Safire zei:
Misschien een domme vraag, maar ik vraag het me al een tijdje af.. Ik heb witte, geel achtige en roze achtige speed gehad. Hoe is dat verschil in kleur te verklaren? Is de één dan gewoon meer versneden dan de ander? Hoe zit het dan met het brand gevoel? Bij het ene grammetje heb ik het idee dat mn neus compleet weg brandt en bij het andere grammetje voel ik vrijwel niets branderigs.. En hoe kan het dat ik bij de eerste paar keren speed (de eerste 4 a 5 keer denk ik?) heel erg hyper was en erg veel zin had om de hele nacht te dansen en dat ik dat gevoel nu absoluut niet heb? Word er nu wel gewoon wakker van, maar verder niet echt actief..
De kleur zegt niets over de speed zelf.Je kan heel witte speed kleuren in roze of gele....
Dat branderig gevoel dat je hebt heeft te maken hoe goed het is of met wat het versneden is, dit en dat.Maar je hebt een aantal verschillende brand gevoelens in je neus.(dat zal je wel later merken als je heel wat speed hebt geprobeert).
Met jou eerste keren is het normaal dat je hyper wordt en zo, maar door de tolerantie gaat het minder , en ook de eerste keren zal je het anders ervaren na een tijdje gebruiken.
Je krijgt ook een heel leuk gevoel na de 4de of 5de keer , maar na een tijdje voel je dat leuk gevoel niet meer , of je zal heel goede speed moeten hebben, en zal je dat leuk gevoel terug krijgen.
Zo is mijn ervaring toch.