Snuifgerei

Deranged

Badass junkie
Waar snuif jij meestal mee? Ik meestal met opgerold bankbiljet omdat er meestal niks anders voorhanden is. Maar zeker met speed raad ik een goede pen aan die je ff uit mekaar haalt, dit snuift gewoon veel fijner(hangt ook wel beetje van de pen af natuurlijk soms heb je dr die er voor lijken gemaakt)

roaren*

Bewuste gebruiker
een rietje een bankkaart+nog een kaartje maar iets fijnder(om het mooi te verkappen) en als het mogelijk is, een spiegeltje :P

Deranged

Badass junkie
Ik merk dat als je met speed een cd hoesje gebruikt het er helemaal infreet en je het onder de kraan kan houden wat je wil maar de witte plekken blijven.

Chimera

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Ik merk dat als je met speed een cd hoesje gebruikt het er helemaal infreet en je het onder de kraan kan houden wat je wil maar de witte plekken blijven.

ow ja? hm..

We verschillen niet zoveel qua gebruik geloof ik.. Ik sodemieter het
op een oud cd hoesje, en snuif het op met ... jaja.. de onderkant van een
pen...

:wave:

roaren*

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:

ja zou kunnen hebbek denkek ook al es tegen gekomen.. heb je denkek als je egt natte spiid hebt hé ?

roaren*

Bewuste gebruiker
:wink:

das kut hé natte speed, nu als je tijd genoeg hebt ja geen probleem is wel es leuk om te verkappen enzo, maar als je beetje gehaast ben.. khaatet egt, en het is altijd beter als ze droog is hé, ze gaat dan rapper door je neus ofzo iets.. en bij natte dat ze een beetje blijft plakken aan de binnenkant van je neus

Deranged

Badass junkie
Je moet ook alleen snuiven als hij echt goed droog is. Ik doe het altijd met een vlammetje er voorzichtig overheen(op afraden van iedereen maar het werkt gewoon dus zie het probleem niet) Maar wat vooral telkens weer wonderen doet is het ff onder een lamp te zetten. Ik vind natte speed niet zo heel erg het is alleen kut als je thuis komt met je shit en je wil gaan jassen maar vervolgens eerst nog een uur bezig bent om het snuifklaar te maken.

Mac...

Badass junkie
Om te hakkuh: 2 pasjes en of een marmeren tegel (perfect), of een cd-hoesje, of als ik niks voor handen heb alles met een ietwat gladde bovenkant.

Om te snuivuh: Of een bankbiljet, of een treinkaartje, maar het liefste mijn bullit

Deranged

Badass junkie
Ik zou toch eens een pen proberen, er gaat een nieuwe wereld voor je open. Zeker met speed, als je een goede pen hebt komt hij geleidelijker je neus in en dus brand hij minder.

Mac...

Badass junkie
Been there, done that. Heb alles wel zo'n beetje geprobeerd. Maar wat vooral goed helpt is goed fijnhakkuh

Deranged

Badass junkie
Dat issie bij mij altijd maar vindt toch dat hij door een biljet iets te hard aankomt en daardoor extra pijn doet. Met coke maakt dit niet zo uit maar bij speed kan het wel eens ''vervelend'' aanvoelen.

Deranged

Badass junkie
Als je jarenlang coke gewent bent en je gaat ineen keer over op de speed ist wel ff wennen, dat kan ik je wel vertellen. Ik gebruik het liefste coke dat zo ongeveer beter is op elk vlak, het enige probleem is de prijs en laat dat nou net het enige voordeel van speed zijn.

roaren*

Bewuste gebruiker
bij mij is het zo, ik snuif altijd met men rechtse, en kheb één keer met men linkse gesnoven en het deed verschrikkelijk veel pijn, denk dat het is omdat men rechterneusgat al wat kapot aan het gaan is

Mac...

Badass junkie
Nou ik snuif meestal met links, omdat deze vaak net iets opener is dan het rechter. Vind het altijd zonde wanneer er brokjes uit mijn neus komen gevallen. Meestal in de loop van de avond heb ik ff dat mijn linker neusgat dicht zit en dan kan ik net zo makkelijk met rechts snuiven, maar is idd wel net ff iets gevoeliger, maar niet storend ofsow.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Weet iemand een goede manier om op bv. een toilet te snuiven zonder lijntjes te leggen en te snijden en al dat gezeik.

Zonder zo'n apparaatje, ja die ken ik maar ik ga er niks voor betalen ik wil zelf wat in elkaar knutselen.

Beetje compact en robuust.

En dat het niet te lang duurt, dat de snuif klaar is voordat de doortrekker klaar is van de wc (dat niemand het dus hoort).

Vraagteken.

Mac...

Badass junkie
Echt wel, je moet alleen wat meer sleutelpuntjes pakken en het vereist enige ervaring. Als je het een paar keer gedaan hebt, gaat het als vanzelf. Wat wel een nadeel is, is dat het te snuiven middel echt al goed fijn moet zijn.

Zelf zweer ik toch echt gewoon bij mijn bullit. 1 x vullen (=5 min werk) en ik kan er weer een weekend tegen aan.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
hmja maar in mijn geval , ritalin , moet ik eerst de pillen crushen , wat soms een gek geluid geeft. misschien van te voren doen ofzo.

maar stel je maakt een oplossing van ritalin in water (met of zonder hulpstoffen) en druppelt dat in je neus, zou dat evenzeer werken of misschien zelfs beter? de tabletten van het merk methylfenidaat dat mijn apotheek levert zijn vrij klein en lossen redelijk snel op in water, ik doe het vaak als ik op school mn dosis moet nemen volgens voorschrift, kopje thee uit de automaat, lepeltje pakken, laten oplossen in het hete theewater op het lepeltje en dan in mn mond stoppen en een tijdje laten rondgaan. of het effect groter of sneller is weet ik eigenlijk niet maar het is gewoon leuk om die pilletjes in verschillende varianten in te nemen

Deranged

Badass junkie
Je kan van ritalin ook gewoon een pil of 5 laten inslaan daar ga je je ook wel lekker van voelen. Ritalin is voor mij echt jaren geleden zat op een school met veel adhd kindjes dus kon er makkelijk aan komen. Veel plezier mee gehad alleen werd ik na het gebruik altijd zo paranoia dat ik besloten heb het niet meer te doen.

roaren*

Bewuste gebruiker
steek je lijnen in aparte envelopjes, en dan gewoon buisje in het envelopje en snuiven maar, eerst natuurlijk beetje met je buisje er in prutsen dat het wat verkapt is, dat het niet allemaal brokjes zijn

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Je kan van ritalin ook gewoon een pil of 5 laten inslaan daar ga je je ook wel lekker van voelen.
Vijf pillen, vijftig milligram? Ik voel geen verschil of ik er één of drie snuif...? Ik ga nooit hard van Ritalin.

En ik wil er ook niet zo veel verspillen; ik heb geen zin om steeds 'aan het einde van m'n recept' een maand over te houden :wink: Krijg er nu vier per dag (is pas verhoogd naar 4dd dus, eerst had ik werkdagen 3dd weekend 1dd).

Maar het gaat me gewoon om een korte flash, hoeft niet eens zo intens te zijn, van een goed gevoel voor het slapen gaan, terwijl ik wacht totdat mijn benzodiazepines me in m'n bed gooien :wink:

En ook soms wil ik dat het snel werkt, bv. op school als ik merk dat 't is uitgewerkt en ik moet een opdracht doen, heb ik geen zin om een half uur te wachten op concentratie :tongueout: met een zure of warme drank (cola, koffie, thee) innemen duurt het maar een kwartier heb ik ontdekt.

ts

Bewuste gebruiker
snuifsetje gehaald in de smartshop. Werkt relaxt, ben alleen inmiddels meer dan de helft van de tools kwijt, maar dat is natuurlijk te verwachten. Goed malen onder biljetje vind ik bij de weg vaak effectiever dan versnijden!

Nick

Experimenterende gebruiker
Wat is een bullit? zo een snuifding waar je op moet drukken?.

Ik zie vaak op feesten van dat soort apparaatjes, waar kan je die halen?

Mac...

Badass junkie
nja je hebt verschillende soortens bullits, maar meestal hebben ze ietwat de vorm van een kogel. Ik koop ze bij een growshop. Maar je vind ze vrij makkelijk in wat grotere steden.

roaren*

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
nja je hebt verschillende soortens bullits, maar meestal hebben ze ietwat de vorm van een kogel. Ik koop ze bij een growshop. Maar je vind ze vrij makkelijk in wat grotere steden.

hmm wat is een growshop?
en hoe werkt het precies zo'n bullits?
en in welke steden kun je het kopen ?

Mac...

Badass junkie
Nja hoe het werkt is moeilijk uit te leggen. Je hebt er ook verschillende versies van en die werken weer anders dan de andere. Een growhop is een winkel waar je kweekspullen kunt kopen (kweken van wiet), maar soms hebben ze er ook nog wat andere spullen. Ik haal hem altijd in Sittard, maar weet dat je ze in alle grote steden iig ook kan kopen.

Prijs is meestal rond de € 7,-

Nick

Experimenterende gebruiker
Het lijkt me erg handig zo'n ding

FF op internet gezocht..hier foto..dit is zo een bullet?

Yup binnekort ff in a'dam shoppen :sunglasses:

roaren*

Bewuste gebruiker
i wan't one :cry:

zou je dit eventueel via het internet kunnen bestellen?
ik zoek het alvast zelf es op

Mac...

Badass junkie
Yep dat is er één. Alleen wel een kleine uitvoering. Je kunt vaak de buisjes die er onder zitten vervangen. Ik heb er 1 onder waar met gemak 2 gram poeder in kan. Houdt er trouwens wel rekening mee dat ze eigk bedoeld zijn voor coke. Wanneer je er pep indoet kan het wel eens zo zijn dat kop niet heel erg lang meegaat. Weet je ook meteen hoe een grote zooi het eigk is.

roaren*

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Yep dat is er één. Alleen wel een kleine uitvoering. Je kunt vaak de buisjes die er onder zitten vervangen. Ik heb er 1 onder waar met gemak 2 gram poeder in kan. Houdt er trouwens wel rekening mee dat ze eigk bedoeld zijn voor coke. Wanneer je er pep indoet kan het wel eens zo zijn dat kop niet heel erg lang meegaat. Weet je ook meteen hoe een grote zooi het eigk is.

das wel kut .., kun je dan ook aparte kopjes ervoor kopen ?
wat is jou ervaring ermee hoe lang het meegaat met pep erin?

Mac...

Badass junkie
Nja het is nogal verschillend. Als je het gewoon gebruikt gaat ie meestal tot een maand of 4, 5 mee. Kan wat langer zijn kan wat korter zijn. Gebeurt ook wel eens dat je flesje bv op de grond kapot valt. Een vriend van me heeft dat eens gehad in de supermarkt :tongueout:

Bovenaan