Speed + GHB en Etizolam na afloop

Snuffbullet

Newbie
Hallo forumleden!

Nou ben ik op het idee gekomen om eens speed en GHB te combineren, aangezien ik er nogal goede verhalen over hoor/lees.
Met beide stoffen heb ik ervaring.

Nou is er 1 probleem, dat is namelijk dat ik na speed met geen mogelijkheid kan slapen zonder etizolam.
Stel ik neem on 18:00 wat speed wacht even af en doe er dan wat GHB achteraan, en stop dan verder met de GHB kan ik de volgende ochtend rond een uur of 06:00 dan veilig een etizolammetje pakken?

MDEmma

Newbie
Hey Snuffbullet! :grin::grin:

Speed en GHB is echt de perfecte combinatie samen! Dat is echt super :hearteyes::hearteyes::hearteyes: Speed is wel leuk om te gebruiken, en GHB ook wel.. Maar de combinatie samen is echt super!! :mrgreen::mrgreen::rock::rock:

Ik ben best verlegen en zo op iemand afstappen en een leuk gesprekje beginnen zou ik normaal niet zo snel doen. Maar sinds ik ghb + speeed gebruik tijdens feestjes ben ik super sociaal, voel ik me heel zelfverzekerd en voel ik me vaak mega sexy hahah:womantippinghand: Daar kan ik zo van genieten!

Eerst gebruikte ik xtc en een beetje speed op feestjes en dat vond ik toen ook echt super. Maar nu doe ik ghb ipv xtc en daar krijg ik veel meer energie van, voel ik me veel beter en ben je ook veeeeel minder brak de dag erna :grimacing::grimacing::handok:

Maar ook ff de verantwoordelijke shitzzle haha:
Maar juist omdat je je zo fucking goed voelt als je dat doet bestaat de kans wel dat je dat te vaak gaat doen... Tenminste dat was bij mij wel het geval. En aangezien de combinatie eigenlijk vet slecht voor je lichaam..

Maar is echt heel logischh dat je niet kan slapen als je om 18 uur speed hebt gesnoven hebt gesnoven! Neem je dan 1 lijntje speed? en daarna steeds hele nacht beetje GHB?

Ik gebruik al jaren speed en GHB samen maar kan nog steeds niet slapen als ik speed neem :sweatsmile::sweatsmile: En ik neem dan ook idd vaak een slaappilletje voor het slapen gaan als ik eraan kan komen. Kan prima, nog nooit last mee gehad.. En als ik geen slaappil heb en ik wil slapen neem nog een beetje extra GHB :innocent::innocent: Ik ga ervan uit dat etizolam ook een slaappil is? :tongueclosed: Is dat een benzolazine?

Maar je hebt het vast al geprobeerd aangezien je post alweer een aantal maanden geleden is haha

Maar ik zeg doeen! En als je nog wat meer speed erbij snuift wordt het nog leuker hihihi

Groetjesss! :womantippinghand:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou wel echt oppassen met de combinatie van GHB en benzo's zoals etizolam. Meer GHB nemen om in slaap te komen is al helemaal niet verstandig.

Bovenaan