Speed injecteren

Hallo,

Ik heb meerdere keren speed gedaan maar ik zou het nu ook wel een keer willen injecteren. Is er ergens een goede guide? Naalden kan ik op zich wel regelen maar al die andere steriele mikmak gaat met persoonlijk net iets te ver.

Iemand met ervaring op dit gebied?

- Sierra Kif

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Nee ik heb geen ervaring, maar wat bedoel je met al die steriele mikmak gaat me persoonlijk iets te ver?

Waarom zou je dit zo graag willen doen?

Ik zou niet weten hoe ik het goed moet voorbereiden en ik ken niet echt iemand die me zou kunnen helpen bij een eerste keer.

Is er ergens een goede handleiding te vinden? Alle informatie is welkom

Toch wil ik het graag proberen. De guide die eerder was gelinkt is vrij goed maar er ontbreken een paar plaatjes?

Hoe zit het met de puurheid van de speed? Of zorgt het filter er wel voor dat er geen rotzooi meekomt?

Ik ben het meest bang dat ik geen geschikte ader kan vinden. Zelfs in het ziekenhuis heeft men daar moeite mee bij mij. Kan natuurlijk ook liggen aan een onervaren verpleegster die voor de lol door aderen heen steekt.

-- Sierra Kif

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Sierra Kif zei:
Toch wil ik het graag proberen. De guide die eerder was gelinkt is vrij goed maar er ontbreken een paar plaatjes?

Hoe zit het met de puurheid van de speed? Of zorgt het filter er wel voor dat er geen rotzooi meekomt?

Ik ben het meest bang dat ik geen geschikte ader kan vinden. Zelfs in het ziekenhuis heeft men daar moeite mee bij mij. Kan natuurlijk ook liggen aan een onervaren verpleegster die voor de lol door aderen heen steekt.

-- Sierra Kif

Er bestaat ook iets als intramusculair injecteren (in de spier dus niet in de aders) maar ik heb geen idee of dit met speed kan. Overigens krijg ik de indruk dat je er niet goed over hebt nagedacht.

Daarom kom ik hier voor jullie guidance. Ik wil niet blind op pad gaan en op internet kon ik weinig goede informatie vinden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
simonsnel zei:
Gewoon prikken. Je zal vast een keer een ader raken.

Kijk dan beter op YouTube "hoe veilig te spuiten"
Je krijgt waarschijnlijk filmpjes van stagiaires in ziekenhuizen e.d om het te leren.

Heb je er gelijk een beeld bij.

Ik raad het af , als er iets mis gaat is het gelijk serieus fout.

Be Safe!

Ik wil het gewoon een keer meemaken. Wat bedoel je precies dat het serieus fout kan gaan?

Is het ook belangrijk dat de speed puur is? Of zal het filter grotendeels voldoende zijn?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sierra Kif zei:
Ik wil het gewoon een keer meemaken. Wat bedoel je precies dat het serieus fout kan gaan?

Is het ook belangrijk dat de speed puur is? Of zal het filter grotendeels voldoende zijn?

Heb geen ervaring in de praktijk maar theoretisch kan je het al rond de 88-90 puur krijgen. Het moet kort gezegd het liefst 100% puur wat niet lukt natuurlijk. Zoek online filmpjes Hoe hun te werk gaan , hoop dat genoeg laat zien. Als het dik of stroperig niet inspuiten. Als dat bij je hart aankoment is het een mogelijk erg groot probleem afhankelijk van hoe gezind men is , en ook het hart daardoor.

Als iemand meer weet hoor ik het graag.
Veiligheid voorop :wink:

Ik dacht dat speed maar tot 73% ging, maar misschien ligt dat aan hoe je het berekent.

Injecteren zelf is mij wel duidelijk alleen gaat de informatie online vooral over heroine. Vandaar mijn onzekerheid.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Sierra Kif zei:
Ik dacht dat speed maar tot 73% ging, maar misschien ligt dat aan hoe je het berekent.

Injecteren zelf is mij wel duidelijk alleen gaat de informatie online vooral over heroine. Vandaar mijn onzekerheid.
Speed kan maximaal 73% amfetamine bevatten als poeder. Misschien dat hij doelt op pure amfetamine, maar dat is (als het 100% puur is) erg stroperig, en voor een huis tuin en keukenproducent (en al zeker voor willekeurige straatdealers) zowat onmogelijk om te maken/verkrijgen. Heb echter geen verstand van speed spuiten dus ik zou niet met zekerheid kunnen zeggen of je pure speed of pure amfetamine moet gebruiken.

Bovenaan