Speed vraagje!

Lee1985

Newbie
Hallo, beste forum leden! ik heb even een vraagje na mijn speed gebruik!? ik heb vandaag voor het eerst een heel klein beetje speed gebruikt om te kijken hoe ik er op zal gaan reageren!
nu is mijn vraag hoelang blijf mijn kleine piemel te werk gaan voordat hij weer nornaal is?
ik maak me wel een beetje zorgen er over alvast veel bedankt voor julie hulp

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zodra het uit begint te werken circa 6 uur (vermoed korter door je kleine dosis) afhankelijk van de kwaliteit en hoeveelheid.
Geen zorgen nodig erover dus :)

Fool

Badass junkie
Ik vindt dit stiekem een hele grappige vraag, hoe serieus als hij ook bedoeld mag zijn :P

dude

Experimenterende gebruiker
@25tolife.. 6 uur eg nie jonge mijne is na 2 weken nog steeds klein wtf :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MusicIsLife zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: Hahahaha! :tearsofjoy:
Dat vereist wel een gigantische concentratie op zo'n moment, anders ben je 'm alweer kwijt :tearsofjoy: :P
Kijk één keer naar de verkeerde foto aan de muur van je slaapkamer en je kan weer overnieuw beginnen whahaha :tearsofjoy:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik moest hardop lachen om bovenstaande reacties. Groetjes van één van de weinige meisjes hier! :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha, dan ben je in ieder geval voorbereid als je ooit een jongen met speed op in de slaapkamer treft. Het kan een verrassing zijn, maar oordeel dus niet :grin: :tearsofjoy:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Haha, dan ben je in ieder geval voorbereid als je ooit een jongen met speed op in de slaapkamer treft. Het kan een verrassing zijn, maar oordeel dus niet

Haha, ja, dat kan een ego op dat moment behoorlijk krenken, vooral niet gaan wijzen en lachen! xD

Saintz

Newbie
Relax man, alles komt weer goed.
Ik schrok me de eerste keer ook kapot van m'n kleine :tearsofjoy: Tweede keer ook trouwens..
Binnen 48 uur is alles weer normaal... zover dat het normaal was :grin:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Bohh had weer zo'n moment gistermorgen... Was niet van de speed maar van de xtc. Ik moest pissen niet normaal en het wilde maar niet lukken! Frustratieeeee!!!

Maar dan dat moment dat het wel lukt :hearteyes: :hearteyes:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Pissen onder XTC lukt mij ook niet, ik kan hele festivals overslaan zonder te zeiken. Als je dan die ochtend in je nest ligt moet je er ook gelijk 10x in één uur , m'n ouders hebben verschillende keren al gevraagd waarom ik zo gigantisch vaak naar de wc moest. :tearsofjoy:

Zeiken op pep is daarnaast geen probleem.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
Pissen onder XTC lukt mij ook niet, ik kan hele festivals overslaan zonder te zeiken. Als je dan die ochtend in je nest ligt moet je er ook gelijk 10x in één uur ,

Hahahaha! Jaaa, die is ook heel herkenbaar! :grin:

Skirre

Bewuste gebruiker
MusicIsLife zei:
Maar dan dat moment dat het wel lukt :hearteyes: :hearteyes:

Dan pis je ene muur omver ja :'')

Ben 1x uit de auto gestapt om te pissen; bestuurder bracht een vriend naar huis, kwam drie à vier minuten later terug en was nog aant zeiken :/

Bovenaan