Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb deze laatste tijd last van bloedneuzen , kwou het is drinken om dit te vermijden , heb je hiervoor meer nodig voor zelfde effect ofzo... ? doet iemand dit? tyy op voorhand
Orale innname (hierbij maak ik geen onderscheidt tussen drinken en een bommetje) duurt langer dan nasaal. Van een bom kun je een goede tijd wakker liggen. Ikzelf vind een bom ook heftiger, maar dat is persoonlijk.
Ik drink zelf regelmatig speed bv op werk 's morgens als ik echt ni wakker raak, ofwel extra energie nodig heb, je hebt een klen klein beetje meer nodig maar overschat jezelf niet, als je het drinkt heb je langer effect en kan het zijn als je teveel pakt dat je een volledige nacht niet slaapt, i can know
Drinken kan ook wel, vriend van me had wat pep in zn drinken gemorst, hij wilde gewoon een beetje erin doen, pleurde hij per ongeluk een hele gram in zn drinken. Beetje aan andere mensen gegeven en de rest zelf gedronken, hij is toch wel tot 4 januari wakker geweest ofzo (nieuwjaarsnacht erin gedaan). Idioot.
Ik doe het zelf meestal ook door m'n drinken....
Snuiven en bommetjes beiden vaker gedaan maar door het drinken (vooral lekker warme thee) bevalt mij nog het meest. Als ik ga snuiven doet het flink pijn en heb nog dagen last van een "snotneus". Je kan je alleen nog weleens vergissen in hoe lang het door blijft werken wanneer je het door je drinken doet (bij mij tenminste). Zit je te gapen en voel je je loom..... eenmaal in bed voel je je hart bonzen en kan je toch niet slapen
Heb deze laatste tijd last van bloedneuzen , kwou het is drinken om dit te vermijden , heb je hiervoor meer nodig voor zelfde effect ofzo... ? doet iemand dit? tyy op voorhand
Waarschijnlijk niet, anders vraagt hij het niet. Bommetje dus (spuit11 :þ) Door drinken heen gooien heb ik ook wel eens gedaan, dat gaat uiteindelijk zo heerlijk irriteren in je keel enzo.
Je hebt idd iets meer nodig en het effect is ook wat anders. vergeet ook niet dat het misschien wel een uur of langer duurt voor je het effect voelt... In drinken kan best maar dan moet je daarna liefst poetsen en een kauwgommetje nemen. Bommetjes hebben nauwelijks effect op je gebit. Niet meer of minder dan snuiven denk ik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.