Hele goede uitleg je bent een topper! Dus als ik het nu goed begrijp is geen een amfetamine hetzelfde, gewone speed is dus een basis waar dus omheen gebouwd word, en als je dus een atoom er op plakt is dus het effect anders. En eigenlijk zeg je niks is te vergelijken met speed maar 2-FMA komt een beetje in de buurt. Heb zelf ook research gedaan en lees dat mensen vinden dat de stimulatie clean is. Houd dat nu in dat het niet snel overstimuleerd of dat je niet echt merkt dat je onder invloed bent? Ik wil wat stofjes gaan bestellen om even te voelen welke het best bij mij past. Welke raden jullie dan allemaal aan? En welken kan ik beter laten liggen?
Zoek je een fluoride alternatief voor je ADHD om beter te kunnen functioneren?
Zo ja, 2-FMA.
Minder chaotisch hoofd, goede focus maar niet overdreven hyper, langwerkend, sociaal, gedachten beter ordenen/filteren/prioriteit geven.
Voor recreatieve doeleinden zijn er bv:
3-FA: lijkt wat op speed/dexamfetamine met een licht entactogeen randje.
3-FEA: Eerder stimulerend en entactogeen maar voelde persoonlijk weinig door te lichte dosering.
3-FMA: speed met redelijk wat serotonine , behoorlijk recreatief. Bepaalde roa kan het laten voelen als crystal meth
3-FPM: speed op steroïden met nog meer energie , extreme hyperfocus en euforie
4-FMA: voelt wat aan als mdma/4-mmc
4F-MPH: potente ritaline analoog maar de laatste jaren zijn bijna alle batches troep.
Heb het gevoel dat 2-Fx eerder productief is, 4-Fx recreatief en onproductief & 3-Fx tussen productief en recreatief ligt.
Al bij al zijn fluorides niet gezond voor je maag en lichaam bij frequent gebruik.
Heb je al met een psychiater gesproken over (lis)dexamfetamine/ritaline/Wellbutrin?