Speed in de mond

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik hoorde dat er mensen zijn die wel eens wat speed tegen hun tandvlees aanwrijven tijdens gebruik, heeft dit een bepaald doel ofzo?
Ik was zaterdagnacht namelijk op een feest, en ik had 'n gram speed die nogal nat was, dus ik maakte er een bommetje van ipv het op te snuiven. Kluns die ik ben plak ik het bommetje niet fatsoenlijk dicht, en het ging in m'n mond meteen open. De smaak vind ik nog viezer dan MDMA, en ik had het gevoel dat m'n tong een uur lang verdoofd en een beetje verbrand was, niet erg fijn dus. Ik had zondagavond nog altijd resten speed op m'n tong.. dus ik vroeg me af waarom mensen het in hun mond zouden willen smeren?

JewCookie

Wijs gebruiker
De enige reden kan zijn omdat ze een mooie tandarts hebben ofzo.. Speed vreet je tanden uit je mond.. Helemaal als je het er over heen smeert..

Klinkt niet erg positief, speed zo nat dat het bommetje doorweekt is voor dor je hem weg kan slikken..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Bij speed heb ik dit echt nog nooit gehoord, lijkt me ook niet echt fijn en zeker niet fijn voor je tanden. Met Coke wordt het wel vaker gedaan weet ik.

Lana

Wijs gebruiker
Ik kende een vent, die de speed boven z´n tanden smeerde en daarna een kop koffie dronk. Botergeil werd ie ervan, daarom deed ie dat, zei hij.
Ik twijfel aan z´n geestelijke toestand hoor :rolleyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Of je leest de openingspost natuurlijk! Het was te nat om te snuiven.
Overigens heb ik nog een vraag, blijft speed langer goed in natte of droge toestand? Aangezien ik niet de mogelijkheid heb om 't koud te leggen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
natte speed droogt eerst uit voordat ie 'vergaat' logisch gezien, dus ik zou zeggen natte speed blijft langer goed. Weet alleen niet of dit in de praktijk ook zo is.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja dat vraag ik mij ook af. Wat ik tot nu toe heb gehoord is dat er minder goed lucht bij kan komen als het nat is. Zekerheid heb ik hier niet van, iemand wel ??????

Goanaut

Bewuste gebruiker
Naja dan laat ik m'n snelle maar in natte toestand liggen. Ik heb nog nooit gebruikt als ik niet op een party ben, maar de eerstvolgende echte gelegenheid is waarschijnlijk pas weer in juli... Zo lang zal het vast niet bewaard kunnen blijven zonder koeling, maar misschien doen zich er toch nog andere mogelijkheden voor. Ik ga het in ieder geval niet voor thuis gebruiken als ik wel een oppepper kan gebruiken ofzo, heb geen zin daaraan te beginnen. :P Tis ook niet zo veel meer, iets meer dan een halve gram schat ik, maar wel hele goeie heb ik gemerkt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je speed nat is, gewoon een bommetje maken
Als je speed gedroogt is, kun je hem beter sniffen
Is mijn mening

berbe

Bewuste gebruiker
ik snap echt niet waarom mense speed vies vinde
ik vind sos veel biezer van smaak
speed daarintege lik altyd de restjes op

het is te zegge toen ik nog gebruikte natuurlijk

Drientje

DF-koning
maak gewoon een bommetje van wat capsules van ephaedra ofzo. Die dingen zijn toch niet te vreten!
Ik zelf heb altijd van die daro hoestcapsules, gooi de bolletjes die erin zit in de asbak en je hebt een prachtbom!!!!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Juist, maar midden op zo'n party heb ik geen capsules bij me, moet je van te voren aan denken natuurlijk.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
gadver ik word misselijk van jullie speedfreaksmeerderij .....

Als ik die bal opentrek wordt ik al misselijk.

:wave:

Lana

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Een maat van me vond 't wel altijd zeer appetijtelijk om lege zakjes uit te likken. :P

Haha vond ik ook altijd wel. Om anderen te shockeren in de trein ofzo. Eigenlijk om te janken achteraf. :flushed:
Maar beter nog is het lege zakje open te scheuren langs de naden en dan met een pasje mooi leegschrapen. :)

cupido

Newbie
de speed kan je het beste bewaren in de diepvries

Psycho_Chrono zei:
natte speed droogt eerst uit voordat ie 'vergaat' logisch gezien, dus ik zou zeggen natte speed blijft langer goed. Weet alleen niet of dit in de praktijk ook zo is.

MetaalKonijn

Badass junkie
Lana zei:
MetaalKonijn zei:
.. en dan 't laatste zeer erbarmelijke restje de neus injagen in de hoop iets te voelen. :mrgreen:

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd :mrgreen:

Zeer true, de eerder beschreven zakjesuitschraapsituatie is enkele malen deze avond voorgevallen.

*gaat snoeihard dood en steekt nog een sigaret op.

getitd0n3

Belezen gebruiker
Hehe, op je tanden goor? Heb vroeger iemand gekend die loste het op in water en vervolgens met een soort van ballon (ben de naam kwijt) inbracht via de anus. Probeer je er maar geen beeld bij te vormen Het werkte wel…. Die gast ging van veel minder speed helemaal los. :openmouth:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Uitlikken van zo'n zakje gaat inderdaad wel merkte ik laatst ook, maar zo'n heel bommetje op je tong is toch best smerig.

indewarre

Newbie
gewoon een mondspoelmiddeltje in huis hebben ,en gebeurd t ,datje die zooi ff een poosie inje mond hebt,dr na ,meteen je bek spoelen ,met dat mondwatertje..

natte speed,is altijd langer houdbaar ,dan al droge..

Bovenaan