guap
Experimenterende gebruiker
Hey allemaal, bij deze mijn eerste post op dit forum. (Even voor context ik ben 18 jaar en rond 60kg) een vriendin van me geeft dit weekend een spacefeestje bij haar thuis en ik was van plan om de volgende drugs te doen:
Eerst wat meta (3m + ket) ≈20mg
Als dat uitwerkt 1 xtc pil in halfjes
En als het euphorische effect van de xtc uitwerkt nog wat speed ≈40mg
In principe is dit geen direct gevaarlijke combinatie toch? (mits ik wacht tot alles volledig is ingewerkt voor bijnemen)
Ik weet dat meta na ongeveer 45 min uit begint te werken en na anderhalf tot 2 uur wel volledig is uitgewerkt. Heeft de 3m/keta na 2 uur nog invloed op de xtc?
Verder heb ik afgelopen week wel al 2x doorgehaald op speed en merk ik nu dus ook minder van het effect. Heb ik dan nu al een permanente tollerantie opgebouwd of werkt het zoals bij xtc dat tollerantie afneemt na bvb 3 maanden? (Sowieso was ik van plan na dit feest geen pep meer te gebruiken voor in ieder geval een half jaar)
Alvast bedankt voor advies en info
Eerst wat meta (3m + ket) ≈20mg
Als dat uitwerkt 1 xtc pil in halfjes
En als het euphorische effect van de xtc uitwerkt nog wat speed ≈40mg
In principe is dit geen direct gevaarlijke combinatie toch? (mits ik wacht tot alles volledig is ingewerkt voor bijnemen)
Ik weet dat meta na ongeveer 45 min uit begint te werken en na anderhalf tot 2 uur wel volledig is uitgewerkt. Heeft de 3m/keta na 2 uur nog invloed op de xtc?
Verder heb ik afgelopen week wel al 2x doorgehaald op speed en merk ik nu dus ook minder van het effect. Heb ik dan nu al een permanente tollerantie opgebouwd of werkt het zoals bij xtc dat tollerantie afneemt na bvb 3 maanden? (Sowieso was ik van plan na dit feest geen pep meer te gebruiken voor in ieder geval een half jaar)
Alvast bedankt voor advies en info
Laatst bewerkt: