Space pack?

miesh

Newbie
Weet niet of ik het goed schrijf, maar ik hoorde dus laatst over MDMA dat die soms verkocht wordt als space pack? Het gaat dan om kristallen, in een klein envelopje gevouwen. Ik had daar een paar vraagjes over, want ik had er nog nooit van gehoord (hoewel ik MDMA en MDMA kristallen uiteraard wel ken)

* Is space pack inderdaad de juiste benaming? En wordt hiermee enkel MDMA kristallen bedoeld?
* Is dit een soort 'merk', zoals je ook een symbooltje op pillen ziet?

Ik weet dat je niet echt van een merk kunt spreken en dat alles wordt nagemaakt, maar ben toch benieuwd in hoeverre dit een bekend iets is. Ik kende het helemaal niet namelijk.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Ik heb ruime ervaring met kristallen maar nog nooit van een Space pack gehoord.

Zo'n klein gevouwen envelopje is een zogenaamde 'pony pack'. Ik vermoed dat iemand dat gewoon heeft benoemd als 'space pack'.

clockcable

Bewuste gebruiker
Hier in Arnhem kom ik geregeld Space packs tegen, die zijn hetzelfde als ponypacks maar er staat een space shuttle met de tekst: 'space pack' op.

k00k

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een keer MDMA gekregen in een 'Space pack'. Dat is eigenlijk dus een sealtje. Hierin word ook vaak cocaïne of speed geleverd. Dus voordat je het gaat gebruiken, laat het even testen (ookal zie je het verschil tussen MDMA en speed of cocaïne vaak wel).

Gewoon het 'merk' voor het sealtje. Eigenlijk kan er alles inzitten.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Dr word vanalles in verkocht, Ik ken iemand die 2c-I had gekocht en kreeg dat in een space pack. Is gewoon een merk die van die sealtjes maakt I guess.

Tripper

Wijs gebruiker
Sadpanda zei:
Dr word vanalles in verkocht, Ik ken iemand die 2c-I had gekocht en kreeg dat in een space pack. Is gewoon een merk die van die sealtjes maakt I guess.

Sealtjes komt van de naam snowseal, dat is een van de 3 'packies'!

rr00

Experimenterende gebruiker
Seal betekent vrij vertaald ook gewoon 'afsluiting', als in luchtdicht maken. Snowseal is daar weer een woordspeling van.

Tripper

Wijs gebruiker
rr00 zei:
Seal betekent vrij vertaald ook gewoon 'afsluiting', als in luchtdicht maken. Snowseal is daar weer een woordspeling van.

Niet echt een goeie vertaling dan. Heb je wel eens een "seal" mee gewassen met je broek?

atbboy

Bewuste gebruiker
Space pack is gewoon een ''merk'' van een sealtje, zal waarschijnlijk MDMA poeder inzitten en geen kristallen.

pascal828

Badass junkie
Telpeva zei:
Maare, was zo'n spacepack niet kleiner dan pony's?? De enige keer dat ik een spacepack in mn handen had was dat een sampler, max 0,5 gram...
Nee, is ook dezelfde grootte.

Ik zag ze toevallig van het weekend.

Bovenaan