Speed eerste keer bommetje

caninus

Bewuste gebruiker
ik vind doseringen aanraden die dubbel zo hoog liggen als een bijvoorbeeld psychonautwiki aangeeft niet echt een goed advies als ik eerlijk ben.

Dit zijn de gangbare doseringen:
Bekijk bijlage 55225

Daarbij zoals @Neo-Shulginist zegt zou ik na een onderzoek over de zuiverheid daarmee niet gaan omrekenen hoeveel amphetamine je nou precies binnenkrijgt. Dus ook als het 64% is zou ik bovenstaande doseringen aanhouden en daarbij.... Hogere doseringen nemen kan altijd nog een andere keer toch? Ik zou altijd laag starten met een nieuw onbekend middel en vanuit daar je sweet spot vinden kwa dosering(en).

Ikzelf zou op 50mg speed behoorlijk goed gaan en als ik dat laat in de middag zou nemen dan weet ik zeker dat ik pas ergens de volgende ochtend als ik mazzel heb kan slapen.
Ik neem aan dat te topicstarter dat zelf ook wel kon opzoeken. Maar is een forum niet juist bedoeld voor persoonlijke ervaringen? Ik gaf alleen aan wat ik iemand zou aanraden op basis van MIJN PERSOONLIJKE ERVARING). Misschien had ik dat er beter bij kunnen zetten. Met mijn bericht wilde ik met name informeren over het belang van een volle maag. Ik heb al menig persoon zeer slecht zien gaan die het op nuchtere maag deden.

caninus

Bewuste gebruiker
Of als je het antwoord niet weet, dan is dat ook geen probleem. Ik ging ervan uit dat als iemand het zou moeten weten, dat jij het dan wel bent

thenr10

Newbie
Nog even een update:

Het feest is achter de rug. Heb rond 23:00 een bommetje van 50mg genomen en voelde hem rustig opkomen. Zoals verwacht veel energie en helderheid. Sommige milde effecten die een beetje leken op wat ik bij mdma ook merk. Na een uur of 3 nog een bommetje van 25mg genomen.

Tijdens het feest nog wat gegeten en voldoende water gedronken en ook erna goed voor mezelf gezorgd met veel vitamines ed. De volgende dag rond een uur of 11 nog een paar uurtjes geslapen en ‘s middags even een wandeling gemaakt. Daarna een goede avondmaaltijd kunnen eten en ‘s avonds weer goed kunnen slapen. Ik heb het de hele dag wel enorm warm gehad, ik leek wel een kachel. Maar kan niet zeggen dat ik een enorme kater heb gehad.

Al met al een prima ervaring, maar ik zou het niet snel nog een keer doen. Daarvoor vind ik de positive effecten niet goed genoeg opwegen tegen de aanslag die je lichaam toch krijgt.

Bedankt voor jullie adviezen!

Bovenaan