Ik las net dat speed ook wel als medicijn word gebruikt. Om te noemen zijn ADHD patienten, die constant ritalin gebruiken ook eigenlijk geholpen door uiteindelijk een doses pep naar binnen te werken. Heel vaak merk ik wanneer ik een week geen pep heb gebruikt, depressief word en lui. Dat in tegenstelling van het gebruik van pep. Ik merk dan ook dat ik bijna alle dagen wanneer ik niks gebruikt, futloos ben. Maar wanneer ik pep gebruik ben ik totaal een anders mens, en sta ik wat steviger in mijn schoenen. Ook breng ik wat positieve gedachten mee, waardoor ik wat minder impulsief wordt. Vaak stel ik mij dan kwetsbaarder op, waarbij mijn gedachten stroom op een intense wijze gebruikt wordt. Normaal dwaal ik af met mijn gedachten als ik niks gebruik, maar wanneer ik een lijntje neem, ben ik veel alerter en positiever van gedachten, waarbij mijn concentratievermogen op allerlei gebieden zeer beinvloed wordt door het gebruik van speed. Speed is een stimulerend middel dat gebruikt wordt als medicijn....Voor mij in ieder geval wel. En toch blijk ik geen ADHD te hebben, terwijl mijn diagnose schizofrenie inhoud, helpt dat middel wel tegen mijn depressies en angsten. Dus kan ik wel degelijk zeggen dat speed als medicijn kan fungeren.