Speed afkicken , help

Mallemout

Newbie
Hoi allemaal,

Als nieuw forumuser zal ik me even kort voorstellen. Ik ben mallemout, 34 , getrouwd, 2 kinderen. Aangezien ik met een vraag zit heb ik een account aangemaakt om een oplossing te zoeken want ik zit met het volgende:

Mijn vrouw is een hoogfunctionerende autist (asperger). Tenminste, ze kan functioneren indien ze 's ochtends een klein beetje speed kan innemen. We denken er dan ook meer aan als medicijn dan iets anders. Nou is het echter zo dat haar voorraad bijna op is en haar leverancier is weggevallen. Dat levert een aantal fikse problemen op dus we zitten nogal met onze handen in het haar hoe hiermee om te gaan. Zijn er hier mensen die zoiets eerder meegemaakt hebben? Wat heb jij/hebben jullie toen gedaan? Werkte dat (goed)?

Alle nuttige tips/trics zijn welkom

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen ervaring mee, maar het klinkt als zelfmedicatie in ieder geval. Hebben jullie ooit overwogen om hiermee naar een arts te gaan? Dan kan ze wellicht dexamfetamine of iets dergelijks voorgeschreven krijgen. Dat is gewoon farmaceutische speed eigenlijk.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad ik zou hier ook mee naar een arts gaan. Dexamfetine is een goeie vervanger voor pep als je het voor medisch doeleinde wil gebruiken...

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik betwijfel of een arts je dexamfetamine zal geven, maar het zou kunnen. Ken je niemand in je omgeving die je aan een telefoonnummer kan helpen?

pep

Newbie
Langs de huisarts is het verstandigst, wellicht kan er iets voorgeschreven worden.
Hoe lang gebruikt je vrouw al speed? Ik weet uit ervaring dat afkicken van speed heel moeilijk is, maar ik ervaarde al snel negatieve lichamelijke en mentale gevolgen die afkicken mogelijk maakten.
Als speed blijven gebruiken de enige optie is rond vragen naar een nieuwe dealer of even rondkijken op internet, daar kun je ook veel vinden.

MeejheM

Badass junkie
voor autisme is abilify of andere moderne anti-psychotica logischer aangezien je wilt voorkomen dat iemand overprikkeld raakt. ik kan me nauwelijks voorstellen wat dagelijks speedgebruik voor positieve invloed kan hebben op een autistisch persoon.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
MeejheM zei:
ik kan me nauwelijks voorstellen wat dagelijks speedgebruik voor positieve invloed kan hebben op een autistisch persoon.
Wat dacht je van het sociale aspect? Wel zo handig als je twee kinderen hebt.

Mooie, verkapte manier van om dope vragen, trouwens. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand het doorheeft.

MeejheM

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
ik kan me nauwelijks voorstellen wat dagelijks speedgebruik voor positieve invloed kan hebben op een autistisch persoon.
wat heeft dat met mijn post te maken, ik snap je opmerking niet.

Exceptional Insight zei:
Mooie, verkapte manier van om dope vragen, trouwens. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand het doorheeft.

zolang de regels niet overtreden worden maakt het mij niet uit, als ze niet vertellen waar ze ongeveer wonen etc. vind ik het niet echt lijken of ze met spoed een distributeur zoeken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
MeejheM zei:
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
wat heeft dat met mijn post te maken, ik snap je opmerking niet.
Misschien moet je 'm dan nog een keer lezen.

MeejheM zei:
zolang de regels niet overtreden worden maakt het mij niet uit, als ze niet vertellen waar ze ongeveer wonen etc. vind ik het niet echt lijken of ze met spoed een distributeur zoeken.

calimero_a

Experimenterende gebruiker
MeejheM zei:

Hetzelfde effect als ritalin op een adhd'er denk ik dan. Iemand met adhd wordt juist rustiger en meer gefocust met ritalin, iemand zonder adhd wordt er juist veel drukker van.

Bovenaan