speed de witte duivel!!!

Hallo allemaal,
als nabestaande van iemand die verslaafd is of van iemand die verslaafd is geweest weet je maar al te goed hoe sterk de duivel is die in de persoon zit die verslaafd is .. Alles gaat kapot lichaam geest sociale leven schulden problemen ruzie's met familie leden teleurstellingen pijn verdriet grote schade allemaal door die rot bende ..toch schuilt er in de persoon met de verslaving een andere kant de kant waar je van houd iemand met een hart van goud je doet alles om te helpen maar mergelt je zelf er helemaal mee uit want uiteindelijk help je niet je liefde maar de duivel die in hem schuilt .. Met de rug tegen de muur machteloos de ene kant geeft om je de andere kant heeft je nodig om zijn verslaving te onderhouden en voel jij je misbruikt en gebruikt , daardoor raak je helemaal in de war en ben je letterlijk de kluts kwijt want als een niet verslaafde is het iets wat je zo moeilijk begrijpt .. de leugens en manipulaties de hoop die je steeds gegeven word alle beloftes waar niet een van waar gemaakt word heeft je totaal afgebroken en is in je leven niets meer zoals het was terwijl de verslaafde nog steeds het leven lijd zoals die had ook al heb jij zoveel gegeven of gedaan :( liefde is loslaten maar waarom is dit dan zo fucking moeilijk :confused: :confused: :confused:
want ik maak me zorgen en ik heb angst want ik weet het hij wil het echt zo graag maar het is die duivel die de macht steeds weer heeft .. maar ik weet dat het niet lang duren zal als hij zo door blijft gaan en ik kan hem niet helpen maar daarom doet het niet minder pijn nu hij er niet meer is maak ik me constand zorgen omdat hij een gevaar voor eigen leven is .. want mijn gevoel zegt dat het vandaag morgen over is ....

misschien dat iemand me hier gerust kan stellen of misschien mijn gevoel kan bevestigen ik word knetter gek hier van .. iemand die al meer als 10 jaar een ernstige speed verlsaving heeft dit waaronder inspuit hart ritme klachten heeft kortademig loopt soms helemaal blauw aan en dan overdrijf ik niet.. heel erg zweten als of er iemand achter hem staat met een planten spuit loopt gewoon van zijn kop af..dikke enkels goud vochtvast ik denk aan uitdroging .. constand last van hoofdpijn altijd moe .. ik maak me er zorgen over het blijft pijn doen al zijn we niet meer samen hoop dat hij het licht zal zien hij is het waard de persoon waar ik van hou hij met een hart van goud.. maar het monster in hem is de gene waar ik bang voor ben de persoon die ik haat !

Qbase

Newbie
wat lul jij wiet is niet versalvend joh tis een plant dat ze die zelf druks kunne noeme knker flikkrs joo :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Vind het erg jammer ... Dacht dat ik op een forum zat waar mensen serieus hun vragen konden stellen en die van andere konden kan beantwoorden waar jij misschien meer over kan vertellen zo kun je elkaar helpen daar is dit forum toch voor ? Denk dat de reaktie(s) die ik nu gekregen heb komen van mensen die dus niet weten hoe ze moeten reageren op mijn onderwerp en vragen , of misschien word er gedacht dat het een bezigheids forum is waar je maar wat neerzet bij mensen die serieus met een probleem zitten of een vraag hebben en daarom constand terug keren om te kijken of ze al een reaktie hebben omdat ze hier verder ook niet met andere over praten kunnen en dat krijg je dit. :cry: !!!

Tufnut

Badass junkie
Met mijn reactie probeer ik duidelijk te maken dat jou openingspost niet erg duidelijk is. Je vergeet leestekens te gebruiken en al doe ik toc mijn best er iets uit te halen, dat lukt me helaas niet....
De daarop volgende reactie slaat inderdaad verder nergens op.

Hoi tufnut

Ups.... Je hebt er helemaal gelijk in wat stom en dom !
Ik zit ook zo vol dat ik gewoon aan een stuk door blijf typen .
Ik zal het straks even verbeteren misschien dat het dan duidelijker is :openmouth:

Hallo allemaal,
als nabestaande van iemand die verslaafd is of van iemand die verslaafd is geweest, weet je maar al te goed hoe sterk de duivel.
Die in de persoon zit die verslaafd is ..
Alles gaat kapot lichaam geest sociale leven , schulden , problemen , ruzie's met familie leden , teleurstellingen , pijn , verdriet grote schade allemaal door die rot bende ..
Toch schuilt er in de persoon met de verslaving een andere kant de kant, waar je van houd iemand met een hart van goud!
Je doet alles om te helpen maar mergelt je zelf er helemaal mee uit , want uiteindelijk help je niet je liefde maar de duivel die in hem schuilt ..
Met de rug tegen de muur machteloos , de ene kant geeft om je de andere kant heeft je nodig om zijn verslaving te onderhouden en voel jij je misbruikt en gebruikt .
Daardoor raak je helemaal in de war , en ben je letterlijk de kluts kwijt, want als een niet verslaafde is het iets wat je zo moeilijk begrijpt ..
De leugens en manipulaties de hoop die je steeds gegeven word , alle beloftes waar niet een van waar gemaakt word , heeft je totaal afgebroken .
Je leven niets meer zoals het was terwijl de verslaafde nog steeds het leven lijd zoals die had ! Ook al heb jij zoveel gegeven of gedaan liefde is loslaten , maar waarom is dit dan zo fucking moeilijk ?
Want ik maak me zorgen en ik heb angst ,want ik weet het hij wil het echt zo graag ,
maar het is die duivel die de macht steeds weer heeft ..
Maar ik weet dat het niet lang duren zal als hij zo door blijft gaan .
En ik kan hem niet helpen, maar daarom doet het niet minder pijn, nu hij er niet meer is maak ik me constand zorgen , omdat hij een gevaar voor eigen leven is ..
Mijn gevoel zegt dat het vandaag morgen over is ....

Misschien dat iemand me hier gerust kan stellen ,of misschien mijn gevoel kan bevestigen.
Ik word knetter gek hier van ..
Iemand die al meer als 10 jaar een ernstige speed verlsaving heeft , dit waaronder inspuit.
Hart ritme klachten heeft ,kortademig loopt soms helemaal blauw aan, en dan overdrijf ik niet.. Heel erg zweten ,als of er iemand achter hem staat met een planten spuit ,loopt gewoon van zijn kop af..
Dikke enkels goud vochtvast ik denk aan uitdroging ..
Constand last van hoofdpijn altijd moe ..
Opgezette buik en buik en maag klachten.
Ik maak me er zorgen over , het blijft pijn doen al zijn we niet meer samen .
Hoop dat hij het licht zal zien , hij is het waard de persoon waar ik van hou , hij met een hart van goud..
Maar het monster in hem is de gene waar ik bang voor ben de persoon die ik haat ! :cry:

Tufnut

Badass junkie
Het is mij, ondanks wat meer leestekens, nog steeds niet goed duidelijk waaar je precies naar op zoek bent.
maar een kleine poging:
Een verslaafde is alleen bezig met hetgeen hij aan verslaafd is. Onder de verslaafde zit heus een leuk mens die ook door de verslaving heen te zien is, maar tegelijk heeft een verslaving altijd een oorzaak en die ligt ook in die leuke persoon.
Leven met een verslaafde is niet leven met die leuke persoon, maar leven met de ontkende problemen van de persoon verhult in ene verslaving. Voor de ander is het of accepteren van de verslaving en proberen te genieten van de rest, of niet accepteren van de verslaving en dus de ander grenzen stellen en desnoods breken. Vaak loopt het op het laatste uit. dat doet pijn, maar zal geaccepteerd moeten worden. Achtereenvolgens zul je door moeten gaan met je eigen leven. Jij kunt alleen jezelf helpen, net zoals de verslaafde uiteindelijk alleen zichzelf kan helpen.

Hoi tufnut
Ik weet wat je bedoeld mijn vraag was meer over dit onderste .
Herkent iemand ook dit of heeft dit van dicht bij mee gemaakt ,
Bij iemand met een speed verslaving ?
Ik vrees gewoon voor zijn leven !

Misschien dat iemand me hier gerust kan stellen ,of misschien mijn gevoel kan bevestigen.
Ik word knetter gek hier van ..
Iemand die al meer als 10 jaar een ernstige speed verlsaving heeft , dit waaronder inspuit.
Hart ritme klachten heeft ,kortademig loopt soms helemaal blauw aan, en dan overdrijf ik niet.. Heel erg zweten ,als of er iemand achter hem staat met een planten spuit ,loopt gewoon van zijn kop af..
Dikke enkels goud vochtvast ik denk aan uitdroging ..
Constand last van hoofdpijn altijd moe ..
Opgezette buik en buik en maag klachten.
Ik maak me er zorgen over

Maymuna

Newbie
Ik weet niet of topic starter nog actief is op dit forum, of de moed heeft opegeven en nooit meer hier terug zal komen.

De symptomen die hier beschreven worden zijn uitdrukkelijk symptomen van hartfalen en zonder ingrijpen van een medicus kan dit tot de dood leiden.

Ik kan geen diagnose stellen vanaf hier en wellicht zal deze post te laat zijn, maar poehh......zover kan het dus komen met ongelimiteerd je hartslag en bloeddruk opjagen met wit poeder.

universal*flow

Belezen gebruiker
De witte duivel is de perfecte benaming voor speed. Ik zie het helaas ook steeds meer om mij heen hoe mensen zich hierin kunnen verliezen.

Zelf heb ik gelukkig nog niet zo;n extreme situatie mee gemaakt. Wel ben ik het met Tufnut eens, dat alleen de verslaafde zichzelf kan helpen, en jij alleen jezelf. Om jezelf niet ten onder te laten gaan, blijf je focussen op je eigen leven en toekomst. Waar mogelijk is ondersteun die persoon, maar doe dit niet in de vorm van geld/goederen, deze persoon zal dit niet gebruiken om boodschappen te doen.

Recentelijk is een vriend van me naar een afkickkliniek gegaan. Nou is het zo (als ik het goed heb) dat in Nederland je alleen uit vrije wil opgenomen kan worden. Het is triest, maar het enige dat je kan doen, is hopen dat die persoon zelf het licht ziet en richting kliniek gaat.

Ik wens je heel veel sterkte hiermee.

Bovenaan