Speed-kater

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Vitamine C

Veel vocht

Eten

en ff een stukje wandelen of zo in de frisse lucht en door dat je beweegt gaat de pep ook sneller uit je lichaam en zul je je beter gaan voelen.

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Chylan

Newbie
probeer tijdens het gebruik te blijven eten en goed drinken, vitamines slikken doe ik zelf ook altijd. Fruitontbijt en Goede Morgen! zijn idd goede alternatieven als je niks door je strot heen krijgt, veel melk en bijv. geperste sinaasappels doen ook wonderen! En gewoon niet meer als 1 nacht overslaan en zoiezo af en toe wat uurtjes gaan liggen ook al kan je niet pitten. Verplichtingen zijn de day after ook niet an te raden, en probeer je idd niet te druk te maken over allerlei dingen want je hersens draaien nog steeds op een 'andere snelheid' die van muggen olifanten maakt!

Winehouse

Badass junkie
na speed in de morgen (vroeg in de morgen)
slaap ik snachts een paar uurtjes door de benzo's
dan word ik lekker fit wakker
wel dan de hele dag last van hartklopping, neiging tot hyperventileren, wakker gevoel
irritant
dan kan ik die nacht weer niet slapen
dagen erna beetje kut depri
en da was het.

Dopezilla

Badass junkie
Jep. Mijn speed kater (en xtc-kater for that matter) is rampzalig.

Lichamelijk moe, geestelijk uitgeput, wakker, dus slapen is geen optie, overal aan twijfelen, down, bleh.

Maar goed, dat is alleen maar goed, als je die kater niet zou hebben zou je ook niet meteen realiseren dat dat spul toch niet zo goed voor je is. Althans, zo ervaar ik het.

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind die kater ergens ook wel positief. Als die er is, heb ik meestal geen zin meer in speed tot ik volledig hersteld ben. Zo doe je het ook niet te vaak. :beer:

Wat bij mij wel werkt is gewoon doorsnuiven tot ik op een plaats ben waar ik kan herstellen, bij mij thuis op de sofa of in mijn bed. Dan neem ik de laatste lijn rond 4u ofzo en vertrek ik een uurtje of 2 erna, tegen dat ik thuis ben zijn we weer 2u verder, dan nog 4u tegen ik in mijn bed lig, en dan voel ik het meestal wel als de "kater"/"afkick" gaat beginnen en dan slaap ik lang uit. Dat werkt dan wel goed en voel ik me de dag erna hoogstens moe. En eten binnenproppen net voor je eraan begint en ertussen helpt natuurlijk ook. Al doende leert men.. Vroeger at ik helemaal niks en stopte ik om 3-4u 's ochtends al met snuiven terwijl ik nog een hele dag te gaan had en pas des avonds in mijn bed lag. :kots:

Biertje

Bewuste gebruiker
lekker bij 'n maat blijven slapen, dag erna naar de supermarkt wandelen, peukie roken... watermeloen kopen en wat chills te drinken, filmpje opzetten en niet eens denken aan t kutgevoel! gewoon genieten van de leegte in je hoofd! Voor mij zijn dit echt utlimaterelaxing moments!

Carlitos

Badass junkie
Sindsdien ben ik echt wat 'verweerd' tegen de katers.
Tuurlijk altijd wel moe,en een leegte maar dat hou je toch.
Neem nu ook wat moeite om het echt tegen te gaan,vroeger niet..

afraidtech

Bewuste gebruiker
Lekker gezond eten (zacht fruit, aarbeien etc..) en drinken werkte bij mij en lekker wandelen destijds door het dorp waar ik toen nog woonde :P. daarna filmpje checken perfect :grin:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Heb het pas 4x gedaan, maar eigenlijk nooit last van die beruchte katers gehad. Is dit iets wat pas na vaker gebruiken gebeurt?

Heb het met XTC wel dat ik de volgende dag/week af en toe een beetje chagrijnig ben, maar als ik dan bedenk dat het door de X komt lach ik erom. De eerst paar keren had ik van XTC echter juist een afterglow.

afraidtech

Bewuste gebruiker
nooit last van gehad, maar in mijn diehard pep-tijd nam ik s'ochtend gewoon een klein lijntje om nergens last meer van te hebben.

als ik een x aantal dagen doorga dan ben ik alleen maar zo moe omdat ik dan minimaal 48 niet geslapen heb.

Dederde

Newbie
Gelijk mijn eerste post op dit forum, samen met mijn dikke kater :cry: Ik lees hier al een paar maanden mee maar vond het toch wel tijd om me ook maar in de discussie te mengen.

Ik heb gisteren (de zondag) om 1 uur smidags een halve gram speed weggewerkt. Ik had een week het huis alleen thuis maar de hele week nog niks gedaan door omstandigheden en wou in die week toch wat gebruiken.
Ik had een hele gram gehaald voor 9 euro (altijd rond de 60%, ik laat hem altijd testen) en stond aardig te stuiteren in de kroeg daarna. Daarna niks meer gepakt en savond om 11 uur wou ik gaan slapen. Normaal geen probleem als ik goeie kop thee neem voor het slapengaan, maar uiteindelijk ben ik de hele nacht wakker geweest met mijn ogen dicht. (ogen dicht en nergens aan denken is mijn manier van slapen op speed).
Vandaag had ik gelukkig vrij want ik was erg brak. Na een stevig ontbijt een 0,2 gram genomen tegen de kater. Net genoeg om geen last te hebben van de kater maar ook niet hard te gaan. Vandaag rustig aan doen en rust nemen en vanavond vroeg het bedje opzoeken.
Sommige vinden dit een rare manier en vinden dat je zo de kater alleen maar uitstelt maar voor mij heeft dit vaker geholpen.
Het is te hopen dat het nu ook helpt want ik moet t/m zaterdag werken en hoop wel een beetje actief te zijn, haha:P

Nu eerst maar weer thee drinken en televisie kijken :wave:

Dopezilla

Badass junkie
Je kater bestrijd je het best door tijdens je speedgebruik te blijven eten, en dan doel ik niet op vloeibaar eten. Pasta gerechten met veel saus gaan er wel in, bestrijden het lege gevoel in je maag, en zorgen er ook voor dat je de volgende dag gewoon weer fris en fruitig wakker wordt.

Wel ben ik dan nog erg moe, maar van een echte kater valt niet meer te spreken dan.

Olle

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Je kater bestrijd je het best door tijdens je speedgebruik te blijven eten, en dan doel ik niet op vloeibaar eten. Pasta gerechten met veel saus gaan er wel in, bestrijden het lege gevoel in je maag, en zorgen er ook voor dat je de volgende dag gewoon weer fris en fruitig wakker wordt.

Wel ben ik dan nog erg moe, maar van een echte kater valt niet meer te spreken dan.

Olle
Ik heb nog steeds respect voor de manier waarop jullie die borden leeg zaten te werken.

Dopezilla

Badass junkie
Drientje zei:
Ik heb nog steeds respect voor de manier waarop jullie die borden leeg zaten te werken.
Zou dit mijn grote talent zijn? Eten onder invloed van speed?

Nee, maar zompige magnetronmaaltijden gaan wel, je had me geen tosti moeten voorschotelen ofzo. :P

Olle

Dreuge

Badass junkie
na een nachtje door sochtends inderdaad goedemorgen drinken, een banaan en/of sinasappel eten en daarna gaan werken :) je moet je wel concentreren waardoor je niet zo verdlep voelt. savonds kapsalon eten, paar joints roken en bier drinken en dan lekker slapen. toen ik dat deed werkte ik wel in een restaurant in de keuken met leuke mensen dus waarschijnlijk ging het daardoor ook goed

knolselderij

Wijs gebruiker
zolang je niet te veel hoeft te doen kan ik leven met de kater. er niet aan denken dat het kut is en gewoon op de bank rotten. overigens moet niemand tegen me praten want dan word ik wel egt boos dan.

fokker

Belezen gebruiker
Inderdaad helpt eten ook bij mij. Ik doe het niet voor mijn lol en smaken doet het niet echt. Maar heerlijk tegen dat vreselijke lege gevoel op je maag en maagpijn. Als ik dan uiteindelijk moe wordt en plat ga liggen (duurt dan nog wel even voor ik echt slaap, maar liggend spacen geeft je lichaam ook al wat rust) neem ik nog wat vitaminecapsules. Mocht de hoofdpijn opspelen een paracetamolletje en meestal valt het dan wel mee met die kater. Maar het is gewoon hoe langer wakker hoe beroerder de day's after :)

Dopezilla

Badass junkie
Geen kater. En ik heb toch nauwelijks gegeten gister.

'k Ben wel erg moe, maar dat viel te verwachten.

Olle

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Ben net in een serieuze Speed afkick periode heb begin deze week misschien wel zo'n 7 gram op ongeveer 24 uur gesnoven en geslikt (of gebomd :) ) , ben meer als 50 uur wakker geweest en ik kom tot de conclusie dat Alcohol gewoonweg DE beste remedie is tegen een Speed afkick VOOR MIJ (let op VOOR MIJ) aangezien ik al redelijk lang dag in dag uit beroep doe op Alcohol (al van voor m'n Speed gebruik ).... Ik kan best begrijpen dat voor iemand die niet gewoon is aan Alcohol (occassionele gebruikers) dit misschien niet zo evident is ....

Misschien al eerder gezegd , maar toch nog effe: als je niet wil verslaafd geraken aan Speed is het slechtse wat je kan doen in de afkickperiode nog maar is een lijntje of een bommetje leggen of slikken , aangezien je dan meer richting verslaving geraakt !

sjelepopi

Belezen gebruiker
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Zou dit mijn grote talent zijn? Eten onder invloed van speed?

Wow dan zou ik dus ook een talent hebben. :sunglasses:

Maja verschilt ook, ene keer kan ik wel wat eten andere keer niet.
In de zomer heb ik het gepresteerd om een broodje kroket op te eten. Vraag me niet hoe dit gelukt is. :P
Heb dan wel weer het nadeel dat ik met xtc op 0.0 men keel afkrijg.

knolselderij

Wijs gebruiker
sjelepopi zei:
Maja verschilt ook, ene keer kan ik wel wat eten andere keer niet.
In de zomer heb ik het gepresteerd om een broodje kroket op te eten. Vraag me niet hoe dit gelukt is. :P
Heb dan wel weer het nadeel dat ik met xtc op 0.0 men keel afkrijg.

op xtc kan ik gewoon eten en heb ik vaker ook honger.. op de speed heb ik met koninginnendag een kroket gegeten na 16 uur niks gegeten te hebben ... van die kroket heb ik de helft weggegooid omdat ik buikpijn had omdat ik te veel had gegeten

Biertje

Bewuste gebruiker
Met carnaval heb ik 72 uur lang speed gesnoven, en de laatste dag ook nog ong. 450 mg mdma weggewerkt. Om 7 uur 's ochtends in slaap gevallen en tot 1 uur geslapen, dus 6 uurtjes. Toen naar de jumbo gegaan om en pizza + bak druiven + zak mandarijntjes en een fles cola gehaald. Dat allemaal naar binnen gebunkerd... Geen kater gehad die dag, en 's avonds rond een uur of 8 in slaap gevallen, tot 12 uur geslapen de dag erna, dus 16 uur. Alweer geen kater.

I felt like superman

Beeeb

Bewuste gebruiker
Re:

Extrm-Bzar zei:
maar vroeger vond ik het zelfs relax om zo (rot)te zijn. Toen ervaarde ik dat ng niet zo was ik gewoon wazig ging ik zelfs ng dingen doen raar maar waar :( miss maar goed ook :mrgreen:

Tsja maar nu zit je weer rot op je werk of bij andere verplichtingen....

Volgens mij ligt het bij mij aan twee dingen. Ik herstel minder snel dan 10 jaar geleden. En ikzelf vond het 10 jaar geleden minder erg om gaar te zijn. Als je jong bent wordt het meer geaccepteerd denk ik, of althans zo voelt het bij mij. Alsof het op die leeftijd minder erg is ( nu 35, in mijn twintiger jaren had ik er minder moeite mee).

Een remedie heb ik niet echt. Goed eten, veel vitamines, beetje sporten of saunaatje. En verder gewoon proberen boven de kater te staan. ( Struisvogel - als ik het negeer, is het er niet). Dus 's avond een wijf, 's ochtend een wijf! :grin: ( Maar ik moet bekennen, das toch makkelijker gezegd dan gedaan :openmouth: )

Beeeb

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
idd, als je maar constant gaat lopen jammeren hoe brak je je wel niet voelt ga je je vanzelf ook wel zo voelen...

jep tzit allemaal tussen de oren. Vaak na een beetje doorzetten kan je wel eten/slapen e.d

Biertje

Bewuste gebruiker
Als de pep nog door mijn lichaam raast kan ik écht niet slapen... Hoezeer ik me hier ook op instel.

Freekie

Newbie
Re:

Kimmerd zei:
Heb ook redelijk wat last, maar al bij al gaat het nog ,
Alleen dan : Dat ik soms het gevoel heb voor flauwtevallen
Uh , Me Down Voel , Futloos, Geen honger, geen dorst,
En Oh , veel spierpijn:)

Ik herken dit wel, alleen heb ik het wel alleen op een specifiek moment: Als ik vrijdag tot zaterdag n nachtje heb gebruikt en ik moet zaterdag werken. Even vol lichamelijk actief enzo (werk bij een tuinder). Plotseling wordt t helemaal zwart en trekt t bloed gewoon volledig uit he hoofd. En dit dan meestal wel 4 a 5x binnen 2 uur ofzo. Hierna gegeten in de pauze en na de pauze er geen last meer van.

Dit laat dus zien dat het komt omdat je zo'n extreem tekort aan energie hebt dat je lichaam het dus gewoon even niet trekt.....Niet prettig, dus probeer ik nu voor het werken (en oo wat is het moeilijk), even een klein bodempje te leggen. Hoeft niet perse veel, maar gwoon dat je teminsten iets binne hebt gekregen. (2 boterhammen, 1-2 fruitstuk(ken), bakje yoghurt met musli enz)

MeejheM

Badass junkie
NocturnalJohnny zei:
Ben net in een serieuze Speed afkick periode heb begin deze week misschien wel zo'n 7 gram op ongeveer 24 uur gesnoven en geslikt (of gebomd :) ) , ben meer als 50 uur wakker geweest en ik kom tot de conclusie dat Alcohol gewoonweg DE beste remedie is tegen een Speed afkick VOOR MIJ (let op VOOR MIJ) aangezien ik al redelijk lang dag in dag uit beroep doe op Alcohol (al van voor m'n Speed gebruik ).... Ik kan best begrijpen dat voor iemand die niet gewoon is aan Alcohol (occassionele gebruikers) dit misschien niet zo evident is ....

Misschien al eerder gezegd , maar toch nog effe: als je niet wil verslaafd geraken aan Speed is het slechtse wat je kan doen in de afkickperiode nog maar is een lijntje of een bommetje leggen of slikken , aangezien je dan meer richting verslaving geraakt !

als je alcohol meer waarde gaat geven dan een sociaal acceptabele drug, zoals remedie, medicijn of wat dan ook leg je de basis voor een flinke verslaving, neem dat maar van mij aan.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zorg altijd wel goed voor mezelf maar toch ben ik zondag en maandag(als ik zaterdagnacht heb gedaan) echt wel naar de klote, en de rest van de week weinig energie en sporten gaat niet echt.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Pepkaters zijn bij mij verschrikkelijk, sinds dat er ne kleine keuter rondloopt , dan weet ik het toch wel hoe hard da ik afzien, vooral tijdens die opera uitbarstingen van onze kapoen.m

Bovenaan