Speed en muggen

Teddy88

Wijs gebruiker
Ik zit nu van 17u met headset op muziek te luisteren...ja onder de speed ga daar maar van uit en ik vraag me paar uurtjes al af of als een mug mij steekt is deze dan ook onder invloed van speed ? 🤔 als ik niet dadelijk reageer dan is dit omdat ik verder muziek aan het luisteren ben.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik zit nu van 17u met headset op muziek te luisteren...ja onder de speed ga daar maar van uit en ik vraag me paar uurtjes al af of als een mug mij steekt is deze dan ook onder invloed van speed ? 🤔 als ik niet dadelijk reageer dan is dit omdat ik verder muziek aan het luisteren ben.
🤔🤔🤔🤔🤔

Insecten hebben ook dopamine, adrenaline etc receptoren en neurotransmitters dus ik zou zeggen ja

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wilde juist vol overtuiging reageren met ''muggen hebben toch geen dopamine receptoren?'' Maar blijkbaar dus wel? Interessant.
Ja zeker interessant. Nu zit ik ook te denken, komt het bloed dat zij opzuigt ook daadwerkelijk in haar eigen bloedsomloop of haalt ze er alleen bepaalde stoffen uit die ze nodig heeft zodat de amfetamine achterblijft. Dan is het ook nog maar de vraag of het hun bloed-hersenbarrière door kan komen. Ohja en als laatste is de dosis misschien wel te klein.

Eigenlijk een heel leuk experimentje om zelf te doen. Het moest vast lukken om een mug bloed met veel speed te voeren en kijken wat er gebeurt 😄

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Dan heeft ie in elk geval geen honger meer 😂

n8wachT

Bewuste gebruiker
Hoe zouden muggen op mugDMA 🙃 reageren?

Nu jullie weer, keep this topic alive pls

Dirkdirk

DF-koning
En deze man heeft gewoon stemrecht.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oud topic maar interessant in deze context:

(Beetje irritante pagina met veel reclame-shit ertussendoor, maar even geen tijd om een betere te zoeken. Is online vast te vinden.)

Bovenaan