Space e Happycaps

Mauro_

Newbie
Ik ben erg benieuwd naar de werking van Space e happycaps, en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Zo ja, hebben jullie dan misschien nog iets van tips of aan/afraders voor als ik het binnenkort ga gebruiken? En wat kan ik ongeveer verwachten?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt me niks. Heb even gezocht op internet en ik vind eerder vitamines mineralen en voedingsstoffen i.p.v. psychoactieve stoffen. Het lijkt me dus eerder placebo dan een écht effect.

Net als Herbal XTC. Dat is gewoon kabouter shit als je het mij vraagt,

Mauro_

Newbie
Maar de actieve stof is wel LSA, en ik heb wel gehoord dat dat toch wel echt een sterk psychoactief middeltje is. Volgens mij is Space e ook gewoon HBWR met een paar extra stoffen

Maar de actieve stof is wel LSA, en ik heb wel gehoord dat dat toch wel echt een sterk psychoactief middeltje is. Volgens mij is Space e ook gewoon HBWR met een paar extra stoffen

Heb naar de verkeerde happy caps gekeken, sorry. Lees nu dat de Space E happy cap het volgende bevat:

Hawaiian Baby Woodrose 100 mg, L-tryptofaan 50 mg, cafeïne 40 mg, L-tyrosine 30 mg, theobromine 15 mg, vitamineB6 10 mg, magnesiumstearaat, calcium dioxide, hydroxypropylmethylcellulose (vegacapsule).

Dus inderdaad met LSA (Baby Woodrose). Wat de rest doet is volgens mij nog steeds onzin. Het zijn voedings sumplementen, (behalve Caffeine en Theobromine, dat zijn stimulanten). Maar goed, ik zeg dit zonder ervaring dus mijn mening heeft niet zoveel kracht.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
LSA is een soort natuurlijke LSD analoog.

Sommige mensen trippen er hun ballen mee af inclusief vette Visuals, anderen zijn er nagenoeg immuun voor.

Er zijn wel wat lichamelijke bijwerkingen, misselijkheid/braken wordt veelvuldig genoemd.

Mauro_

Newbie
LSA is een soort natuurlijke LSD analoog.

Sommige mensen trippen er hun ballen mee af inclusief vette Visuals, anderen zijn er nagenoeg immuun voor.

Er zijn wel wat lichamelijke bijwerkingen, misselijkheid/braken wordt veelvuldig genoemd.

Dit wordt mijn eerste keer onder invloed van iets in het algemeen, (ja ik weet het, ben echt een newbie) en ik dacht dat dit misschien wel een goed beginnetje was. Niet meteen pure HBWR of iets dergelijks, maar een beetje een tussen-weggetje. Ik zal wel even laten weten wat mijn ervaring ermee is als ik het geprobeerd heb. (Heb ze nu al in de kast liggen maar ik wacht even tot mijn maat tijd heeft)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik snap het nut nooit zo van dit soort formules, er zit eigenlijk altijd maar 1 hoofd psychoactieve stof in en verder allemaal niet psychoactieve toevoegingen die amper verschil gaan maken. Kun je in mijn optiek beter gewoon de stof kopen waar je daadwerkelijk naar op zoek bent. Scheelt je een hoop heel geld en geeft je nog meer controle over je dosering ook.

@Mauro_ je kunt net zo goed gewoon een lage dosis van HBWR nemen ipv zo'n formule. Maar ik zie dat je ze al in huis hebt, dus dit is een beetje mosterd na de maaltijd.

Werkte niet voor mij, als je het mij vraagt vind ik dat het troep is.
Kreeg alleen wat last van de maag voor de rest had het geen effect.
Als je LSA wil proberen waar deze caps zeggen dat ze het effect geven, zal ik de hawaiian baby woodrose proberen.

Bovenaan