Ik was m'n natte speed altijd met aceton en daarna droogt het ook veel sneller (en sommige vervuiling was je er ook uit). Ik dacht altijd dat ze bij natte speed die wasstap overslaan en dat er nog resten oplosmiddel het natmaken. Ik weet alleen niet wat voor oplosmiddel dat is, wellicht methanol?
Methanol inderdaad maar dat vervliegt heel snel bij drogen. Ik heb best wel vaak natte speed in een bolletje gedouwd toen ik nog jong met een grote bos wilde haren was. Gelukkig heb ik een loden pijp maar nu denk ik Jezus man wtf was je mee bezig. 😅
Daarom is het ook goed dat er platformen als DF zijn natuurlijk waar zulke belangrijke over het algemeen door mensen met kennis van zaken duiding geven. Af en toe een verdwaalde 'expert' die in een drugswaan ego trippend de commentsectie bevuild daar buiten gelaten natuurlijk maar ook dat wordt gelukkig vaak snel recht getrokken😜.
Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me weer dat helaas een paar leden met bakken kennis vertrokken , al dan niet vrijwillig, zijn maar gelukkig heeft chatGPT 5 hun afgelost. 🙏🏽🤘🏽