Speed spuiten

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
^_^ zei:
Bij verslaving kies je in feite helaas niet meer je moet. .

Niet mee eens. Je hebt altijd een keuze. Als je verslaafd bent is het een heel moeilijke keuze, maar het is nog steeds een keuze.

MrWitte

Newbie
Ergens heb je ook gelijk, maar laat mij lekker zo denken, heb ik nog een beetje een goed gevoel.

Ik weet wel wat een verslaving in houd, ben al eens verslaafd geweest. Ben ook afgekickt, 2 jaar en 9 maanden volgehouden, ik dronk zelfs geen alcohol meer. Maar jah das nou ook al weer naar de maan.

^_^

Bewuste gebruiker
Safire zei:
^_^ zei:

Niet mee eens. Je hebt altijd een keuze. Als je verslaafd bent is het een heel moeilijke keuze, maar het is nog steeds een keuze.

Als je MOET werken maar niet kan zonder speed dan moet je dus wel speed nemen om je dagelijkse ding te doen dus de keuze is niet zo vrij als vrij.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hetlijkt me voor iedereen duidelijk dat het een slecht idee is om te spuiten. Echter deze man wil gewoon duidelijke informatie hoe hij het moet doen. Ik bedoel als je het dan toch doet moet je het goed doen.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Je hebt een insulinespuit van 1ml nodig. Die koop je in de apotheker per 10. Kost bijna niks. Sommige apothekers geven ze ook gratis. Ga gewoon naar een apotheker iets verder van waar je woond. Of ga naar zo'n spuitenruil, dan krijg je ze zeker gratis. En 1 gouden tip: verhit je speed niet, anders stolt die in je spuit. Alleen, zonder gebruiker die ervaring heeft met spuiten, zou ik het niet doen want er kan veel mis gaan.

JewCookie

Wijs gebruiker
richie87 zei:
Safire zei:
^_^ zei:

een keuze zwaar beinvloed door drugs dus....heet verslaving...

De keuze word niet beinvloed door drugs maar enkel door de waarde die de hersenen aan de gewoonte van het gebruiken van drugs op bepaalde momenten en in een bepaalde omgeving hechten.

Een voorbeeldje: Stel je poetst 3 jaar lang iedere dag je tanden voordat je gaat slapen. Na deze 3 jaar heb je op een dag geen zin meer om naar beneden te lopen om je tanden te poetsen en besluit om zonder je tanden te poetsen naar bed te gaan. Hoe moe je ook bent, je zult net zo lang wakker liggen tot je (tegen je zin) je tanden hebt gepoetst..

Endymion

Experimenterende gebruiker
MrWitte zei:
Ik ben namelijk gaan zoeken op andere forums en kwam op de bodynetforum, voor iedereen die veel krachttraining doet met anabolen en dergelijke .

Dus nu moet het helemaal goed komen.

Ik heb een paar keer gekuurd met roids injecteren, deed het op gegeven moment ook bij mezelf zonder moeite. Maar dat spoot ik dan in mn bilspier. Speed moet je in je ader spuiten toch? Lijkt mij dan weer een stuk enger om te doen.
Zou het zelf ook wel eens willen doen, het is sowieso minder schadelijk dan snuiven of slikken. Maar dan wel met iemand die daar ervaring mee heeft en weet wat ie doet.

Ben benieuwd hoe het was enzo.

Re:

Shine_a_Light zei:
De enigste speed die geschikt is om te spuiten is methyl-amphetamine (Pervitine en Methedrine) Krijg je een goeie flash van :wink:
Klopt en zowel Pervitine als Methedrine lossen helemaal op in water, zodat de lepel niet verhit hoeft te worden.

monkah

Experimenterende gebruiker
richie87 zei:
De keuze word niet beinvloed door drugs maar enkel door de waarde die de hersenen aan de gewoonte van het gebruiken van drugs op bepaalde momenten en in een bepaalde omgeving hechten

But still, jij maakt de keuze niet je 'hersens'.
Mijn verslaving is roken, na het eten lekker een peukie bijvoorbeeld. En kan ik me voor dat ik ga eten al helemaal lekker mee maken.
Maarrrrrrr, het blijft mijn keuze ik kan net zogoed niet doen.
Niet dat ik het doe, maar uiteindelijk blijft het een bewuste keuze elke keer weer. :wave:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik gebruik altijd spuitjes van 2,5 of 5 ml en naaldjes van 0,5 x 16mm dat werkt bij mij goed iig.
zorg ook dat je watjes of wattenschijfjes in huis hebt om je opgeloste speed mee te filteren....
er schreef al iemand dat zooi die niet snel genoeg oplost rommel is dat klopt doe geen moeite om dat ook nog eens op te lossen want goeie pep lost heel snel op....

mijn methode is als volgt: doe water in de waterkoker kook het en gooi het daarna in een schone beker. gooi de hoeveelheid pep die je wilt in een soeplepel en trek de spuit vol met zon 2 ml gekookt water spuit dat in soeplepel. doe dan de naald op je spuit inclusief dopje met de spuit roer je dan tot de pep is opgelost. dan knip je een stukje uit een wattenschijfje en gooi dat in de soeplepel dan haal je het dopje van de naald en druk de naald voorzichtig op het stukje wattenschijf dan trek ik voorzichtig de opgeloste speed door t wattenschijfje dan zorg je dat alle lucht uit de spuit vandaan is en klaar ben je!!!

een paar kanttekeningen: gebruik veel minder pep dan je gewend bent met snuiven slikken want t slaat heftig in als je spuit.

gebruik altijd goeie kwaliteit pep en schoon gereedschap want je gezondheid is belangrijk

ook gebruik ik liefst zo min mogelijk water en houd mn shot zo geconcentreerd mogelijk dan is t injecteren snel gebeurd dat werkt gewoon t makkelijkst en t snelst...

zo flashen maar zou ik zeggen! :rock: :rock: :rock:

kunlan

Belezen gebruiker
Debris zei:
kunlan zei:
Denk ik niet.

Dus volgens jou is spuiten = dood?

Gewoon opvallend dat hij vrij actief was tot voor deze post en toen niks meer ...

Conclusies moet je zelf trekken, maar met wat anders dan 73% aan deze opdracht beginnen vindt ik toch zeker een halve doodswens :tearsofjoy:

Bovenaan