speed met wiet?

onlangs vertelde een vriend dat hij een toetje had gerookt met een mengeling hasj, wiet én speed, gewoonweg fantastisch vertelde hij me.
nu gebruik ik alle 3, maar dan wel apart (ok, af en toe melange, hasj en wiet) zijn er hier mensen die dit fenomeen ookkennen of al eens hebben geprobeerd? zo ja hoe gaat het dan,? van speed wordt je actief en van wiet wordt je sloom, dus ik zou denken dat je gewoon niks meer gaat voelen. Kan dit verhaal eigenlijk wel of heeft mijn vriend gewoon zijn laatste hersencellen mee opgerookt? zou best kunnen want ik heb hem de laatste 2 jaar nog nooit nuchter gezien, die gast is werkelijk geflipt geworden, maar ja gerookt vlees bewaart langer he

needlefreak

Bewuste gebruiker
van speed wordt je actief en van wiet wordt je sloom, dus ik zou denken dat je gewoon niks meer gaat voelen.

als je op speed bent en je rookt een joint dan voel je over heel je lichaam tintelingen. zalige combinatie!

Hahaha als er iets vet is, dan is dit het wel...

Je wordt zoooooooooooooo vaag. Echt even voor je uitkijken (waarvan jij denkt dat dat 5 minuten is) is voor je het weet alweer 5 uur later. Hahaha

Nee echt. Zaterdag Frequence, speed dus. En als ik thuiskom liggen er lekker 2 jointjes klaar.......

Hmmmmmmmmmm :confused:

Is een echte aanrader, maar ik zou het thuisdoen als ik jullie was.

Maar het werkt op en top!!!

Maar pas op dat je niet teveel van beide pakt anders ben je zo para als iets. Da's weer een stuk minder, niet?

Exort

Experimenterende gebruiker
Speed roken BAH!! Dan ben je wel erg ver gezocht. Kheb het ook welles in een speed wiet joint gerookt om te proberen natuurlijk. Sjah je word er zeker wel lijp van, maar snuif dan gewoon flink wat speed en rook dan wat wiet.

Joris

Experimenterende gebruiker
Say no to harddrugs... harddrugs zijn voor losers, hou het gewoon bij een lekker kruidig wietje uit de natuur dat god ons geschonken heeft...

sjakie

Newbie
speed roken...lekker de gaten in je longen branden, ben je helemaal leip bezig. speed alleen snuiven of slikken. speed spuiten is voor echte junkies.

btw; blablablablabla

*edit by admin*: blijf wel een beetje aardig tegen elkaar! :beer:

Bovenaan