speed. De dag erna 3mmc?

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Hoi,

Ik had een vraagje, ik heb zojuist nu speed op en ik wil vanavond 3mmc gebruiken rond een uur of 22:00. Is dit mogelijk als ik ook nog mijn slaap heb gepakt en goed heb gegeten?

Gr,

Assie2002

De Apotheker

Badass junkie
Mogelijk is het zeker, je zult alleen minder euforie en positieve effecten ervaren van de 3-mmc. Ook meer kans op negatieve symptomen als een snelle hartslag, bloeddruk en kater, maar dit is echt afhankelijk van de hoeveelheden van beide middelen. Aangezien ze beide releasers zijn(3-mmc denken ze) en ongeveer op dezelfde Stoffen zitten (los van serotonine)

Hoeveel speed heb je gebruikt? En ga je nog bijnemen, aangezien speed vrij lang werkt.

Laatst bewerkt:

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Het laatste wat ik had bijgenomen was toen ik het bericht had geplaatst. Ik had toen een klein bommetje nog gedaan, en verder niks meer bijgepakt. Ik ga nu even slapen/rust pakken en daarna ga ik wat eten.

geflipt

Wijs gebruiker
Effectief genoeg tijd laten tussen beide. Het effect van 3mmc kan zeer subtiel zijn, en speed kan dan zeker overheersen.

Maar als je rond 7u vanochtend je laatste lijn hebt genomen zie ik hier geen graten in...

L

Lid 152537

Gast
Hoi,

Ik had een vraagje, ik heb zojuist nu speed op en ik wil vanavond 3mmc gebruiken rond een uur of 22:00. Is dit mogelijk als ik ook nog mijn slaap heb gepakt en goed heb gegeten?

Gr,

Assie2002
Zou kunnen had pas 90mg 3-fa , 40mg 2-fma en 400mg 3-mmc op. Wel 170+/110 bloeddruk en 143 hartslag.

Bovenaan