haha,en we zitten al in het jaar 2020 héPEEPMANS zei:Pardon?? what the fuck are you talking about??Natte speed snuiven?je houd zeker van oplosmiddelen,neem nog eeen heisje acethon goeie pep is altijd droog al dat natte zijn toevoegingen voor wat extra gewicht ebn om het lekker chemiesch te laten ruiken puur vergif!!

De 'pure' pep is wel gezond wil je zeggen...?PEEPMANS zei:Pardon?? what the fuck are you talking about??Natte speed snuiven?je houd zeker van oplosmiddelen,neem nog eeen heisje acethon goeie pep is altijd droog al dat natte zijn toevoegingen voor wat extra gewicht ebn om het lekker chemiesch te laten ruiken puur vergif!!
zolang het niet versneden word met iets anders dan caffeine kan ik er ook nog mee leven,Snuifdoos zei:Taat zei:Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?
daarom dus ergens onderin, weg van de andere ijsblokken, maar het blijft idd wel vrij riskant. misschien plakkertje op kleven: "GEEN WATER" =P
Tja misschien dan maar voor die extra koelkast gaan, maar suggesties nog steeds welkom
Taat zei:Een jaar..?
Dat geloof ik zeker niet..
In de vriezer misschien (al betwijfel ik dat ook)
Maar ik merk toch wel dat als ik een luchtdichtzakje in mijn (vrij koele kast) op een donker plekje leg dat het na 2 weken al minder werkt
Zeker niet, als je het in een vochtdichte (strijk)zak bewaart en dan zelfs in een tupperware bakje doet komt er geen vocht bij..Demolisher zei:En in de ijskast is al helemaal belachelijk . Want pep hoor je droog te bewaren . En niks is vochtiger dan de ijskast .

Taat zei:Zeker niet, als je het in een vochtdichte (strijk)zak bewaart en dan zelfs in een tupperware bakje doet komt er geen vocht bij..Demolisher zei:En in de ijskast is al helemaal belachelijk . Want pep hoor je droog te bewaren . En niks is vochtiger dan de ijskast .
Dan blijft het alleen koud, en dan blijft het zeker wel langer goed..
Maat van me had een keer 2 gram (56%) in een strijkzak en bakje in de vriezer gezet, maar is het toen vergeten, een maand of 8 daarna weer opgedoken en was nog steeds goed spul
:Pflipkonijn zei:Bewaar je pep lekker in je neus![]()
Pasta-pep is idd het meest vers en het langste houdbaar, dat klopt..Demolisher zei:En het niet tot poeder maken

Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen .psychopsychedelic zei:als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...

Demolisher zei:Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen .psychopsychedelic zei:als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...![]()