speed toevoegingen

mvfreaky

Newbie
Ik vraag me af wat er nog meer aan speed toegevoegd wordt...ik heb gehoord van speed 8% amfetamine , 30 % caffeine, wat zit er dan nog meer bij voor troep??

als je wil weten wat er allemaal in zit, dan moet je op zoek gaan naar de versnijder, anders kom je er nooit achter.

Maar 8% amfetamine, weet nie waar je dat gehoord hebt, maar dat klopt hopelijk toch niet. gemmidelde speed in NL bevat rond de 25 tot 30% amfetamine. meest voorkomende stof die waarmee het wordt versneden is caffeine.

psych-out

Bewuste gebruiker
Amfetamine in poedervorm is maximaal 73% amfetamine en 27% sulfaat. 100% amfetamine is een olie-achtige vloeistof. Speed wordt vaak versneden met middelen als mannitol, dextrose, paracetamol. Echter merk je vrijwel niks van deze middelen en zijn ze ook niet een heel groot probleem. Alleen soms wordt amfetamine versneden met cafeïne, dit is wel degelijk erg vervelend.
Cafeïne brandt in je neus/tong en ruikt smerig/bitter en veroorzaakt de volgende effecten:
Hartkloppingen
Zweten
Rusteloos gevoel
Tintelingen
Daarnaast wordt je speed geel/bruin als de cafeine aan lucht word blootgesteld en het zorgt ervoor dat alles plakkerig word en je geen mooi poeder kan kappen.

Maddog

Bewuste gebruiker
Amoniak word gebruikt voor het condenceren in de productie van, maar daarvan mag ik verder hier op het forum niets neerzetten.

watervrije aceton is uitstekend om er bij te doen. dan in een koffiefilter laten drogen, en dat bevordert de kwaliteit. je bent dan de caffeine enzo kwijt. gewicht gaat wel een beetje naar beneden

roylido

Newbie
Hoi,

Wat psych-out zegt van de caffeine klopt niet helemaal.
ik heb zelf pure caffeinepoeder.
Maar dat brand niet in je neus en is totaal reukloos.
Maar het smaakt wel erg vies.
Als ik nachtdienst heb gooi ik 400mg in een glas 7-up,
ben ik zo weer wakker.

Gr.

eddy b.

Newbie
alweer slechte speed :kots: ,het werkt wel...heb niet geslapen...maar de geur is veel te straf!!!!
naar mijn vermoeden aceton ofzoiets...straks zijn mijn hersenen ferm aangetast,haha...kan ik die veel te straffe geur ( aceton) eruit krijgen?
dank u bij voorbaat :wink: :wave:

Bovenaan