Speed icm ORS preparaat

kebabski

Experimenterende gebruiker
Speed en uitdoring, algemeen bekend.. Vaak nog lekker pilsje erbij en je lichaam maakt helemaal leuke taferelen mee qua vochtgehalte!

Nu was mijn vraag, wanneer men een avond lekker aan het feesten is, je pakt er ook nog rustig enkele biertjes bij, gematigd.. Zal het helpen om tussendoor op de avond zelf een ORS preparaat naar binnen te werken? Het vult je lichaamsvocht/zouten en alles weer aan, en gewoon verkrijgbaar bij de betere drogist en apotheek!

iemand ervaring? een go of no-go?

it'sme

Belezen gebruiker
Nooit gedaan, maar ik blijf erbij: niet teveel combineren. Of hard/drugs OF alcohol. Kijk 2/3 biertjes (en wat water extra) is nog niet zo erg, maar ik zou het liever met mate houden

kebabski

Jaa ik was ook niet van plan om veel alcohol te nuttigen, maar toch de combinatie van de drug en de warmte van het café/feest leek het me misschien ook wel nuttig voor de 'kater' :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ken het product niet. Maar als het zo in de drogist te koop is denk ik niet dat het echt gevaarlijk kan zijn. Probeer het eens in een kleine hoeveelheid uit zou ik zeggen.

kebabski

Misschien volgende keer :wink:! Nu heb ik me rustig gered met water, opzich ook prima te doen! :grin: Maar als je op google zoekt lijkt ORS er wel goed uit te zien..

atbboy

Bewuste gebruiker
Speed in een cafe, stakker dat je er bent.
Coke en bier in het cafe is voor de ekte mannen!

Bovenaan