Speed nat

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Oké ik heb dit geprobeerd, en het werkt wel maar het A4 werd vochtig en ging stuk toen ik het er af wou schrapen.
Ik zelf deed het altijd uitsmeren op een CD hoesje,
Zorgpas erbij halen en hakken en daarna leker dooor je neus heen halen en je kan weer verder

Xaroum

Newbie
Eeeh, een ervaringsdeskundige had me verteld dat speed IN de magnetron op een bord ofzo leggen de beste manier was om speed zeer snel te drogen.
Dat kon op het maximale wattage en op nauwelijks een minuut was dat droog.
Dus dat doe ik beter niet dan? Wel dat sluit wel aan met mijn reactie destijds.

Nu wat ik dus nu wou vragen, als je speed door de magnetron iewat bruiner wordt (van wit komende), is dat een teken dat dit slechte speed is? Of dat is gewoon de speed die verbrandt en niet in de magnetron zou mogen gelegd worden?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Eeeh, een ervaringsdeskundige had me verteld dat speed IN de magnetron op een bord ofzo leggen de beste manier was om speed zeer snel te drogen.
Dat kon op het maximale wattage en op nauwelijks een minuut was dat droog.
Dus dat doe ik beter niet dan? Wel dat sluit wel aan met mijn reactie destijds.

Nu wat ik dus nu wou vragen, als je speed door de magnetron iewat bruiner wordt (van wit komende), is dat een teken dat dit slechte speed is? Of dat is gewoon de speed die verbrandt en niet in de magnetron zou mogen gelegd worden?

Die deskundige had ervaring in het verprutsen van speed dan denk ik. Niet je speed in de magnetron doen maar alleen het bord. Dit is niet perse nodig, maar kan het drogen versnellen doordat het bord dus verwarmd is. Simpel op een bord neerleggen, wachten en met een pasje hakken doet het ook prima.

Ik meen dat de werkzame stoffen in speed het niet leuk vinden in de magnetron, maar dat kan iemand anders misschien bevestigen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Die deskundige had ervaring in het verprutsen van speed dan denk ik. Niet je speed in de magnetron doen maar alleen het bord. Dit is niet perse nodig, maar kan het drogen versnellen doordat het bord dus verwarmd is. Simpel op een bord neerleggen, wachten en met een pasje hakken doet het ook prima.

Ik meen dat de werkzame stoffen in speed het niet leuk vinden in de magnetron, maar dat kan iemand anders misschien bevestigen.
Ik zou geen enkele psychoactieve stof in de magnetron doen. Als je weet hoe magnetrons werken laat je dat wel!

Bovenaan