Solstice 2009 Ruigoord

bringabong

Experimenterende gebruiker
0penmindeD zei:
Mescaline op een feestje? Is dat wat?

Ik heb het (synthetische mescaline) tot nu toe 2x op een festival gebruikt, de eerste keer was dat gecombineerd met een 250ug LSD trip en redelijk wat alcohol, dat was duidelijk geen goede combinatie, want ik ben ongeveer 4 uur van die dag compleet kwijt. Ik heb gehoord dat ik me prima heb vermaakt, maar ik weet er zelf totaal niets meer van :flushed:

De tweede keer heb ik wat rustiger aan gedaan, en heb ik het na een vrij lichte LSD trip genomen, ook heb ik de alcohol toen maar achterwege gelaten. Dat ging echt prima, zeker voor herhaling vatbaar :)

Funky Monkey

Badass junkie
^ Ondanks dit is het alsnog niet verstandig mescaline voor je eerste keer op een feestje te gebruiken. Niet omdat mescaline nou zo gevaarlijk is, maar het is totaal anders trippen dan andere middelen, dus je weet niet hoe je er zelf op reageerd. :)

bringabong

Nick de Neger zei:
Ondanks dit is het alsnog niet verstandig mescaline voor je eerste keer op een feestje te gebruiken.

Daar heb je helemaal gelijk in, het is nooit aan te raden om drugs voor het eerst uit te proberen op een feestje, maar van mezelf weet ik dat het wel eens wat anders loopt :)

Ik omschreef hoe het mij was vergaan, het was zeker geen advies om het ook zo te doen.

Funky Monkey

Badass junkie
Nee dat begreep ik :mrgreen: Het was meer een soort hersenspinsel die ik even wou mededelen aan mensen die net zo impulsief kunnen zijn als mij :beer:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik voel me op ruigoord meer op m'n gemak dan waar dan ook, en dan ben ik ook met mensen die ik vertrouw en waar ik om geef, dus dat zal wel goed komen :P. In het ergste geval word ik para en moet ik een oxazepam nemen, al schat ik de kans daarop echt miniem.

0penmindeD

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Het fijne bij LSD is in ieder geval dat de kans echt enorm klein is dat er iets anders dan LSD op je zegel zit want er zijn maar ontzettend weinig stoffen die er uberhaubt op passen. Je zit dan meer met de sterkte, maar als je voorzichtig met een halfje begint komt het meestal wel goed, veel plezier in ieder geval!

Ik ga overigens ook trippen, afgelopen 2 keren solstice en eigenlijk elk ruigoord feestje op één in 2007 na gedaan, dus dat hoort er voor mij ook gewoon een beetje bij nu.

Ik had meteen een hele opgesabbelt, maar de heftige visuals bleven helaas achterwege. Met mijn eigengekweekte paddo's heb ik veel hardere visuals vond ik. Dus heb ik 3 uur later besloten om er nog 1 bij te nemen, niet dat het er veel beter op werd......
Misschien de volgende keer toch maar 2 tegelijk nemen of 3 :confused:
Na het nemen van ballonnetje lachgas, zag het er allemaal wel een stuk beter uit :tearsofjoy:
Dat bracht mij op het idee om lachgas a.s zaterdag mee te nemen, mag dit?
Of is dit weer een knullige vraag :tearsofjoy:

honingolie

Bewuste gebruiker
Hoe zit 't nou met de muziek zaterdagavond/nacht? Volgens sommigen wordt er dan wel psytrance/full on gedraaid, iemand anders die ik sprak zei dat het dan muzikaal nog erg rustig is (lees; ambient achtig)

azgaza

Badass junkie
honingolie zei:
Hoe zit 't nou met de muziek zaterdagavond/nacht? Volgens sommigen wordt er dan wel psytrance/full on gedraaid, iemand anders die ik sprak zei dat het dan muzikaal nog erg rustig is (lees; ambient achtig)

In de kerk wordt het hele feestje lang meestal chill out / ambient gedraaid, zaterdag avond en nacht is er psytrance in de schuur en vanaf 5 am is er psy trance buiten, en dat gaat door tot zondag nacht.

Lauu

Badass junkie
Er is een grote kans dat de DF beroemdheid Lauu lol en zijn tripmaatje naar Solstice gaan zaterdag/zondag :grin: eerste keer LSD op Ruigoord :rock:

zaterdag avond tot zondag avond :rock:

we zijn overgehaald :P hopelijk om ook wat DF-ers te meeten :grin:

Belgo

Belezen gebruiker
0penmindeD zei:
Okeej dat is dan duidelijk, alle drugs mag mee :mrgreen:

Iemand een idee waar we kunnen meeten?

Mischien in dat kleine hutje tegenover de kerk? Ik weet het anders niet ben er maar 1x geweest.

Nou nog hopen op mooi weer :)

azgaza

Badass junkie
Recht voor de kerk bij dat grind, waar die houten tafel staat anders? Wat zichtbaarder dan in het kabouterhuisje.

0penmindeD

Belezen gebruiker
Ik ben zelf nog nooit op ruigoord geweest, vrienden met wie ik ga ook niet. Kerk, houten tafel en een kabouterhuisje zegt me helemaal niks, het zal wel ff rondkijken worden om de DF-ers op te sporen. Iemand een bepaalde tijd in gedachten ervoor?
Idd, en maar hopen dat we goed weer krijgen Belgo :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Een tijd zou ik niet weten, ik hoop ook op goed weer maar tot nu toe lijken de voorspellingen al redelijk, droog en niet al te koud :) Qua tijd weet ik het niet, ik denk zaterdag als het nog licht is misschien relatief handiger qua herkennen, onthouden dat er uberhaubt nog gemeet zou worden enzo.. Maar de kerk van ruigoord is niet te missen, en dat tafeltje staat er recht voor :)

bringabong

Hm ja, ik weet niet of ik er al ben voordat het donker is, er komen een heel stel vrienden van me uit Engeland voor Solstice, en ik heb nog geen idee wat de planning is. Het is sowieso een beetje lastig plannen met een grote groep.

Ik ben op zondag ochtend & middag zeker op of om de dansvloer buiten te vinden, want dat is toch wel mijn favoriete plek.

Nahja, we zien wel :)

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Wiew ik ben ook aanwezig! Ik heb hier echt zo lang naar uitgekeken!!!
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes! :) makkelijk herkenningspunt denk ik :hearteyes:

Daar zit dan als het goed is een blond klein meisje bij:) that's me! Ik zie wel mensen verschijnen :wave:

Lauu

Badass junkie
Beyond Illusion zei:
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes! :) makkelijk herkenningspunt denk ik :hearteyes:

DF meet bij Yvette's tent? :P

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Grom Lau, Beyond Illusion voor jou!!! :P
Maarre mensen mogen best wel bij mijn tentje langskomen hoor, ben alleen al een hele tijd niet echt meer op df geweest. Dus kennen maar weinig mensen mij denk ik, maar vind het leuk om nieuwe mensen te ontdekken dus komt gerust langs! :wave:

(ikke vind het niet echt fijn om met naam genoemd te worden op df, waarom? ben een beetje para wat dat betreft)

Belgo

Belezen gebruiker
Okee ik kom ook wel ff langs voor een babbel :grin:

Krijg net te horen dat we met een groep van 25 man zijn :grin:
:stoned:

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
denk dat ik ook wel ff langs kom ^^, ben nog wel nieuw hier maar ach ... een groot feest daar

Angramar Temenos

Badass junkie
Beyond Illusion zei:

Daar zit dan als het goed is een blond klein meisje bij:) that's me! Ik zie wel mensen verschijnen :wave:

Ik zal je waarschijnlijk wel zien daar :)

0penmindeD

Belezen gebruiker
De weervoorspellingen voor a.s zaterdag zagen er een week geleden een stuk rooskleuriger uit, helaas zijn daar nu de nodige verandering in gekomen.

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb geen acid dus moet maar noodgedwongen aan het bier of zo, maar dat mag de pret niet drukken! Gaat een vet feestje worden! :rock: :beer:

azgaza

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Ik heb geen acid dus moet maar noodgedwongen aan het bier of zo, maar dat mag de pret niet drukken! Gaat een vet feestje worden! :rock: :beer:

Dat is sowieso iets waar je je op solstice geen zorgen om hoeft te maken, in 2007 kwam ik aan met een kwart zakje gedroogde paddo's en 20 euro en zie het report 'het zoeken' :wink:

Bovenaan