Speed + ketamine?

eenhoorn

Newbie
Over 2 weekjes ga ik weer eens een leuk feestje bezoeken en omdat ik de afgelopen tijd al genoeg MDMA heb gebruikt ga ik deze keer voor speed. Speed op zichzelf vind ik iets te helder en nu zit ik eraan te denken om het te combineren met kleine dosissen ketamine (elke 1,5 uur 30mg o.i.d.). Dit zorgt dan voor de extra vaagheid, terwijl je toch de energie hebt van de speed.

Er is nog niet heel veel over deze combinatie te vinden, maar van wat ik kan vinden zijn de meesten erg positief. Is er iemand hier die deze combinatie geprobeerd heeft?

Ook lees ik dat je bloeddruk hierdoor extra omhoog kan gaan, maar ik neem aan dat dit wel mee valt als je de dosissen bescheiden houdt?

Bedankt voor het meedenken!

Bas

Wijs gebruiker
Dit zorgt dan voor de extra vaagheid, terwijl je toch de energie hebt van de speed.
Correct, het is inderdaad een fijne combinatie.

Er is nog niet heel veel over deze combinatie te vinden, maar van wat ik kan vinden zijn de meesten erg positief. Is er iemand hier die deze combinatie geprobeerd heeft?
Heb het geprobeerd en was zeer tevreden. Al is ketamine niet de drug dat ik zeer lekker verder vind, is voor mij te veel chaos. Maar de combinatie is prima te doen!

Ook lees ik dat je bloeddruk hierdoor extra omhoog kan gaan, maar ik neem aan dat dit wel mee valt als je de dosissen bescheiden houdt?
Ja dit is wel een nadeel inderdaad, hier wordt namelijk als enige geen tolerantie opgebouwd. Ik raad daarom aan om een bepaalde hoeveelheid pep die je wilt gebruiken & ketamine gewoon samen in een zakje te gooien. (van te voren even afwegen cetera) Zorg wel dat dit totaal niet te veel wordt, dus niet een combinatie van 10 gram pep en 1 gram ketamine, maar eerder 1 gram pep en 0,1 gram ketamine (bijvoorbeeld). Anders heb je kans op een ongelijke verdeeldheid en dat is niet echt iets wat je wilt met ketamine, haha.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi @eenhoorn , Ik heb totaal geen ervaring met ketamine maar wel wat met speed. Ik ken wel mensen die die combi doen en het idd ook erg leuk vinden.
Wat ik van die anderen hoor is dat je beter eerst speed kan nemen tot je op het gewenste niveau zit en dan elke keer een heel klein beetje ketamine bijpakken tot je de juiste vaagheid hebt bereikt. Dit omdat je van te voren niet weet hoe jij die combi vind en hoe die bij jou valt. Als je zoals @Bas zegt het van te voren mengt, kun je niet van één van de twee los bij nemen. Dus stel je word te vaag van de keta dan kun je niet jezelf oppeppen met alleen speed, omdat je geen losse speed bij je hebt. Hetzelfde andersom met keta. Als je niet vaag genoeg word kun je niet alleen keta nemen maar komt er automatisch ook meer speed in je lijf en dus ook meer energie.
Mij klinkt dat wel logisch. Stel je hebt “verkeerd” gemengd dan kun je dat niet meer terug draaien.
Plus dat stel je vind de combo toch niet echt wat dan heb je alleen maar dat bij je.
Ik zou idd de doseringen van zowel de speed als de keta wat laag houden als het extra invloed heeft op je hart bloedvaten en bloeddruk (geen idee of dat zo is). Ook las ik dat speed het trippy effect van ketamine KAN versterken.
En natuurlijk de week voor en de week na je drugs binch extra gezond eten, goed slapen en jezelf niet moe maken. Veel fruit en groentes, volkoren producten, zuivel etc.
Veel plezier op je feestje!

Laatst bewerkt:

genk123

Belezen gebruiker
Ik doe deze combi ook regelmatig gebruiken. Zou het persoonlijk niet mengen. Sowieso om de reden zoals DeDunne al omschrijft. Maar ook omdat wanneer je op het juiste niveau zit met je pep. Dan hoef je niet telkens bij te pakken. Ik kan goed 4-6 keer keta bij pakken voordat ik weer een beetje extra speed wil. In het begin zal de dosering even zoeken zijn met de keta. Maar zodra je het door hebt ga je als een raket:rock:

eenhoorn

Newbie
Bedankt voor de tips allemaal. Mooi om te horen dat jullie ook positief zijn over deze combi, ik ben nu helemaal overtuigd dat ik dit eens wil proberen. Ik ga de goedjes niet mengen, en houd de doseringen van beiden ook aan de lage kant.
Ik laat nog wel even weten hoe het was! :grin:

anhaedra

Belezen gebruiker
Ik combineer keta ook vaak met een upper, meestal 4F, maar ook wel 's speed. Komt op hetzelfde neer en is inderdaad goed te doen.

Soms heb je van die matige keta waar je zo sloom van wordt. Dan is een puntje speed genoeg. Je kunt daarna ook puntjes keta blijven bijpakken zonder dat je te vaag wordt, je kunt gewoon blijven dansen dan. Dat je intens staat te trippen op de dansvloer maar de pep je moeiteloos op de been houdt, grappig is dat... Ik ga er overigens wel van uit dat je ervaring hebt met keta en dus je doseringen kent. :)

Met 4F vind ik persoonlijk nog net iets fijner, dan voel je je iets "warmer," alsof er een vleugje MDMA doorheen zit. Maar 4F kun je (beter) niet bijpakken, pep wel.

Met MDMA is trouwens goddelijk maar je wordt wel teringvaag dan. Meer iets voor thuis of het laatste uurtje op een feestje ofzo...

O ja, combineer alleen als je ervaring hebt enzo... ken je doseringen, timings, etc.

Bovenaan