Spanish fly, lust opwekkend middel

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ciao members,

Vroeg mij af of er members zijn die ervaring hebben met de lust opwekkende 'Spanish Fly' artikelen die in seksshops worden verkocht. Ik ben ervan op de hoogte dat dit slechts zwakke aftreksels zijn van de 'echte' Spaanse vlieg drankjes die het libido intens verhogen. Prima, want deze zijn levensgevaarlijk. Mijn vraag is: schuilt er ook gevaar in het nemen van dit soort middelen, en hoe intens is de werking ervan eigenlijk?
De moeite waard om eens te proberen, of gewoon een marketingtruc en een werking van niks? Laat het me weten als je er wat over te vertellen hebt. :wink:

Arrivederci!

Snowblind

Belezen gebruiker
'Spanish Fly' is geen libidoverhogend middel maar een tot poeder vermalen kevertje. Dit veroorzaakt irritatie/onsteking in de pisbuis en ander gevaarlijk onheil. De jeuk die in de genitaliën onstaat heeft niets met geilheid te maken.
Van uit deze wetenschap zou ik ook slappe aftreksels van dit product links laten liggen. Ook al zullen ze totaal geen uitwerking hebben of puur op suggestie berusten.

Kan je wel een lijstje van klassieke drugs en r.c.'s geven die in dit opzicht nogal prettig zijn maar je hebt geen enkele garantie dat ze (goed) werkzaam bij je zijn.
We zitten organisch allemaal anders in elkaar. :wink:

MeejheM

Badass junkie
Wat heb je allemaal, pure chocolade, oesters, een sportauto, uitpuilende bankrekening en nog veel meer. volgens mij werken al die dingen alleen als hij/zij erin gelooft.

Snowblind

Belezen gebruiker
Autosuggestie en opwindendende verwachtingspatronen kunnen inderdaad grote verwachtingen waar maken.
Tegen het stiekem aanschouwen van mijn eerste dirty magazine kan trouwens geen enkele als aphrodisium bekend staande drug op. Grenzen verleggen zich. Beetje jammer ook dat hierdoor mijn in zuivere liefde plaatst op de helling kwam te staan. :rolleyes:

Bovenaan