Speed slikken

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Heu!
Een vriendin van me heeft wat speed gehad gisteravond (ongeveer 300mg), maar merkte er geen fluit van. Ze had het gewoon geslikt, en die kerels bij haar zeiden dat ze het moest gaan snuiven maar dat wilde ze niet doen (gaat 'r een beetje te ver), terwijl ze had gelezen en gehoord dat je het ook gewoon kon gaan slikken.
Nu heeft ze er dus geen ene bal van gemerkt, nu mijn vraag dus..
Was dit gewoon slechte speed, of moet je het écht snuiven voor fatsoenlijk effect, of moet je gewoon een grote lading extra nemen?

BVD!

foxy

Newbie
Normaal zou ze die 300mg toch gevoeld moeten hebben hoor! Zeker als het haar eerste keer was.
Ik vrees dus dat de kwaliteit niet goed was.
Als ze ervoor nog gegeten heeft, kan het wel even duren voor ze de speed begint te voelen. Ook is het effect wat milder als je slikt. Ik snoof het eerst altijd, maar de laatste tijd neem ik vaker een bommetje omdat m'n neus anders zo geïrriteerd raakt. Als ik m'n eerste bommetje maak (en dan heb ik een paar uur van tevoren gegeten) duurt het ruim 45min voor het begint te werken. Na een dag (en dus niets eten) is het effect er al na 10 min. Ik neem ongeveer de hoeveelheid van 2 flinke lijnen en dat is volgens mij minder dan 300mg..

Liesette

Bewuste gebruiker
een bom met 70% 300 mg pep is geen bommetje maar een atoombom
300 mg zorgt voor een 12 uur nonstop snoeihard gaan ...

Bovenaan