SOS na Mdma?

MDMAZIING

Badass junkie
Ik heb zaterdag nacht gefeest op moh, en een pilletje genomen met een bommetje m. Als ik vandaag SOS neem, werkt het dan? of totaal nutteloos?

thx.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik begrijp dat sos een ander woord is voor cocaïne. Wat is moh? En wat voor pilletje heb je genomen?

Als ik dat terzijde laat en op de vraag in ga of cocaïne na mdma effect heeft: jazeker. Andersom zou ik het niet aanraden. Het cocaïne effect neemt snel het en mdma effect weg en overheerst, zeker geen aanbeveling. Maar je zal je nog steeds lekker voelen door de coke als je de dag ervoor, of iets in die richting, mdma hebt gebruikt.

Laatst bewerkt:

MDMAZIING

Badass junkie
Ik begrijp dat sos een ander woord is voor cocaïne. Wat is moh? En wat voor pilletje heb je genomen?

Als ik dat terzijde laat en op de vraag in ga of cocaïne na mdma effect heeft: jazeker. Andersom zou ik het niet aanraden. Het cocaïne effect neemt snel het en mdma effect weg en overheerst, zeker geen aanbeveling. Maar je zal je nog steeds lekker voelen door de coke als je de dag ervoor, of iets in die richting, mdma hebt gebruikt.
Moh is masters of hardcore. Sos is cocaine ja. Ik had een 180 mg pilletje. Maar cocaine werkt ook toch op de serotonine? En dat is nu toch op door de xtc?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Cocaine werkt wel op je serotonine maar in veel mindere mate dan mdma. Cocaïne remt vooral de heropname van dopamine, norepinefrine en serotonine in de hersencellen.

Met een pilletje van 180mg bedoel je zeker een xtc pil? Er zijn zoveel soorten pillen. Mag ik vragen waarom je op ene dag 2x hetzelfde neemt? Dus mdma poeder en mdma in pilvorm?
Daarbij is een pil van 180mg is een dosering voor iemand van ongeveer 120 kg. Dus als je ook nog een bommetje met mdma hebt genomen (geen idee hoeveel mg daar in zat?) heb je aardig overgedosserd met mdma. Of je moet echt 200kg+ wegen. Misschien beter even geen drugs nemen om je hersenen en lichaam wat rust te geven.

Bovenaan