Speed injecteren

Hallo,

Ik heb meerdere keren speed gedaan maar ik zou het nu ook wel een keer willen injecteren. Is er ergens een goede guide? Naalden kan ik op zich wel regelen maar al die andere steriele mikmak gaat met persoonlijk net iets te ver.

Iemand met ervaring op dit gebied?

- Sierra Kif

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Nee ik heb geen ervaring, maar wat bedoel je met al die steriele mikmak gaat me persoonlijk iets te ver?

Waarom zou je dit zo graag willen doen?

Ik zou niet weten hoe ik het goed moet voorbereiden en ik ken niet echt iemand die me zou kunnen helpen bij een eerste keer.

Is er ergens een goede handleiding te vinden? Alle informatie is welkom

Toch wil ik het graag proberen. De guide die eerder was gelinkt is vrij goed maar er ontbreken een paar plaatjes?

Hoe zit het met de puurheid van de speed? Of zorgt het filter er wel voor dat er geen rotzooi meekomt?

Ik ben het meest bang dat ik geen geschikte ader kan vinden. Zelfs in het ziekenhuis heeft men daar moeite mee bij mij. Kan natuurlijk ook liggen aan een onervaren verpleegster die voor de lol door aderen heen steekt.

-- Sierra Kif

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Sierra Kif zei:
Toch wil ik het graag proberen. De guide die eerder was gelinkt is vrij goed maar er ontbreken een paar plaatjes?

Hoe zit het met de puurheid van de speed? Of zorgt het filter er wel voor dat er geen rotzooi meekomt?

Ik ben het meest bang dat ik geen geschikte ader kan vinden. Zelfs in het ziekenhuis heeft men daar moeite mee bij mij. Kan natuurlijk ook liggen aan een onervaren verpleegster die voor de lol door aderen heen steekt.

-- Sierra Kif

Er bestaat ook iets als intramusculair injecteren (in de spier dus niet in de aders) maar ik heb geen idee of dit met speed kan. Overigens krijg ik de indruk dat je er niet goed over hebt nagedacht.

Daarom kom ik hier voor jullie guidance. Ik wil niet blind op pad gaan en op internet kon ik weinig goede informatie vinden.

Tijdloos

DF-koning