Vrouwtje_Amsterdam
Bewuste gebruiker
Robdebob zei:Speed werkt op het beloningscentrum in je hersenen, dus heeft het een bekrachtigende werking (als in: je hersenen associeren het speedgebruik met een goed gevoel). De term 'verslavend' is gewoon heel erg ambigu en relatief, daarom kan je beter zeggen dat speed de potentie heeft om de gebruiker in een patroon van herhaaldelijk gebruik te laten vallen.
Het antwoord op de vraag of speed verslavend is, is voor iedereen persoonlijk.
De potentie klinkt al vele malen beter idd. Met coke is het precies hetzelfde verhaal. Ik heb coke geprobeerd voor het eerst dit weekend. Het heeft bij mij niet eens de werking die het moet hebben. Ik werd er introvert, schichtig, voelde me echt niet beter dan de rest ofzo, vond mezelf echt zo niet fantastisch, nee was er eerder paranoia en achterdochtig. Bovendien vond ik het snuiven echt supergaar en ik kreeg koppijn toen het uitwerkte. Dus bij mij zal coke echt niet eens de kans krijgen om verslavend te werken.

het werkt gwoon het verslavendst bij mij omdat je het goedkoop is en je kan het altijd door gebruike (ook al moet je nog presteren). bij pillen of coke moet ik er meestal niet aan denken om direct weer te neme. en ja voor jou werkt speed mieschien niet verslafend ? bij mij heeft de ene keer heroine die ik geprobeert heb nooit iets verslafends nagelaten (beetje lam en misselijk ) whehe