• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Space-E happycaps tripreport

Mauro_

Newbie
Ik had eerder al iets gevraagd over de happycaps, maar nu is toch eindelijk het moment geweest dat ik ze heb geprobeerd. Dit was mijn aller eerste keer onder invloed van iets (nee, ik ben zelfs nog nooit dronken geweest)

~13:00 - Ik nam 2 capsules in op een lege maag. Het regende, dus ik en mijn maat wachtte nog even binnen tot het weer een beetje droog werd zodat we naar buiten konden.

~13:30 - Het klaarde een beetje op, dus besloten we naar het bos te lopen. (Best een stukje lopen). Onderweg merkte ik nog helemaal niks, maar later toen we eenmaal in het bos waren, voelde ik een soort beginnend-misselijk gevoel. Een soort druk op / onder mijn keel, je kent het gevoel wel.

~14:00 - We besloten maar weer terug te gaan, want het begon weer een beetje te regenen. Ik begin ondertussen steeds vlagen van misselijkheid te krijgen. Het was makkelijk in te houden, dus overgeven deed ik niet.

~14:30 - We kwamen aan bij mijn maat zijn huis. De misselijkheid was al bijna helemaal weg. We hadden ondertussen nog weinig vertrouwen erin omdat we eigenlijk verwacht hadden dat het na 45 minuten wel zou werken.

~15:00 - Ik voelde me ineens heel spacy, rustig en lekker in mijn vel. Ook waren mijn pupillen belachelijk groot. Het voelde net alsof mijn gezicht een soort van verdoofd was en alsof ik een lekkere, warme, tintelende deken over me heen had.

~16:00 - We gingen even naar de Albert Heijn. In de Albert Heijn begon ik ineens heel lacherig en wazig te worden. Het leek wel op een hele andere soort high dan dat van een uurtje geleden. Ik ben nog nooit high of dronken geweest, maar het voelde naar mijn idee alsof ik eerst een 'dronken' gevoel had en nu ineens een 'high van cannabis'. Althans, zo heb ik me altijd high of dronken zijn voorgesteld. Ik zag een beetje wazig en vondt alles helemaal grappig.

~17:00 - Ineens leek het wel alsof de high weer omsloeg. Ik voelde me ineens heel druk, en alert. Als ik stilzat, kreeg ik een soort jeuk gevoel dat aangaf dat ik moest bewegen. Dus ik zat alleenmaar met mijn benen te wiebelen en met mijn voet te tikken. Ik had echt zin om even druk te doen, heel moeilijk te omschrijven. Dit leek van wat ik heb gehoord wel op een soort XTC / MDMA effect. (Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar zo stel ik het mij altijd voor.)

~? - Vanaf dit punt namen alle effecten heel langzaam en geleidelijk af. Ik heb de volgende ochtend totaal geen kater of iets dergelijks gehad.

Dus, ik ging best wel lekker op die 2 capsules. Ik heb natuurlijk 0 ervaring met dit soort dingen, dus ik kan het moelijk vergelijken.

Dit was dus mijn ervaring met de Space-E Happycaps, en ik zou het zeker weten nog een keer doen. Echt een aanrader!

Bovenaan