IK heb ongeveer 100 mg speed gekregen, dit wil ik graag gebruiken om te leren voor mijn examen van morgen, moet nog veel doen en aangezien het nu al laat is wil ik vroeg opstaan voor mijn doen, daarom wil ik wat speed nemen om dit vroege opstaan te laten slagen. Ik heb alleen maar ongeveer 100 mg, ik wil rond 9 uur opstaan en het dan nemen, maar ik heb pas om half 2 examen tot half 5. Ik moet dus zorgen dat ik niet eerder dan half 5 al de come-down heb van de speed, maar dan nog lekker wakker ben.
Ik dacht dus zelf aan een puntje als ik opsta en dan vlak voor mijn examen een bommetje ofzo. In welke hoeveelheden zal ik dit doen ( heb al anderhalf jaar geen speed meer aangeraakt ). Heb zon gevoel dat vele hier het dus wel wat beter zullen weten. De sterkte van de speed is niet bekend, maar volgens die gast wel gewoon redelijke.
Ik dacht dus zelf aan een puntje als ik opsta en dan vlak voor mijn examen een bommetje ofzo. In welke hoeveelheden zal ik dit doen ( heb al anderhalf jaar geen speed meer aangeraakt ). Heb zon gevoel dat vele hier het dus wel wat beter zullen weten. De sterkte van de speed is niet bekend, maar volgens die gast wel gewoon redelijke.

heerlijk typisch, maar doe t gewoon niet period.