me toch al een keer of 3 aangeboden. Ik hoorde dat je speed de eerste keer moet doen als je iets hebt om je lang mee bezig te houden wat bij die 3 gelegenheden niet het geval was dus wacht ik wel nog even.. of ik doe het gewoon nooit

Ik vind de effecten van coke slecht vergeleken met de prijs.
ik geef liever 5 euro uit voor langere heftigere leukere effecten, dan 50 euro voor een beetje verdoofd rond te lope

Doe mij maar pep (wij hebben vreselijk goeie waar je knap waus van word)

maa the best blijft mdma

cropp

Badass junkie
speed, zonder over na te denken, al koste het me ook 50 euries voor een grammetje, dan kocht ik het nog...

ik heb nog nooit coke gehaald, wel wat keren flink aan de coke gezeten, dus ik weet wat ik zeg, ook al was dat sporadisch...

yugoboss

Newbie
door cropp op 11 jun 2009 11:49

speed, zonder over na te denken, al koste het me ook 50 euries voor een grammetje, dan kocht ik het nog...

ik heb nog nooit coke gehaald, wel wat keren flink aan de coke gezeten, dus ik weet wat ik zeg, ook al was dat sporadisch...

:openmouth: :openmouth: als jij 50 eurie voor een gr speed betaalt wordt jij flink belazerd :wave:

Frank123

Wijs gebruiker
Als we de prijzen met de effecten met elkaar afwegen ga ik toch voor speed, meer waard voor je geld. Maar van coke ben ik ook niet vies.

Diédrr

Newbie
Vind ze allebei even goed..

Speed smaakt wel verschrikkelijk slecht, maar k kan er wel lekker lang op doorgaan ^^

Coke daarintegen vind ik persoonlijk wat minder lang werken, maar dan dat verdovende gevoel, heerlijk :grin: !!

Mss toch een kleine voorkeur voor speed..

raging_bull

Bewuste gebruiker
Wat mij opvalt tussen coke en speed is dat zolang coke werkt is het lekker, maar speed is even lekker maar blijf wel doorgaan terwijl je toch nog trek hebt naar meer.

Het nadeel van speed vind ik gewoon dat het een een lijn een uur of 2 lekker is en na die tijd wil je meer, maar tegelijk ben je nog steeds high maar je geniet niet meer van die high.. Daarnaast kun je ook niet slapen.. Doe mij maar coke, lekker als het uit is gewerkt lekker blowen en normaal kunnen slapen..

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Mijn mening over speed: Handig voor ff wakker te blijven voor de rest vind ik het gewoon Troep

Mijn mening over coke: Als je deze stront elke dag gaat snuiven verander je gewoon in een zombie je zondert je af van iedereen je hebt totaal geen emoties niks boeit je meer je denkt alleen maar aan jezelf maar wat je niet merkt is dat je andere superveel pijn doet maja dat boeit jou toch niet zolang je maar die kut lijn je neus in kan snuiven he :wink:

Coke is gemaakt om te snuiven,:Het snuift 300X fijner als speed
Speed is gemaakt voor bommetjes: De smaak van speed is gewoon kut en (ligt eraan wat voor een speed je hebt) Het is gemaakt met weet ik wat allemaal voor een shit en ja als je dat door je neus haalt brand die sneller weg dan je denkt

p.s ik weet dat coke ook is gemaakt met benzine en al die shit maar niet zoveel shit als bij speed

yugoboss

Newbie
speed is leuk voor keertje of 2 maar zit teveel kkzooi in die je neus verneukt zoals zwavel :kots: en je blijft er te lang van wakker,omdat je als het effect voorbij is tog weer een lijntje neemt
coke is ook leuk als je goede hebt,maar het is een te hoge prijs voor iets wat zo kort duurt

mdma kristal is en blijft het leukst :hearteyes: :mrgreen:

leppeh

Bewuste gebruiker
yugoboss zei:
speed is leuk voor keertje of 2 maar zit teveel kkzooi in die je neus verneukt zoals zwavel :kots: en je blijft er te lang van wakker,omdat je als het effect voorbij is tog weer een lijntje neemt
coke is ook leuk als je goede hebt,maar het is een te hoge prijs voor iets wat zo kort duurt

mdma kristal is en blijft het leukst :hearteyes: :mrgreen:

Waaraan denk je dat cocaine gebonden is dan yugoboss? Precies, sulfaat.

Ik neem tenminste aan dat je sulfaat bedoelt... :')

yugoboss

Newbie

wat is sulfaat dan :confused:
ik bedoel gewoon zwavel ,wat op lucifers zit
Speed word gewoon met teveel teringzooi gemaakt,waardoor het goedkoop is,en attractive in landen waar geld een probleem is,omdat het zo lang werkt.
ook verneukt speed je lichaam sneller dan coke omdat je te lang wakker bent en geen honger hebt.

Judas

Wijs gebruiker
yugoboss zei:
Speed word gewoon met teveel teringzooi gemaakt,waardoor het goedkoop is,en attractive in landen waar geld een probleem is,omdat het zo lang werkt.
ook verneukt speed je lichaam sneller dan coke omdat je te lang wakker bent en geen honger hebt.

Cocabladeren worden lekker in een bad met kerosine gegooid en de daaruit gewonnen pasta gecrystaliseerd met zoutzuur...
Maar als ik moet kiezen, dan sterf ik ook liever door de cocaine :(
Beter van niet, dus ik raak die dirt niet meer aan.

Knap dat jij nog kan eten als je gesnoven hebt Yugoboss! Van alle sos-gebruikers die ik ken krijgt niemand nog een hap door zijn uitgedroogde, verdoofde keel.
En van slapen komt de eerste 12 uur ook niets meer terecht als je meer dan een halve gram naar binnen gejast hebt.

yugoboss

Newbie
Cocabladeren worden lekker in een bad met kerosine gegooid en de daaruit gewonnen pasta gecrystaliseerd met zoutzuur...
Maar als ik moet kiezen, dan sterf ik ook liever door de cocaine
Beter van niet, dus ik raak die dirt niet meer aan.

Knap dat jij nog kan eten als je gesnoven hebt Yugoboss! Van alle sos-gebruikers die ik ken krijgt niemand nog een hap door zijn uitgedroogde, verdoofde keel.
En van slapen komt de eerste 12 uur ook niets meer terecht als je meer dan een halve gram naar binnen gejast hebt.

Ik bedoel dat je bij speed veel langer wakkerblijft en dus ook veel langer niet eet,bij cocaine kan ik 2-3 uur na gebruik gewoon eten,en slapen lukt inderdaad ook niet echt met cocaine,maar bij speed is het toch echt erger,vooral als je een nachtje doorgaat en sochtends smiddags weer een lijn neemt :kots:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dus eigenlijk heb je al je argumenten gewoon uit je kont getrokken?
yugoboss zei:
Ik bedoel dat je bij speed veel langer wakkerblijft en dus ook veel langer niet eet
Daar kies je toch zelf voor? Honger is er niet, maar eten kan wel.

yugoboss zei:
bij cocaine kan ik 2-3 uur na gebruik gewoon eten,en slapen lukt inderdaad ook niet echt met cocaine,maar bij speed is het toch echt erger,vooral als je een nachtje doorgaat en sochtends smiddags weer een lijn neemt :kots:
Dan moet je dat ook niet doen hè!

leppeh

Bewuste gebruiker
yugoboss zei:

wat is sulfaat dan :confused:

Ik ben niet bekend met amfetaminesyntheses waarbij zwavel wordt gebruikt, maar dat kan komen door mijn gebrekkige kennis van dat soort dingen :wink: Heb je een bron of handleiding? Even voor de duidelijkheid: We praten over normale amfetamine en niet methamfetamine, toch?

leppeh

Bewuste gebruiker
Voor het probleem met eten: Jezelf dwingen om iets naar binnen te werken vermindert de kater flink, desnoods droog brood met water mixen in je mond en zo die smerige pap naar binnen slurpen werkt voor mij wel :P

Bovenaan