Speed en antibiotica? (En andere drugs)

Hallo Leute,

Nou heb ik aankomend weekend dus een vette teknival, heb ik helaas vanmiddag bij de dokter een antibiotica kuurtje meegekregen voor 7 dagen. Alcohol gaat hem dus sowieso niet worden. Maar helemaal nuchter zie ik ook niet helemaal zitten :tongueout: tenzij het niet anders kan natuurlijk. Maar ik vroeg me af of speed het effect van antibiotica verslechterd? Of heeft t helemaal geen effect?
Welke andere drugs zijn "safe" mbt antibiotica?
Het gaat om deze stof: norfloxacin. En dan 400 mg om de 12 uur.

Zou chill zijn als k toch nog beetje los kan gaan

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat dacht je ervan om het gewoon aan je dokter te vragen? Wij zijn geen artsen en kennen je medische situatie niet, dus kunnen weinig voor je betekenen.

Wat dacht je ervan om het gewoon aan je dokter te vragen? Wij zijn geen artsen en kennen je medische situatie niet, dus kunnen weinig voor je betekenen.

De kans was toch aanwezig dat iemand dit al een keer nagezocht heeft en t toevallig wist? Het is toch ook algemeen bekend dat je geen alcohol mag combineren met antibiotica? Misschien wist iemand t ook van speed/drugs. Vragen staat vrij toch :wink:

Sowieso zit ik in het buitenland en heb net met moeite die kuur meegekregen omdat ze in t ziekenhuis al geen engels of duits spraken. Dus good luck met dan nog informatie vragen over drugs.

Bovenaan