Speed met mdma erin?

Tevil19

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik heb speed gehaald en daarvoor 20 mg diazepam geslikt. Tijdens gebruik van speed flink aan de GHB, levensgevaarlijk wat ik deed. Ik voelde de g niet dus nam meer en ik kon mijn scherm nier meer lezen, alles was wazig en kon me totaal niet focussen op mijn telefoon. Moest me elke keer wakker schudden en dan kon ik heel even concentreren.

Nu ben ik bang dat er misschien mdma in de speed zat. Daarmee kan ik me ook niet focussen, en ik ervaarde entactogene werkiing waardoor ik bang ben dat er m in zat, of is dir ook normaal bij hoge ghbdosering? G kan ook entactogeen zijn en dat je je niet kunt focussen op bepaalde dingen . Het is nu 6 uur later en voel me heel ontspannen, de ghb moet allang uigewerkt zijn. Mdma zou nu wel uit moeten werken dan en een comedown veroorzaken.

Het kan ook de benzodiazepinen en speed die een ontspannen en rustige space geven. Ik zal het morgen wel voelen of er mdma in zat.

Edit: ik heb nog dosis ghb genomen en geen speed meer of benzodiazepinen. En ik heb hetzelfde effect als vannacht. Kwam dus door de G icm diazepam.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Er zit zelden tot nooit MDMA in speed dus dat is zeer onwaarschijnlijk. Je geeft het antwoord zelf al: je hebt teveel GHB gebruikt terwijl je ook al aan de speed zat. Niet noemenswaardig vreemd dat je je scherm daarna niet meer kon lezen.

Overigens kan het wazig worden van je zicht en het gebrek aan focus ook gewoon een neveneffect zijn van de pep op zichzelf. Amfetamine en MDMA zijn familie dus bijwerkingen overlappen. Het is mogelijk dat speed zorgt voor grote pupillen, scheelzien, en/of onvrijwillige oogbewegingen zoals nystagmus, met als gevolg verstoord zicht. Bij hoge doseringen neemt de kans op dit soort verschijnselen toe. Het toevoegen van GHB in de mix doet die toch al verstoorde samenwerking tussen je ogen vervolgens waarschijnlijk niet bepaald verder goed.

Tot slot: als je je speed had laten testen had je jezelf deze vraag in de eerste plaats niet hoeven stellen. Je kent nu sowieso dus ook de dosering van je pep niet. Op deze manier gaan stunten met upper/GHB drugs combinaties terwijl je geen notie hebt van wat je binnenkrijgt, dat moet je gewoon niet doen. Roekeloos combineren is vragen om (grote) problemen.

P.S. Ik had even gemist dat er ook nog diazepam in het spel was. Tenzij je je graag kandidaat stelt voor een ademhalingsstilstand moet je natuurlijk al helemáál geen benzo’s samen met GHB gaan gebruiken. :| Heel erg link. Wees wat zuiniger op je lichaam zou ik zeggen. ‘t Is niet dat je het even kunt vervangen door een nieuw exemplaar nadat je de boel gesloopt hebt.

Tevil19

Bewuste gebruiker
Het was inderdaad zeer onverantwoord. Ik heb de speed niet getest want het was allemaal zeer impulsief. Geen geldige reden natuurlijk. En normaal heb ik dexamfetamine, waarvan je altijd weet wat erin zit. Nogmaals bedankt voor jullie concern. Ik heb inmiddels geslapen en er zat geen mdma in, anders had ik me nu wel down en verrot gevoeld. En ik wist niet dat je van speed nystagmus kon krijgen. Het was iig zeer storend en niet fijn. Heb iemand wel ingelicht over mijn combinatie. Deze heeft me gekalmeerd want ik raakte beetje in paniek.

Dit is maar weer een wake up call voor mm roekeloze gedrag. Het fijne en meteen het nadelige is dat ik totaal geen katergevoel heb. Dan lijkt het net alsof je lichaam geen moeite heeft met het herstel, duidelijk was dit wel te merken aan de geestelijke effecten.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het was inderdaad zeer onverantwoord. Ik heb de speed niet getest want het was allemaal zeer impulsief. Geen geldige reden natuurlijk. En normaal heb ik dexamfetamine, waarvan je altijd weet wat erin zit. Nogmaals bedankt voor jullie concern. Ik heb inmiddels geslapen en er zat geen mdma in, anders had ik me nu wel down en verrot gevoeld. En ik wist niet dat je van speed nystagmus kon krijgen. Het was iig zeer storend en niet fijn. Heb iemand wel ingelicht over mijn combinatie. Deze heeft me gekalmeerd want ik raakte beetje in paniek.

Dit is maar weer een wake up call voor mm roekeloze gedrag. Het fijne en meteen het nadelige is dat ik totaal geen katergevoel heb. Dan lijkt het net alsof je lichaam geen moeite heeft met het herstel, duidelijk was dit wel te merken aan de geestelijke effecten.

Goed dat je in ieder geval zelf inziet dat dit soort impulsieve acties onverantwoord zijn en credits dat je de kritiek erop niet als aanval ziet. Ook chill dat je deze keer een kater ontloopt maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een kwestie van tijd is tot zo’n gokspel een keer verkeerd gaat.

Bij paniek iemand inlichten is dan wel weer goed om te doen. :)

Tevil19

Bewuste gebruiker
Goed dat je in ieder geval zelf inziet dat dit soort impulsieve acties onverantwoord zijn en credits dat je de kritiek erop niet als aanval ziet. Ook chill dat je deze keer een kater ontloopt maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een kwestie van tijd is tot zo’n gokspel een keer verkeerd gaat.

Bij paniek iemand inlichten is dan wel weer goed om te doen. :)

Natuurlijk is kritiek alrijd welkom. Dat helpt me om het voortaan Anders aan te pakken. Ik heb niet alleen vanwege paniek maar ook die persoon ingelicht vanwege de zeer gevaarlijke combinatie die ik heb genomen. En dat deze eventueel zorg kan bieden of de hulpdiensten in kan schakelen en deze meteen weten wat er aan de hand is. GHB aantonen is namelijk nier zo eenvoudig of snel te doen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
GHB aantonen is vaak onmogelijk ja, dat is heel snel uit je bloed. Verstandig dat je wel enige maatregelen had genomen voor als het mis zou gaan. Maar volgende keer toch beter even vantevoren goed stilstaan bij wat je gaat nemen :) Fijne ochtend en dag nog!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Pep en ghb snap ik wel, maar waarom in godsnaam diazepam? Dempt je pep waardoor je daar meer van nodig hebt.

En geen enkele dealer zal een drug versnijden met een duurdere drug want dat is commercieel niet interessant.

Overigens heb ik juist het tegenovergestelde, ik voel van GHB solo vrij weinig, maar onder invloed van speed voel ik de GHB een stuk beter.

Tevil19

Bewuste gebruiker
Pep en ghb snap ik wel, maar waarom in godsnaam diazepam? Dempt je pep waardoor je daar meer van nodig hebt.

En geen enkele dealer zal een drug versnijden met een duurdere drug want dat is commercieel niet interessant.

Overigens heb ik juist het tegenovergestelde, ik voel van GHB solo vrij weinig, maar onder invloed van speed voel ik de GHB een stuk beter.

Ja onvoorstelbaar, had eerder op de avond diazepam genomen voor rustige avond....

MDMAap

Belezen gebruiker
Ik heb hetzelfde een (paar) keer meegemaakt bij combinaties van hoge doseringen diazepam en methylfenidaat (Ritalin). Wazig zien en met geen mogelijkheid meer scherp kunnen stellen.

Denk zelf dat het komt door de spierverslappende werking waardoor je iris ontregeld raakt. Door de uppers val je ook niet in slaap, dus maak je het 'bewust' mee.

Combinatie geeft bijzonder vervelende effecten trouwens: Dingen doen / kopen / zeggen / ruzie maken op straat en er niks van herinneren, onregelmatig slapen, van de fiets vallen... Ach ja, ik was jong en zat gigantisch met mezelf in de knoop.

OT:
20 mg Diazepam is niet heel hoog maar misschien versterkt de GHB de werking. Dat lijkt dan weer op bovenstaande.

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
Ik zorg er altijd voor dat ik geen Diazepam meer in me heb als ik aan de GHB begin.
Eigenlijk wil ik geen een drugs gebruiken als ik onder de valium zit. Keta en Valium is ook geen fijne combo.

Wat ik zie bij speed snuivers die GHB doen dat ze steeds hoger gaan doseren.
En eigenlijk wilt je lichaam out gaan maar die pep houd je wakker. Denk dat het een gevaarlijk spelletje is. Je lichaam zegt het is genoeg geweest maar de pep blijft vechten tegen het out gaan.
Een aanslag op je hart!
Met coke een beetje het zelfde blijf gewoon beide normaal doseren.
Anders ga je wazig zien en maak je jezelf gewoon kapot.
Denk dat het niet met MDMA te maken heeft.

Gebruik valium alleen na het gebruik van GHB.

Bovenaan