Snuiven en verkoudheid

troebadoer

Bewuste gebruiker
Hallo daar

Ik ben nu een dag of 3 verkouden, maar vandaag valt het mee, het is bijna over.

Nu vroeg ik me af of het zin heeft om te gaan snuiven, 1 neusgat is wel open de hele tijd en 1 neusgat zit half dicht. Als ik door het neusgat snuif die open is, zal ik dan wat van de coke opnemen ?

Ik vroeg me dit af omdat ik het gevoel heb dat het van binnen allemaal vol slijm zit, ookal kan ik door 1 neusgat vrij ademen.

:wave:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Nog es ?

Ik snuif bijna nooit, afgelopen jaar in totaal 5 of 6 keer gedaan en laatste keer was 3 maanden terug, heb er niet veel verstand van en ben nog nooit verkouden geweest als ik ging snuiven

Judas

Wijs gebruiker
Omdat het kwartje nog niet gevallen schijnt te zijn: je neusslijmvlies heeft minstens 3 weken nodig om te herstellen van het agressieve witte gifmengsel dat je je neus in wilt jagen.

Als je gaat snuiven, zal de verkoudheid weer in alle hevigheid opvlammen.

Zou nog even een jaartje of 80 geduld opbrengen voor je je gok weer in je sealtje steekt :tearsofjoy:

Judas

Wijs gebruiker
Verwacht zelf door die heavy poederjaren chronisch verkouden te blijven. Ik klaag niet maar waarschuw de onwetenden :grin:
Fijn weekend dude :wink:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ja ik was deze week wel echt ziek maar vandaag is het eigeijk al over op een half dichte neus na.

Dan maar gewoon een jointje roken en een biertje drinken :wave:

Flameon

Badass junkie
Als je ziek bent geweest, en nu nog verkouden bent dan zou ik het inderdaad bij een biertje houden. Is zonde van je geld en van de coke als het niet werkt door de verkoudheid.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Als je ziek bent geweest, en nu nog verkouden bent dan zou ik het inderdaad bij een biertje houden. Is zonde van je geld en van de coke als het niet werkt door de verkoudheid.

Precies.

linke

Experimenterende gebruiker
plus dat je een verschrikkele loopneus krijgt, een maat van mij heeft een paar uur met pleepapier in zijn neusgat gelopen :grin:

Wat misschien een goede tip voor jullie is:

Je kunt aan de dokter een Rihnospray vragen, een oplossing die niet alleen een zoutoplossing is maar er zit ook een sterk spul in dat je neus meteen opent.

Trouwens, ik ben altijd meteen van mijn verkoudheid af na een avondje(nachtje) snuiven. :) :rock:

Dutchy

Experimenterende gebruiker
Bij mij ging alleen het eerste nakkie wat slordig, daarna brandde mijn neus gewoon open door de sos.

Bovenaan