Speed]\Coke

Ik ben een stevige speed snuiver, en wil weer eens coke gaan snuiven.
Dit hebt ik vaker gedaan maar niet sinds ik speed gebruik.
Nu is mijn vraag aan jullie, werkt de coke nu minder door mijn speed gebruik of maakt het niet uit omdat het 2 verschilllende drugs zijn en is de rush net zo goed als eerst?
Bedankt alvast voor reacties.

Jeanke

Newbie
Hangt ervan af hoelang je ertussen laat. Als je eerst een lijn speed snuift en vervolgens achter een uur pas de coke dan ga je een ander effect krijgen.
Vanzelfsprekend als je het mengt is het effect totaal anders.
Ikzelf verkies de mengeling. :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het gewoon lekker bij speed houden. Ik ben zelf geen fan van coke (en wel van speed dus uiteraard), het is superduur, ik word er opgefucked van, de uitwerking van coke vind ik ook echt afschuwelijk en verder heb je er ook veel meer van nodig dan voor speed. Ik kan me uren vermaken op een lijntje pep, terwijl ik bij coke voor mijn gevoel iedere 20 minuten alweer behoefte heb aan een nieuwe dosis. Geef mij maar lekkere knalpep dus, want daar heb ik veel meer lol van!

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Ik zou het gewoon lekker bij speed houden. Ik ben zelf geen fan van coke (en wel van speed dus uiteraard), het is superduur, ik word er opgefucked van, de uitwerking van coke vind ik ook echt afschuwelijk en verder heb je er ook veel meer van nodig dan voor speed. Ik kan me uren vermaken op een lijntje pep, terwijl ik bij coke voor mijn gevoel iedere 20 minuten alweer behoefte heb aan een nieuwe dosis. Geef mij maar lekkere knalpep dus, want daar heb ik veel meer lol van!

van sos kun je tenminste wel slapen..

El Retro

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:
Marla Singer zei:

Lol echt niet, niet iedereen kan op coke slapen. De meesten niet denk ik.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
die gasten met pep op praten altijd over dat ze nooit kunnen slapen en soms 3 dagen wakker blijven en shit..

Dat heb ik na een avondje sos niet hoor

El Retro

Wijs gebruiker
Als je op een avond snuift en je hebt iets of wat deftige coke, en drinkt er niet veel alcohol op, dan kun je het slapen echt wel vergeten.

Samz

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog nooit coke gehad, maar lijkt me dat je dan niet kunt slapen. Als ik kijk naar hoe sommigen onder coke zich gedragen. Juist opgefokt en onrustig, ofzo.

zommes

Badass junkie
Coke heeft op mij bijna geen uitwerking, het zou kunnen dat het door mijn speedgebruik komt. Maar dat weet ik niet zeker.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Das omdat jij rommel hebt

Probeer maar eens een lijn van mlijn 100% pure coke recht uit Bolivië

( :rolleyes: )

acidboy

Badass junkie
Ik merk in ieder geval... als ik in bed ga liggen na een avondje coke... Vooraf denk ik vaak dat het wel is uitgewerkt enzo, en in bed merk ik dat mn hart dan toch nog best wel snel gaat. Snelle gedachtensprongen en shit... Slapen kan ik dan vrijwel altijd vergeten.
Het is niet uitgesloten dat ik 's ochtends 'wakker word' met het idee dat ik totaal niet geslapen heb. Of toch wel? Ik heb het in ieder geval nauwelijks doorgehad. Zal wel met gek actieve hersenen te maken hebben enzo. Goed is het niet in ieder geval, maargoed, daarom dus ook gestopt. Maar zal niet meer offtopic gaan nu, excuses.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
El Retro zei:
Valentijntje zei:
Marla Singer zei:

Lol echt niet, niet iedereen kan op coke slapen. De meesten niet denk ik.

Van coke kan ik ook niet slapen inderdaad!

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik kan altijd slapen na een avondje coke. Redelijk gemakkelijk zelfs. Eens dat de coke uitgewerkt is val ik in slaap. En het is zeker geen slechte coke. Maar ik slaag er soms zelfs in om bijna in slaap te vallen na een avondje speed. Ik heb wel adhd volgesn mijn psychiater, misschien heeft dat er iets mee te maken.

dfssdfde

Badass junkie
weet ik wel, maar ik bedoel dat je van 1 avondje speed geen 3 dagen wakker blijft, bij normale dosissen toch niet

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
met speed wel eens een portie in 4en gedeeld, steeds een beetje. Niet een heel heftig effect, maar over de hele dag, Moest ook wel, had gewerkt met oud en nieuw, en moest de volgende dag weer door ( werkte toen achter een bar, dus kon wel)

Bovenaan