speed?->bommetje

ilsetje

Newbie
hey
kben hier ook nog tamelijk nieuw.
mo kben ook een beetje uitgekeken op xtc en joints, nu zou ik iets anders willen proberen, namelijk speed.maar hoe maak je precies z'on bommetje? en verkopen ze dat ook ip pilvorm? en waar? kzie da snuiven ni echt zitten...
alsins merci vo te helpen :wink:
:wave:
ilse

caatje

Badass junkie
hi ilsetje, als je de zoekfunctie gebruik.....kom je een heel eind!! Of gewoon bij speed kijken!
succes :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
Het word ook als pil verkocht alleen is bijna de hele markt poeder.

Pak een shagvloeitje, doe de speed in het midden van het vloeitje, hou de vouw zoveel mogelijk in de vloei en doe de 2 uiteinden naar boven, draai de flappies om elkaar heen en rol de rest om het deel met de speed heen, eet smakelijk

Je kan eventueel ook de plakrand van een vloeitje voor een deel natmaken en de onderkant van het vloeitje er aan plakken, je krijgt dan een puntzakje waar je je speed in kan doen.

challenge

Experimenterende gebruiker
bommetjes zijn mekkelijk te maken met een vloeitje.
werkt makkelijk en is goed om meetenemen.

nutsss

Wijs gebruiker
Nog handiger zijn lege capsules kopen bij de smartshop. Een paar euro en je hebt er 100. Handig mee te nemen, makkelijk doseren en niet een al te gek gezicht als je er één in de McDonalds slikt.

JewCookie

Wijs gebruiker
nutsss zei:
Nog handiger zijn lege capsules kopen bij de smartshop. Een paar euro en je hebt er 100. Handig mee te nemen, makkelijk doseren en niet een al te gek gezicht als je er één in de McDonalds slikt.

Bommetje van vloei ook niet, helemaal niet als je bijv. een pakje kaugom in je hand hebt en je een 'kaugompje' in je mond doet..

Hier in zwolle hebben we een smartshop die de capsules nog moet ontdekken..

Goanaut

Bewuste gebruiker
In hoeverre zijn die capsules nadelig wat betreft de tijd dat de speed inslaat? Ik heb het idee dat als je zo'n capsule + inhoud slikt, dat je dan best lang moet wachten, of valt dat wel mee?

Ketaboy

Bewuste gebruiker
ik heb het nooit zo op speedbommetjes. ik heb een zwakke maag ofzo.. ik krijg er maagzuur van.

Laats ook ziek ik slik een bommetje, halfuur later moet ik kotsen zonder goede reden.. zie ik in mijn kots gewoon nog speed drijven.. mogelijk maak ik mijn bommetjes te groot ofzo :P

challenge

Experimenterende gebruiker
dat heb ik nog niet mee gemaakt.
ik heb ook een zwakke maag maar dat gaat me nog wel goed af.
ik maak alleen geen bommetjes meer want dan neem ik teveel.
gewoon vooraf een kleine hoeveelheid door de neus en daar blijft het bij.
anders heb ik de volgende dag hyperventilatie (heel naar)
en slapen gaat dan ook echt een probleem worden.

Bovenaan