Soort adrenaline rush

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Ik vroeg me af of iemand dit herkent. Vooral de laatste maanden heb ik hier vaak last van, vrijwel iedere dag. Een soort random adrenaline rush. Het voelt echt als zo'n fight or flight reactie, mijn hart gaat dan ook ineens heel snel kloppen. Soms word ik er heel paniekerig van en soms voelt het ook fijn, beetje alsof ik een stimulerend middel op heb. Ik heb soms ook dat ik probeer te slapen en dat ik, steeds net voordat ik in slaap val, een korte adrenaline rush krijg. Soms steeds opnieuw en dan duurt het lang voordat ik in slaap val.

Dokter weet niet wat het kan zijn, en mijn psycholoog denkt dat het mentaal is. maar ik blijf het raar vinden. Het is echt anders dan hyperactiviteit of paniekaanval. Bedenk je alsof je in een achtbaan zit, of er gevaar dreigt. Echt zo'n soort rush.

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Ik heb dit enkel als ik teveel koffie op heb. Maar hoe random is het bij jou? Ieder willekeurig moment van de dag?

MR_CHIP

Badass junkie
ik heb zelf nooit kratom oid in die richting gedaan
ik hoor alleen wel van mensen dat het ze soms opjaagt (geen idee of kratom noradrenaline e.d bevordert qua receptoren)

Bovenaan